Hyvä varaa sitten sitä korvausrahaa rutkasti.
Muuten kerron salaisuuden jota en tiedä saissiko tätä kertoa.
Move ja moni muu verkotoyritys on palkanneet asianajajan selvittämään teidän puuhianne. Nyt He keräävät tietoja tältä ja muiltakin foorumeilta mitä täällä kirjoitellaan ja selvittävät poliisin avulla henkilöt jotka täällä kirjoittelevat.
Poliisista kuuluu aikanaan ja korvauvaateita esiteään.
Olen varoittanut Teitä jo kuukausi sitten, nyt on toimnnan aika. Jokainen henkilö voidaan jäljittää ja jäljitetään.
Ja lisäksi jos kehut saaneesi peruutuksia aikaan ne tiedot kerätään tältä foorumilta. Jokainen peruutus jota kehut täällä tulee lasketuksi mukaan.
Jos sinä kirjoitat että 3-4 päivässä ottaa yhteyttä sinulle lasketaan siitä laskua. Taidat olla tämän vuoden lopulla köyhä mies.
Varoitus vastustajille
53
8129
Vastaukset
- Kauppateknikko
Kiitos toinen kauppateknikko. Tuo on ihan totta.
- PEELO
vai loppuiko tunnit tietokoneluokassa? Vai loppuiko argumentit? ANNA PALAA!!
Ihmetteleville lukijoille todettakoon, että kyl tää kuppiksen pyörittely aina pleikkarin pelaamisen voittaa, vaikka pisteitä ei valitettavasti näykkään ruudulla :D
- PEELO
Jiihaa, ja näitä s24:n viestejä ei muka kukaan lue! Vai on kuppis saanut jo toisenkin Kuppiksen kaverikseen. Vtu, mä pastetan tän kauppalehden foorumiin, niin ei enää ikinä saa kukaan kuppateknikko töitä Suomesta. Sen verran asiantuntevaa tekstiä pojat suoltaa :D
- Kauppateknikko
että Kauppalehti on niin verkostomarkkinointivastainen lehti että se julkaisee siitä oiein ison uutisen otsikolla "Kauppateknikot sekilee verkostomarkkonoinnissa"
Saattaa muuten tuo lööppi jäädä näkemättä.
1 1=2, TIEDÄTKÖ? Muuten Kauppateknikot ovat aika iso lukijaryhmä Kauppalehdellä. Sohaseepa vähän niin tuntee sen levikissään.
Toisinsanoen olet lapsellinen aikuinen. Pitäydy asiassa niin ei tarvitse tuollaisia kirjoitella. - PEELO
Kauppateknikko kirjoitti:
että Kauppalehti on niin verkostomarkkinointivastainen lehti että se julkaisee siitä oiein ison uutisen otsikolla "Kauppateknikot sekilee verkostomarkkonoinnissa"
Saattaa muuten tuo lööppi jäädä näkemättä.
1 1=2, TIEDÄTKÖ? Muuten Kauppateknikot ovat aika iso lukijaryhmä Kauppalehdellä. Sohaseepa vähän niin tuntee sen levikissään.
Toisinsanoen olet lapsellinen aikuinen. Pitäydy asiassa niin ei tarvitse tuollaisia kirjoitella.P*KELEEN AMEEBA, MISSÄ MÄ OON KIRJOITTANUT ETTÄ TÄÄ TEIDÄN TURINA PÄÄTYIS KAUPPALEHDEN ETUSIVULLE?
Sen tiedän jo aika varmasti ihan omien näyttöjesi perusteella, että sinä, eikä tämän keskustelun aloittaja ole kauppateknikoita.
Tai jos olette, niin eipä ko. tutkinto ole paskankaan väärti, enkä sitä aio milloinkaan kellekään suositella, sillä teillä on ihan omat visiot Suomen lainsäädännöstä ja talouselämästä ylipäätään.
En tosiaankaan tiedä että oletteko kuppateknikoita vai ette, koska en ole milloinkaan nähnyt yhtäkään kauppateknikkoa työn parissa :) - autss
PEELO kirjoitti:
P*KELEEN AMEEBA, MISSÄ MÄ OON KIRJOITTANUT ETTÄ TÄÄ TEIDÄN TURINA PÄÄTYIS KAUPPALEHDEN ETUSIVULLE?
Sen tiedän jo aika varmasti ihan omien näyttöjesi perusteella, että sinä, eikä tämän keskustelun aloittaja ole kauppateknikoita.
Tai jos olette, niin eipä ko. tutkinto ole paskankaan väärti, enkä sitä aio milloinkaan kellekään suositella, sillä teillä on ihan omat visiot Suomen lainsäädännöstä ja talouselämästä ylipäätään.
En tosiaankaan tiedä että oletteko kuppateknikoita vai ette, koska en ole milloinkaan nähnyt yhtäkään kauppateknikkoa työn parissa :)kaveri haukku mulle erästä mut tutun liikettä oikein monta kertaa ja käytti rumia sanoja, pitäskö soittaa poliisille??? tiedätkö mikä on sananvapaus, ai niin movesssahan sitä ei olekaan kun kielletään suunnilleen puhumasta "vastustaville" kavereille...
kauppalehti ja taloussanomat kumpikin on tainneet uutisoida Moven rikostutkinnasta. Eihän tuo rikostutkinta ole tietenkään mikään yllätys noiden lehtien lukijakunnalle kun ovat talousmaailman asiantuntijoita....yleensä... - Ihan noin mielenkiinnosta..
autss kirjoitti:
kaveri haukku mulle erästä mut tutun liikettä oikein monta kertaa ja käytti rumia sanoja, pitäskö soittaa poliisille??? tiedätkö mikä on sananvapaus, ai niin movesssahan sitä ei olekaan kun kielletään suunnilleen puhumasta "vastustaville" kavereille...
kauppalehti ja taloussanomat kumpikin on tainneet uutisoida Moven rikostutkinnasta. Eihän tuo rikostutkinta ole tietenkään mikään yllätys noiden lehtien lukijakunnalle kun ovat talousmaailman asiantuntijoita....yleensä...Muistaakos kukaan missä (oliko tässä lähipäivinä) kauppalehdessä tai taloussanomissa oli juttua tästä? Jos vaikka tuolta firman hyllystä vielä löytyis?
- ettää
Ihan noin mielenkiinnosta.. kirjoitti:
Muistaakos kukaan missä (oliko tässä lähipäivinä) kauppalehdessä tai taloussanomissa oli juttua tästä? Jos vaikka tuolta firman hyllystä vielä löytyis?
juttuja ollut lähinnä verkkoversioissa ja jutut taisi olla viime vuoden puolella...muistelisin niin mutta lehtien nettisivuilta pitäis löytyy...
- tämä???? Olenko lukihäiriöi...
PEELO kirjoitti:
P*KELEEN AMEEBA, MISSÄ MÄ OON KIRJOITTANUT ETTÄ TÄÄ TEIDÄN TURINA PÄÄTYIS KAUPPALEHDEN ETUSIVULLE?
En tosiaankaan tiedä että oletteko kuppateknikoita vai ette, koska en ole milloinkaan nähnyt yhtäkään kauppateknikkoa työn parissa :)Vtu, mä pastetan tän kauppalehden foorumiin, niin ei enää ikinä saa kukaan kuppateknikko töitä S
- PEELO
tämä???? Olenko lukihäiriöi... kirjoitti:
Vtu, mä pastetan tän kauppalehden foorumiin, niin ei enää ikinä saa kukaan kuppateknikko töitä S
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000003&conference=4500000000000561&posting=22000000013999295
Mä alan pikku hiljaa jollain sairaalla tavalla nauttia tästä.
- ulkomailta.
miten siis jäljitätte mut? ei täällä tarvii näyttää kenellekään henkkareita.
- Kauppateknikko
valvoo.
Niin luuli sekin juuri "tuomittu" että ei voi tavoittaa. Kiinnippä jäi.
Vaikka netti toimii vaihtuvalla IP- osoitteella jää jokaisesta yhteydestä jälki jota on helppo seurata. Julkisissa nettikahvilissa on valvontakamerat jotka valvovat tietokoneen käyttäjiä. Siinä on suora valvonta toimistossa ja lisäksi tietty aika jää kameran kuvaan.
Yritähän pakoilla. Pistä sukkahousut päähäsi niin voi olla että sinua ei tunnisteta. - mene
valvoo.
Vaikka netti toimii vaihtuvalla IP- osoitteella jää jokaisesta yhteydestä jälki jota on helppo seurata. Julkisissa nettikahvilissa on valvontakamerat jotka valvovat tietokoneen käyttäjiä. Siinä on suora valvonta toimistossa ja lisäksi tietty aika jää kameran kuvaan.
Yritähän pakoilla. Pistä sukkahousut päähäsi niin voi olla että sinua ei tunnisteta.ulos leikkimään agenttileikkejäsi
- EI KAMEROITA
valvoo.
Yritähän pakoilla. Pistä sukkahousut päähäsi niin voi olla että sinua ei tunnisteta.ei täällä ole nettikahviloissa kameroita
- Kauppateknikko
EI KAMEROITA kirjoitti:
ei täällä ole nettikahviloissa kameroita
??.
- PEELO
??.
Kauppateknikko, sä tosiaankin "häilyt" siinä uskottavuuden rajamailla. Jos sun nimimerkkisi olis "ekonomi" tai "tradenomi", niin sinut olisi jo naurettu täältä ulos, ihan sillä että kaikki tietäis sun juttujes perusteella että sä et oo kumpikaan noista.
Toi kuppateknikko nimimerkkinä taas on siitä uskottava, että sen voi suorittaa "kirjekurssina" (ainakin verrattuna em. tutkintoihin), eikä opetuksen laatu ja sisältö välttämättä anna ainakaan sinun tapauksessasi mitään edellytyksiä edes menestykselliseen paskanjauhantaan, puhumattakaan tarpeellisista tiedoista ja taidoista... - sattuko
PEELO kirjoitti:
Kauppateknikko, sä tosiaankin "häilyt" siinä uskottavuuden rajamailla. Jos sun nimimerkkisi olis "ekonomi" tai "tradenomi", niin sinut olisi jo naurettu täältä ulos, ihan sillä että kaikki tietäis sun juttujes perusteella että sä et oo kumpikaan noista.
Toi kuppateknikko nimimerkkinä taas on siitä uskottava, että sen voi suorittaa "kirjekurssina" (ainakin verrattuna em. tutkintoihin), eikä opetuksen laatu ja sisältö välttämättä anna ainakaan sinun tapauksessasi mitään edellytyksiä edes menestykselliseen paskanjauhantaan, puhumattakaan tarpeellisista tiedoista ja taidoista...kohalle?
Niin siinä käy kun alkaa asiantuntijan kanssa väittelemään.
Kauppiksen kaveri- - PEELO
sattuko kirjoitti:
kohalle?
Niin siinä käy kun alkaa asiantuntijan kanssa väittelemään.
Kauppiksen kaveri-http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000003&conference=4500000000000561&posting=22000000014000148
Voi sen vaparin näinkin kuluttaa..
- AdaFlink
... vähintäänkin korkeimpaan oikeuteen kuppis. Tasa-arvovaltuutetulle menee postia nyt heti.
Kehtaatkin vaan suosia miehiä. Miehetkö ne saa taaskin täysihoidon ja akkaväki joutuu taas kerran jäämään kotioiloihin? Me naiset joudutaan aina vaan leipomishommiin, koska meidät hylätään uunin kupeeseen leipomaan "viilakakkuja" tiilenpäitä lukemaan joutuneille uroille.
Nyt siihen on tultava muutos. Mekin vaadimme, että etenkin terroriti-naisten tarttee tasa-arvon nimissä päästä tutustumaan täysihoitolaan vähintäänkin puoleksi vuodeksi.
Voisiko sinne verkostojen sianajajalle laittaa vaikkapa hakemuksen? Mä ainakin tarttisin lomaa, koska mulla on kirjan kirjoittaminen pahasti kesken, lisäksi mulla on ainakin 100 hyvää kirjaa lukematta, nää leipätyötkin joskus painaa pahasti päälle. Ai että mä nauttisin, kun sais vaan lukea ja kirjoittaa. Lisäksi vallan ihmeellistä olisi, ettei tarttis passata "karvapersemiehiä" kotioloissa. Sais vaan olla ja köllötellä. Mä kyllä olisin heti totaalikieltäytyjä köksäjutuissa.
Ja ah sitä autuutta, jos pääsisi vaikkapa ulkomaan matkalle valtion kustantamalle lomalle. Meinaan ruottalaiset vangit pääsi Epsanjan rannikolle sopeutusvalmennukseen. Suurin osa niistä kuulema lähti täysihoidosta livohkaan. Mä lupaan, etten sopeudu niin hyvin, kuin ne swedut.
Ja mitaan ette voi...- VM-vastustaja
"Vaikka netti toimii vaihtuvalla IP- osoitteella jää jokaisesta yhteydestä jälki jota on helppo seurata. Julkisissa nettikahvilissa on valvontakamerat jotka valvovat tietokoneen käyttäjiä. Siinä on suora valvonta toimistossa ja lisäksi tietty aika jää kameran kuvaan. "
a) Vaihtuvan IP:n jäljittäminen ei ole helppoa.
b) Heh heh... Vai että oikein valvontakameroita ruvetaan tutkimaan, jotta saadaan verkostomarkkinoinnin vastustajat kiinni?
Yhtään täällä palstalla kirjoittelevaa ei tulla taaskaan tuomitsemaan, koska he eivät ole tehneet mitään laitonta. Julkinen henkilökohtainen herjaaminen olisikin ihan eri asia, mutta siitähän ei ole kyse. On kyse yrityksen arvostelemisesta ja kyseisessä yrityksessä toimivien henkilöiden toimintavoista liike-elämässä. Ei ole kyse esim. kenenkään henkilökohtaisten asioiden riepottelusta.
1. Mikään laki ei kiellä varoittamasta verkostomarkkinoinnista.
2. Mikään laki ei kiellä arvostelemasta VM-yrityksen ja sen perustajien toimintaa JULKISESTI.
Se että tietyt tahot eivät pidä mitä täällä kirjoitellaan on henkilökohtainen voi voi. Mitään ette voi... Kyllä täällä saa keskustella VM:stä negatiiviseen sävyyn aivan vapaasti. Olisihan ylläpito jo puuttunut asiaan, mikäli VM:n vastustaminen olisi jollain tavalla laitonta.
Nyt sitten linkkejä niihin lehtien artikkeleihin, joissa kerrotaan poliisin tutkivan ja epäilevän verkostomarkkinoinnin vastustajia. Ainiin... Eihän sellaista ole tapahtunut eikä tule tapahtumaan. - Kauppateknikko
VM-vastustaja kirjoitti:
"Vaikka netti toimii vaihtuvalla IP- osoitteella jää jokaisesta yhteydestä jälki jota on helppo seurata. Julkisissa nettikahvilissa on valvontakamerat jotka valvovat tietokoneen käyttäjiä. Siinä on suora valvonta toimistossa ja lisäksi tietty aika jää kameran kuvaan. "
a) Vaihtuvan IP:n jäljittäminen ei ole helppoa.
b) Heh heh... Vai että oikein valvontakameroita ruvetaan tutkimaan, jotta saadaan verkostomarkkinoinnin vastustajat kiinni?
Yhtään täällä palstalla kirjoittelevaa ei tulla taaskaan tuomitsemaan, koska he eivät ole tehneet mitään laitonta. Julkinen henkilökohtainen herjaaminen olisikin ihan eri asia, mutta siitähän ei ole kyse. On kyse yrityksen arvostelemisesta ja kyseisessä yrityksessä toimivien henkilöiden toimintavoista liike-elämässä. Ei ole kyse esim. kenenkään henkilökohtaisten asioiden riepottelusta.
1. Mikään laki ei kiellä varoittamasta verkostomarkkinoinnista.
2. Mikään laki ei kiellä arvostelemasta VM-yrityksen ja sen perustajien toimintaa JULKISESTI.
Se että tietyt tahot eivät pidä mitä täällä kirjoitellaan on henkilökohtainen voi voi. Mitään ette voi... Kyllä täällä saa keskustella VM:stä negatiiviseen sävyyn aivan vapaasti. Olisihan ylläpito jo puuttunut asiaan, mikäli VM:n vastustaminen olisi jollain tavalla laitonta.
Nyt sitten linkkejä niihin lehtien artikkeleihin, joissa kerrotaan poliisin tutkivan ja epäilevän verkostomarkkinoinnin vastustajia. Ainiin... Eihän sellaista ole tapahtunut eikä tule tapahtumaan.keskustella mutta on muistettava muutamia sääntöjä jotka täällä on "unohtuneet".
Esimerkiksi yksi tapaus täältä.
Kehotus yhteistyökumppaneille lähetettävistä "poliisitutkintauutisista" siinä tarkoituksessa että yhteistyökumppani lopettaisi yhteistyön, on liiketoiminnan häiritsemistä. Vakavaa sellaista josta on mahdollista saada 6kk ehdotonta. Ja lisäksi korvaukset. Tämä on rikollista.
Toinen asia.
Sitten "pelottelu" poliisitukinnan perusteella on myös liiketoimnnan haittaamista. Koska Suomen oikeuskäytännössä tukinnassa kootaan pelkästään tietoa oikeuslaitosta varten sen päätöksen tueksi onko toimittu laillisesti vai laittomasti. Polisitukintaa ei saa käyttää järjestelmälliseen yrityksen "kaatoyritykseen". Tutkinta ei ole oikesutoimi. Vasta sitten kun tuomio on luettu sitä saa käyttää... jos.. yritys ei korjaa toimintaansa tuoimion jälkeen oikeuden päätösen mukaiseksi. SIIS jos ei KORJAA. Jos korjaava toimenpide tehdään tuomiotA EI ENÄÄ saa käyttää yritystä vastaan. Jos sitä käytetään se ON rikollista. Jatkettu tuomio ei Suomenssa ole mahdolista.
Eli, eli kannattaiskohan nuo blogit ym. poistaa käytöstä. - PEELO
keskustella mutta on muistettava muutamia sääntöjä jotka täällä on "unohtuneet".
Kehotus yhteistyökumppaneille lähetettävistä "poliisitutkintauutisista" siinä tarkoituksessa että yhteistyökumppani lopettaisi yhteistyön, on liiketoiminnan häiritsemistä. Vakavaa sellaista josta on mahdollista saada 6kk ehdotonta. Ja lisäksi korvaukset. Tämä on rikollista.
Toinen asia.
Sitten "pelottelu" poliisitukinnan perusteella on myös liiketoimnnan haittaamista. Koska Suomen oikeuskäytännössä tukinnassa kootaan pelkästään tietoa oikeuslaitosta varten sen päätöksen tueksi onko toimittu laillisesti vai laittomasti. Polisitukintaa ei saa käyttää järjestelmälliseen yrityksen "kaatoyritykseen". Tutkinta ei ole oikesutoimi. Vasta sitten kun tuomio on luettu sitä saa käyttää... jos.. yritys ei korjaa toimintaansa tuoimion jälkeen oikeuden päätösen mukaiseksi. SIIS jos ei KORJAA. Jos korjaava toimenpide tehdään tuomiotA EI ENÄÄ saa käyttää yritystä vastaan. Jos sitä käytetään se ON rikollista. Jatkettu tuomio ei Suomenssa ole mahdolista.
Eli, eli kannattaiskohan nuo blogit ym. poistaa käytöstä.Kehotus yhteistyökumppaneille lähetettävistä "poliisitutkintauutisista" siinä tarkoituksessa että yhteistyökumppani lopettaisi yhteistyön, on liiketoiminnan häiritsemistä. Vakavaa sellaista josta on mahdollista saada 6kk ehdotonta. Ja lisäksi korvaukset. Tämä on rikollista.
Etkö sä kertoisi kaverillesi jonka yrityksen tuotteet ovat movessa myynnissä, että movea epäillään muutamasta rikoksesta? REILU KAVERI! Eikä tässä ole mitään muuta tarkoitusperää, kuin se, että kerrotaan yrittäjä-kaverille että millaisen yhteistyökumppanin kanssa se toimii. VTU, tässä mitään lakia rikota.
ja lisää sun "tuotosta": "Sitten "pelottelu" poliisitukinnan perusteella on myös liiketoimnnan haittaamista."
Sähän täällä pelottelet mua linnalla ja poliisitutkinnalla :D Onhan mullakin firma. Jos mä kärähdän sun takia moven liiketoiminnan haittaamisesta, niin haastan SUT oikeuteen MUN LIIKETOIMINNAN haittaamisesta, ONKO SELVÄ!?? :D
Sitäpaitsi, miksi ei yhtäkään sanomalehtä tai MTV3:a ole vielä haastettu oikeuteen, vaikka ne kaikki ovat uutisoineet MOVEN RAHAN_KERÄYS_RIKOS_EPÄILYSTÄ ja toiset jopa asian etenemisestä _SYYTTÄJÄLLE_.
PS: Mä voisin luovuttaa tämän mun nimimerkin sun käyttöön, etköhän sä oo häpäissyt Kauppateknikoiden mainetta jo ihan tarpeeksi. Tää sopis sulle niiiin paljon paremmin. - ne löytyy
PEELO kirjoitti:
Etkö sä kertoisi kaverillesi jonka yrityksen tuotteet ovat movessa myynnissä, että movea epäillään muutamasta rikoksesta? REILU KAVERI! Eikä tässä ole mitään muuta tarkoitusperää, kuin se, että kerrotaan yrittäjä-kaverille että millaisen yhteistyökumppanin kanssa se toimii. VTU, tässä mitään lakia rikota.
ja lisää sun "tuotosta": "Sitten "pelottelu" poliisitukinnan perusteella on myös liiketoimnnan haittaamista."
Sähän täällä pelottelet mua linnalla ja poliisitutkinnalla :D Onhan mullakin firma. Jos mä kärähdän sun takia moven liiketoiminnan haittaamisesta, niin haastan SUT oikeuteen MUN LIIKETOIMINNAN haittaamisesta, ONKO SELVÄ!?? :D
Sitäpaitsi, miksi ei yhtäkään sanomalehtä tai MTV3:a ole vielä haastettu oikeuteen, vaikka ne kaikki ovat uutisoineet MOVEN RAHAN_KERÄYS_RIKOS_EPÄILYSTÄ ja toiset jopa asian etenemisestä _SYYTTÄJÄLLE_.
PS: Mä voisin luovuttaa tämän mun nimimerkin sun käyttöön, etköhän sä oo häpäissyt Kauppateknikoiden mainetta jo ihan tarpeeksi. Tää sopis sulle niiiin paljon paremmin.Olet muka niin viaton vaikka satavarmasti tieät ja olet lukenut ja osallistunut keskusteluihinkin.
Jo täällä liikkuu viatonta kaksinaamaista väkeä. - PEELO
ne löytyy kirjoitti:
Olet muka niin viaton vaikka satavarmasti tieät ja olet lukenut ja osallistunut keskusteluihinkin.
Jo täällä liikkuu viatonta kaksinaamaista väkeä.voitko sanoa suomeksi?
- keskustellaan vaan
keskustella mutta on muistettava muutamia sääntöjä jotka täällä on "unohtuneet".
Toinen asia.
Eli, eli kannattaiskohan nuo blogit ym. poistaa käytöstä."Kehotus yhteistyökumppaneille lähetettävistä "poliisitutkintauutisista""
En kyllä tiedä itse mitä noille yhteistyökumppaneille on lähetetty, mutta ei liene kiellettyä kysäistä, että mahdattekohan tietää millaisen firman kanssa olette tekemisissä? Ei faktoihin perustuva kirjeenvaihto moven yhteistyökumppaneiden kanssa ole mitään liiketoiminnan haittaamista. Onhan lehtien yleisönosastopalstoillakin ties mitä vaatimuksia milloin Liliuksen optioista ja Fortumista ja milloin mistäkin.
Ei tällainen keskutelupalstoilla käytävä keskustelu ole mitään liiketoiminnan haittaamista. Eikä moven yhteistyökumppaneille lähetetty palaute ole myöskään mitään liiketoiminnan haittaamista.
Tekaistujen valheiden lähettäminen yhteistyökumppaneille olisi, mutta kun tässä tapauksessa väitteiden tueksi on olemassa faktaa eli että siis poliisi epäilee, syytä epäillä kynnys on ylittynyt ja juttu meni syyttäjälle. On myös olemassa tiettyjä asioita näiden Moven herrojen menneisyydestä, joista jokaisen Moven kanssa tekemisissä olevan tulisi olla tietoisia. Mutta ei siitä sen enempää.
Kyllä näistä asioista saa informoida aivan vapaasti Moven yhteistyökumppaneita.
Kyllä se jää ihan ns. yhteistyökumppanin ratkaistavaksi ja arvioitavaksi jatkavatko he yhteistyötään. Kyllä Moven tulisi huolehtia itse omasta julkisuuskuvastaan siten, että mitään poliisitutkintaa ei koskaan olisi edes aloitettu. Ja ennenkaikkea. Moven johtajien tulisi tarkastalle toimintapojaan. Kyllä teidän edustajat kertovat mitä TE oikeasti kerrotte niissä salaisissa palavereissa, vaikka kuinka vannotatte heitä pysymään hiljaa tietyistä asioista - kuten S6 sevenin aikaan.
Kyllä lait ja asetukset koskevat myös Moven perustajia. Yleisesti ottaen nämä verkostoherrat tuntuvat kuvittelevan olevansa jotain jumalia, joita ei koske mitkään lait. He luulevat saavansa tehdä ihan mitä tahansa sillä verukkeella, että toiset ovat vain kateellisia - esim. Petteri Jussila.
Eräs movettaja on kuulemma jo paennut maasta ja jättänyt jälkeensä verot maksamatta. Näin rehtiä tuo movettaminen sitten tuntuu olevan. Ikävä kyllä tähän mennessä esiin tulleet faktat puhuvat sen puolesta, että ei hyvältä näyty moven kannalta ja kaikki käyty keskustelu ja kritisointi lienee ollut täysin aiheellista. Aika näyttää...
Ja blogeihin saa kirjoittaa omia mielipiteitään aivan vapaasti. Tässä maassa saa esittää oman mielipiteensä - vaikka moven yhteistyökumppanille. - ihan
keskustellaan vaan kirjoitti:
"Kehotus yhteistyökumppaneille lähetettävistä "poliisitutkintauutisista""
En kyllä tiedä itse mitä noille yhteistyökumppaneille on lähetetty, mutta ei liene kiellettyä kysäistä, että mahdattekohan tietää millaisen firman kanssa olette tekemisissä? Ei faktoihin perustuva kirjeenvaihto moven yhteistyökumppaneiden kanssa ole mitään liiketoiminnan haittaamista. Onhan lehtien yleisönosastopalstoillakin ties mitä vaatimuksia milloin Liliuksen optioista ja Fortumista ja milloin mistäkin.
Ei tällainen keskutelupalstoilla käytävä keskustelu ole mitään liiketoiminnan haittaamista. Eikä moven yhteistyökumppaneille lähetetty palaute ole myöskään mitään liiketoiminnan haittaamista.
Tekaistujen valheiden lähettäminen yhteistyökumppaneille olisi, mutta kun tässä tapauksessa väitteiden tueksi on olemassa faktaa eli että siis poliisi epäilee, syytä epäillä kynnys on ylittynyt ja juttu meni syyttäjälle. On myös olemassa tiettyjä asioita näiden Moven herrojen menneisyydestä, joista jokaisen Moven kanssa tekemisissä olevan tulisi olla tietoisia. Mutta ei siitä sen enempää.
Kyllä näistä asioista saa informoida aivan vapaasti Moven yhteistyökumppaneita.
Kyllä se jää ihan ns. yhteistyökumppanin ratkaistavaksi ja arvioitavaksi jatkavatko he yhteistyötään. Kyllä Moven tulisi huolehtia itse omasta julkisuuskuvastaan siten, että mitään poliisitutkintaa ei koskaan olisi edes aloitettu. Ja ennenkaikkea. Moven johtajien tulisi tarkastalle toimintapojaan. Kyllä teidän edustajat kertovat mitä TE oikeasti kerrotte niissä salaisissa palavereissa, vaikka kuinka vannotatte heitä pysymään hiljaa tietyistä asioista - kuten S6 sevenin aikaan.
Kyllä lait ja asetukset koskevat myös Moven perustajia. Yleisesti ottaen nämä verkostoherrat tuntuvat kuvittelevan olevansa jotain jumalia, joita ei koske mitkään lait. He luulevat saavansa tehdä ihan mitä tahansa sillä verukkeella, että toiset ovat vain kateellisia - esim. Petteri Jussila.
Eräs movettaja on kuulemma jo paennut maasta ja jättänyt jälkeensä verot maksamatta. Näin rehtiä tuo movettaminen sitten tuntuu olevan. Ikävä kyllä tähän mennessä esiin tulleet faktat puhuvat sen puolesta, että ei hyvältä näyty moven kannalta ja kaikki käyty keskustelu ja kritisointi lienee ollut täysin aiheellista. Aika näyttää...
Ja blogeihin saa kirjoittaa omia mielipiteitään aivan vapaasti. Tässä maassa saa esittää oman mielipiteensä - vaikka moven yhteistyökumppanille.laillinen yritysmuoto, laillisesti toteutettu, ja yritetty vielä etukäteen varmistaa että se on kaikilta osin laillinen. Mutta Suomessa on yksi ongelma. Mitään laillisuustutkintaa ei etukäteen saa, vaan ensin on tehtävä ja sitten tutkitaan onko syytä syyttää. Kuitenkin Suomessa on elinkeinotomintalaki jota sovelletaan ja se on yrittäjän osattava vaikka siitä ei edes tuomarit tiedä miten sitä tulkitaan. Juuri tästä syystä ei etukäteen saa tulkintaa, vaan se menee oikeuden käynnin kautta jälkikäteen.
Yrittäjä on Suomessa heikoilla. Suurin uhka yrittäjälle suomessa on verottaja ja tuomari.
Siksi ei kannattaisi kovin suurta möykkää eikä varsinkaan kovin isoja juttuja tehdä noista tutkintajutuista.
Nimittäin myöskään sen haitanteon tulkintaa lain puitteissa ei ole kovin paljon vielä testattu tuomioistuimissa. Mutta jos haluatte sitä testata, nyt on siihen hyvä tilaisuus.
- Jylppy
Nyt voi tehdä töitä hymyillen asiakkaille loppupäivän :)
- mursis
Hehhehe!! En ole nauranut näin hyvin sitten... no, sen kun Kuppis viimeksi kirjoitti ja vielä vastasi viestiinsä!!!
Kuppis muuten, yksi juttu tässä tietysti muuten täysin uskottavassa hommassa ontuu. Vaikka tietysti sen uskon, että Movessa näitä keskusteluja luetaan koko ajan, ei heidän tarvitse minun viesteistäni laskea, moniko on eronnut ohjeiden avulla. Eiköhän se muutenkin ala olla heille selvää :D - -oppo-
että jos tosiaan itse uskot noihin juttuihisi, niin se antaa vahvasti aihetta epäillä, että kaikki kamarit eivät lämpene.
- PEELO
lääkärisi kanssa lääkityksesi muuttamisesta/vähentämisestä/lisäämisestä. Ihan vain minun mieliksi jooko?
Paras ratkaisu olisi ehkä, että lääkärisetä- tai täti- ihan kuinka vaan haluat, pistäisi lääkkeen rokotteena suoraan suoneen, ettet pääsisi sekoilemaan niiden pillereiden kanssa kotonasi. Ne eivät tee hyvää sinulle, usko pois. - vastustajien
kirjoittelu.
Tämä on todella siistiä kilenkäyttöä, ei minkään laista nimittelyä eikä panettelua. Kaikkia mileipiteitä kunnoitetaan ja niistä otetaan opia.
Mukavaa että avstustajat pysyvät Aina Kaikessa Asiassa.
Mkava tällaista lukea mitä tässäkin ketjussa on kirjoiteltu.- provosoida
tahallasi.
Nuo kiroitusvireet ovat metkoja ja näytttää eetä en ärsytää paraat polet noista esile. - utelias
taas itse itseäsi korostaen!!
Opettelisit kirjoittamaan edes joka toisen sanan oikein!! - PEELO
ja arvostaa toisen mielipiteitä,kun kirjoittaja valehtelee suoraan ja törkeästi, käyttäen vielä tietämättömämpien vakuuttamiseksi itsestään nimimerkkiä Kauppateknikko?
Omasta mielestäni nää kauppateknikon kirjoitukset (valvontakamerat, 6v linnatuomiot jne) alkaa olla sillä tasolla, että mä alan epäilemään, että "kuppateknikko" on joku perverssi lukio-ikäinen koodaajapoika, jolla on omaakivaa.
Lapsi on terve kun se leikkii ja sairas kun se ei osaa lopettaa. - kirjoitti
PEELO kirjoitti:
ja arvostaa toisen mielipiteitä,kun kirjoittaja valehtelee suoraan ja törkeästi, käyttäen vielä tietämättömämpien vakuuttamiseksi itsestään nimimerkkiä Kauppateknikko?
Omasta mielestäni nää kauppateknikon kirjoitukset (valvontakamerat, 6v linnatuomiot jne) alkaa olla sillä tasolla, että mä alan epäilemään, että "kuppateknikko" on joku perverssi lukio-ikäinen koodaajapoika, jolla on omaakivaa.
Lapsi on terve kun se leikkii ja sairas kun se ei osaa lopettaa.Sinulla ei ole pätevyyttä osallistua näihin keskusteluihin. Asiantuntemuksesi on sitä luokkaa.
Pitää näkyy paikkansa. - PEELO
kirjoitti kirjoitti:
Sinulla ei ole pätevyyttä osallistua näihin keskusteluihin. Asiantuntemuksesi on sitä luokkaa.
Pitää näkyy paikkansa.mä en sentään kirjoittele verkostomarkkinoinnin vastustajien etsimisestä kameroiden avulla ulkomailta nettikahviloista niinkuin eräät. Loppusi lähenee kuppis.
- movettaja2
että minkälaiseen rikokseen sitten olemme täällä syyllistyneet?
Joku elinkeinotoiminnan haittaaminenkö? Eiköhän keskustella saa tässä maassa ihan vapaasti?
Jos joku julkaisee ohjeet miten MOVEsta pääsee eroon, niin onko se elinkeinotoiminnan haittaamista? Tuskin. Se on kuluttajan suojelemista. - verkosto-pena
Syyttäkää, vaatikaa korvauksia. Ei tarvitse edes tehdä tutkimusta, koska tunnustan rikkeeni.
Olen saanut kymmeniä movettajia eroamaan.
Kirjoittelen tälle ja eräälle toiselle keskustelupalstalle jatkuvasti Moven vastaisia kirjoituksia. Ne ovat kylläkin totta, mutta mitäs siitä.
Yhteystietoni ovat poliisin ulottuvilla. Odotan laskua. - hiekkalaatikko
No oli niin mahdottoman hieno avaus. Soitin jo poliisille ja kysyin paljonko minun saldo jo on. Oli kuulemma jo 8939,30 euroa poikien hyväksi. Tein lisäksi itsestäni 3 rikosilmoitusta ja vaadin korvauksia loppuelämäkseni 2100e/vk. Poliisi sanoi homman onnistuvan ja lupasi että laittaa useamman tutkijan tutkimaan ricoksiani. Näin sitä pojjaat tienataan.
- Jxx
Pistä linkki siihen pykälään, jota olemme rikkoneet, kun sanomme, että Move on pelkkää huijausta. Finlexistä tuo lainkohta löytynee, jos sellaista edes on.
- RealChittagong
Poliisi: "Poliisi."
Kuppateknikko: "Päivää, täällä kuppateknikko nönnönnöö."
P: "Mitä asia koskee?"
K: "Suomi 24 forumeilla on kirjotuksia jotka vakavasti häirii liiketoimintaa ja niistä saa ainakin ehdotonta. "
P: "Jahas. Kuka tämäntyyppisiä kirjoituksia on sitten kirjoitellut?"
K: "No ainaki yks Peelo"
P: "Anteeksi kuinka?"
K: "Niin no ne on nimimerkkei, mut jos voisitte kattoo valvontakameroita nettikahviloista et ketä ne on ni se on siinä, ehdotonta salettii tulee."
P: "Nettikahviloita?"
K: "Joo, ei oo ihan satavarma et missä ne on. Tai siis ei oikeestaan mitään tietoo, mut jos voisitte kattoo kaikki ni kyl se löytyy."
P: "Jaahas. Tällainen tapaus. Ja mitähän yritystä asia mahtaa koskea?"
K: "Muuv Netwörks oo yy jii. Tieksä, If juu häv driims, juu gotta muuv."
* naputtelua *
P: "Siis tämäkö Move Networks josta uutisoitiin viimeviikolla televisiossa että poliisin esitutkinta kohti kolmeen rikosepäilyyn jotka vietiin syyttäjälle?"
K: "Joo mut se tutkinta on vaan hyvä, saadaan virallinen vahvistus että toiminta on uraaurtavaa.
P: "Niin mikä olikaan oikein ongelma?"
K: "Mut ku ne siel foorumis puhuu siitä tutkinnasta ni ihmiset vähä hannaa maksaa tonnii meille enää... eiku siis ostaa kampanjatuotepakettia. Ni se vähä niinku haittaa liiketoimintaa. Tai siis aika paljo oikeestaan."
* klik *
* tuut tuut tuut tuut *
K: "Haloo? Haloo??!"- PEELO
toivottavasti naapurit ei häiriinny ku mä tääl hekotan :D
- opettavaista
sain tosiaan parhaat naurut tähän mennessä. Kuppateknikko, itkut ja naurut sulle vaan:D!!
- Kauppateknikko,
opettavaista kirjoitti:
sain tosiaan parhaat naurut tähän mennessä. Kuppateknikko, itkut ja naurut sulle vaan:D!!
ihan hyvä.
Naurattaa niin...
Mutta sitte lähitulevaisuudessa minulla vasta naurattaakin...
Paljonko muuten saat tiliä tuosta naurusta???
Minulle sitä tulee vaikka naurankin. - ruuhhaahhaaaaa
Kauppateknikko, kirjoitti:
ihan hyvä.
Naurattaa niin...
Minulle sitä tulee vaikka naurankin.Minullakin naurattaa.Se parhaiten nauraa joka toiselle kuoppaa kaivaa.Sitähän movettajat yrittävät.
- ja enemmän tulevaisuudessa
Kauppateknikko, kirjoitti:
ihan hyvä.
Naurattaa niin...
Minulle sitä tulee vaikka naurankin."ihan hyvä.
Naurattaa niin...
Minulle sitä tulee vaikka naurankin."
Arvaapa kuinka monta kertaa tuo on jo kuultu vuosien varrella verkostomarkkinoijan suusta?
Arvaapa ketkä on loppujen lopuksi nauraneet viimeisenä (VIHJE: epäonnistuneille verkostobisneksille)? - 112
ja enemmän tulevaisuudessa kirjoitti:
"ihan hyvä.
Naurattaa niin...
Minulle sitä tulee vaikka naurankin."
Arvaapa kuinka monta kertaa tuo on jo kuultu vuosien varrella verkostomarkkinoijan suusta?
Arvaapa ketkä on loppujen lopuksi nauraneet viimeisenä (VIHJE: epäonnistuneille verkostobisneksille)?Oli yksi vuoden parhaista toi puhelinkeskustelu :D
- (O.o)___b
Ihan ääneen piti nauraa! :D
- Keinonen Pertti
tää oli huikee, haha
- dlsfljk
..olen kuullut saman, mutta en ole asiasta halunnut numeroa, jotta nämä tyypit olisivat saavat lisätä löylyä kunnolla, ennenkuin aika koittaa. Mutta eiköhän tuota sontaa/aineistoa ole jo tarpeeksi tullut.
Jos joku viitsisi, niin ottaisi vaikka ihan tulostuksia noista kootuista sivustoista, että kaikki tulee varmasti ilmi.
Näiltä keskustelupalstojen sivuilta ei onneksi taida nuo artikkelit ihan noin vain kadotakkaan.- RealChittagong
Suomi 24 foorumeiden mullistavasta toimintaideasta on kiinnostuttu jopa viranomaistasolla asti. Näin Suomi 24 forum tulee saamaan virallisen todistuksen mitä tahansa yritystä koskevien mielipiteiden ilmaisun laillisuudesta ja perustavaa laatua olevista toiminnallisista eroista verrattuna netissä toimiviin laittomiin pyramidi/rahankeräysvirityksiin, joiden toimintaa forumissa edustaa lähinnä lukihärönen kuppateknikko.
- Wuzaa
:D :D :D :D :D
Oon ollu noin kuukauden kattomatta Move-palstan hömpötyksiä ja nyt mut palkittiin ehkä PARHAALLA naurulla!!! Oikein tippa tuli linssiin!!!
En voi ottaa kirjoituksesta lainauksia koska se on kokonaisuudessaan niin uskomaton!
:D :D :D :D :D :D
Keskustelufoorumeilta korvauksia!!!!!!!!!!
:D :D::D :D :D :D
;D ;D ;D ;) ;) ;)
;) ;)
Kiitokset mukavasta päivän alusta... Nauru pidentää ikää!- ...ja vähän paskaakin
Ja vieläpä miljoonakorvauksia!!!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1464896Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa183527Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1583347Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss322808Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu942560Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181853Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky81468Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo101462Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1361389Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut111267