Minulla oli/on erinomaisen kielteiset kokemukset arabeista(=muslimeja) tuolta -60 luvun lopulta ja SILTI olin heidän puolellaan KAIKISSA kannanotoissani Lähi-idän tapahtumia seuratessani.
Arabien (=muslimit) on syytä ottaa huomioon, että olen ensisijaisesti SUOMALAINEN ja RUOTSALAINEN ja NORJALAINEN ja ISLANTILAINEN ja TANSKALAINEN ja EUROOPPALAINEN. En halua Eurooppaani enää ongelmia - niitä on ollut omankin historiani aikana riittämiin.
Toivotan teille menestystä, MUTTA jossain muualla kuin MINUN KOTONANI EUROOPASSA.
Tämä ei koske bosnialaisia ei tshetsheenejä ja ei MISSÄÄNTAPAUKSESSA SUOMEN TATAAREJA. He eivät ole vetäneet uskoaan LOKAAN kuin ovat arabit ja somalit tehneet - sen lisäksi, että käyttävät sitä HÄRSKISTI lyömäaseenaan kohdistaessaan väkivaltaa lapsiin ja naisiin niin kotonaan ja maailmalla.
Olette häikäilemättömiä opportunisteja - ennen muuta teidän johtajanne.
Ei paluuta takaisin
3
234
Vastaukset
- muutenkaan
Uskonto ei ole relevantti peruste mielenosoittamiselle.
Siksi kiihkomuslimien mielenilmaukset ontuvat.
Uskonto on abstrakti henkinen tila, eikä sen käyttäminen maalliseen ole edes Koraanin mukaista.
Islamilainen maailma ei tunne vallan kolmijakoa eikä osaa erottaa uskontoa, politiikkaa ja lainsäädäntöä ja lain toimeenpanoa.
Kasvanut tiedonvälitys ei voi kuitenkaan jättää islamilaisia maita paitsioon ihmisten sivistyksessä, joten islamilaisuuden ylivalta on rapistumassa kiitettävästi.
Nykyiset mellakoinnit ovat merkki siitä, että imaamien ylivalta on kriisissä ihmisten saadessa sivistystä ja lukutaitoa.
Ääri-islamilaiset mielenosoittajat loukkaavat minua vaatimuksillaan, joista maallinen valta ei ole vastuussa. Ovatko nämä sitten tyhmiä?
Osaksi ovat osaksi haluavat vain aiheuttaa sekasortoa ja levittää islamia. Markkinaluonteiset näytökset pyrkivät saamaan heikkoja ostamaan uskonto. - Kamikaze Zero
"Tämä ei koske bosnialaisia ei tshetsheenejä ja ei MISSÄÄNTAPAUKSESSA SUOMEN TATAAREJA. He eivät ole vetäneet uskoaan LOKAAN kuin ovat arabit ja somalit tehneet"
ainakin Venäjän koulukaappauksen ja teatterikaappaukset tehneet olivat kiihkomuslimeja joka kävi heidän vöistään johin oli kirjoitettu koraanin rukouksia. Osa taistelee itsenäisyydestään, mutta joukossa on kiihkomuslimeja. - reisiluu
Eivät he vihaa meitä siksi mitä teemme, vaan siksi mitä olemme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1311325Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa373853Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1093029Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1222383Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin812045Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1961761Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.2991006Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta17780Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143725- 53699