Sanokaapa jehovat millon se maalimanloppu nyt sitte tulloo,tehän sen tunnutta tietävän?
.........
9
378
Vastaukset
- salaisuus?
ovella.
- on tulossa.
Mitäs järkee olis luoda maa, jonka sitten pistää palasiksi? Ei oikein loogista minusta.
- Jari-Jt
Miten voi olla mahdollista, että sinusta näyttää todistajien tietävän maailman lopun ajankohdan ilman, että sinä et ko. ajankohtaa tiedä?
Viittiks vähän selventää tätä mystistä ristiriitaa?- salaisuus?
eri vuosiluvut ei ole täsmänneet. Ei sukupolvet ym ennusmerkit ja nyt on aikaa muuten vain vähän?? Olen nyt kahdelta JT taholta kuullut öljyn loppuvan 4 vuoden päästä, niin kysyisinkin mihin ennusmerkkiin tämä liittyy??
- ei salaista
salaisuus? kirjoitti:
eri vuosiluvut ei ole täsmänneet. Ei sukupolvet ym ennusmerkit ja nyt on aikaa muuten vain vähän?? Olen nyt kahdelta JT taholta kuullut öljyn loppuvan 4 vuoden päästä, niin kysyisinkin mihin ennusmerkkiin tämä liittyy??
>Olen nyt kahdelta JT taholta kuullut öljyn loppuvan 4 vuoden päästä, niin kysyisinkin mihin ennusmerkkiin tämä liittyy?? <
Miksi sitä täällä kyselet? Onko saamasi "tieto" täältä peräisin? Minusta kannattaisi kysyä niiltä, joilta asiata kuulitkin. Minun tuntemistani JT:sta kukaan ei ole ollut huolissaan öljyn loppumisesta. - salaisuus?
ei salaista kirjoitti:
>Olen nyt kahdelta JT taholta kuullut öljyn loppuvan 4 vuoden päästä, niin kysyisinkin mihin ennusmerkkiin tämä liittyy?? <
Miksi sitä täällä kyselet? Onko saamasi "tieto" täältä peräisin? Minusta kannattaisi kysyä niiltä, joilta asiata kuulitkin. Minun tuntemistani JT:sta kukaan ei ole ollut huolissaan öljyn loppumisesta.huomiota. Eikös tämä foorumi ole nimenomaan JT palsta. Halusin tietää onko muille tullut vastaan kyseistä asiaa. Onhan siellä joku ns sisäpiiri "tieto" kun kyseinen asia on tullut vastaan eri puolella suomea.
Onko kyseessä uusi maailman lopun saarnaamis muoto kun vanhaa ei voi enää käyttää.
Yhtä hyvin kai minäkin voin kysyä sinulta " mitäs sinä täällä hengailet" eikös totuuden siemenet uskosi mukaan kylvetä salilla ja edelleen ihmisten ovilla. Vai voiko nykyisin jo raporttiin laittaa niin ja niin monta tuntia todistusta "luopio" sivuilla?? - Ei salaista
salaisuus? kirjoitti:
huomiota. Eikös tämä foorumi ole nimenomaan JT palsta. Halusin tietää onko muille tullut vastaan kyseistä asiaa. Onhan siellä joku ns sisäpiiri "tieto" kun kyseinen asia on tullut vastaan eri puolella suomea.
Onko kyseessä uusi maailman lopun saarnaamis muoto kun vanhaa ei voi enää käyttää.
Yhtä hyvin kai minäkin voin kysyä sinulta " mitäs sinä täällä hengailet" eikös totuuden siemenet uskosi mukaan kylvetä salilla ja edelleen ihmisten ovilla. Vai voiko nykyisin jo raporttiin laittaa niin ja niin monta tuntia todistusta "luopio" sivuilla??Mistä ihmeestä päättelet, että olisin JT?
Huomaatko itsessäsi kenties jonkin asteista asenteellisuutta?
Laevittelet vain huuhaa huhuja ja oletat kaikkia omaa päätään käyttäviä todistajiksi...
Edelleen, kysy niiltä, jotka sinulle puhuivat.
Miten muuten olet päässyt tuohon mainitsemaasi sisäpiiriin? Et kai muuten olsi saanut sisäpiirintietoa peräti eri puolilla Suomea? Lienet siis hyvin tunnettu sisäpiiriläinen... - salaisuus?
Ei salaista kirjoitti:
Mistä ihmeestä päättelet, että olisin JT?
Huomaatko itsessäsi kenties jonkin asteista asenteellisuutta?
Laevittelet vain huuhaa huhuja ja oletat kaikkia omaa päätään käyttäviä todistajiksi...
Edelleen, kysy niiltä, jotka sinulle puhuivat.
Miten muuten olet päässyt tuohon mainitsemaasi sisäpiiriin? Et kai muuten olsi saanut sisäpiirintietoa peräti eri puolilla Suomea? Lienet siis hyvin tunnettu sisäpiiriläinen...KOska olet niin JT muönteinen.
Olen asentellinen koska olen entinen JT.
En levittele huhuja vaan mitä olen kahden JT kuullut puhuvan.
Miksi minä niiltä uudelleen kysyisin, ei kai JT ennustukset sentään kuukauden välin vaihdu??
Vuosikausien JT järjestön uhrina on jättänyt tiettyjä ovia auki.
Pohdippa nyt uudestaan ja voit kyselläkin- kyllä vastaan.
- taram2
yhtään sen enempää kuin muutkaan.
Ja mitä sillä on väliä.
Tärkeämpää on olla hereillä,kun Kristus saapuu suuressa voimassaan ja ottaa taivaisiin ne jotka ovat siihen kutsutut.
Se hetki on valtaisa.Sen tapahtuman tunnistaa ja havaitsee kaikki.Se ei jää epäselväksi,että "mitä nyt tapahtuu".
Valvominen ei ole mailmanlopun odotusta vaan Kristuksen loistoisaa saapumiseen valmistautumista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi433856Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal393446- 693058
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912900- 351898
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no851894- 241729
- 291671
- 321663
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231624