Näin viime yönä unta, että Sauli oli juuri valittu maamme presidentiksi. Minä olin siinä hänen vierellään voiton juhlissa, kunnes Sauli äkkiarvaamatta tuli ja halasi minua. Hän supisi korvaani, että "kiitos teille, kun hoiditte siellä internetin keskustelusivuilla Tarjan pois. Se ratkaisi voiton minulle ja sitä en tule koskaan unohtamaan. Tulette kaikki saamaan kultaa ja kunniaa, sinä eritoten".
Lähdimme siinä unessa Saulin kanssa pitkällä limousinilla liikkeelle ja kansa hurrasi meille. Sauli tarjosi minulle shampanjaa ja sanoi, "kiitollisuuden osoituksena tarjoan sinulle todelliset kyydit. Sitä kyytiä et koe tässä limossa, vaan ajamme suoraan Piia-Nooran luokse. Ole hyvä!" Juuri kun kaarsimme pihaan, kuului se äänistä inhottavin. Herätyskello piipitti korvaani, kuin ivatakseen minua, "herää pahvi".
Yritin vielä herättyäni ummistaa silmäni, jotta olisin saanut katsella tuota ihanaa unta vielä lisää, mutta ei se uni vaan tullut enää.
Untako se olikin?
10
377
Vastaukset
- toivoit
Piia-Nooralta?
- uhhhuh
Ja tuoko oli kommarista hauska juttu? Painu vit*uun
- tosih
Todella hyvä juttu, sinun kirjoituksesi taas oli hyvin tyypillinen porvarin juttu, yksi lause v-ttu sanoineen, mutta eipä tietenkään täydellinen, siitä puuttuivat lehmä ja lesbo, todennäköisesti puuttuivat siksi koska et osaa kirjoittaa sitäkään vähää mitä suurin osa porvareista osaa.
Tiedän että näin pitkän kirjoituksen lukeminen aiheuttaa sinulle ongelmia, mutta pyydä joku kommari lukemaan se sinulle ja kertomaan miten vtuilen sinulle.
- ...
lääkitystäsi tarkistettava?
Neuvottele hoitavan lääkärin kanssa asiasta. - heh hehh
No onhan sulla kuitenkin oma pahvi-Sauli, vai onko? Onhan sekin jotain.
- sinä poitsuli
nyt haukkasit niin ison palan, ettei sitä kukaan usko.
- minäkin näin ...
muutama päivä sitten unta , että olin Saulin häissä ... morsian oli joku tumma nuori nainen ... vauvaakin odottivat .
- talollinen
Hienoa, että osaat kertoa merkittävistä unistasi Eurooppalaisessa hengessä. Usein suomalaiset ovat liian sulkeutuneita fantasioidensa suhteen.
- Sauli sanoi
Piia-Nooran luona: ole hyvä?
- justus...
"Sitä kyytiä et koe tässä limossa, vaan ajamme suoraan Piia-Nooran luokse. Ole hyvä!"
Sauli oli unessa todellinen ystävä, joka palkitsee uskollisuuden hienolla lahjalla. Olikohan Piia-Noora puettu lahjanauhaan!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1224760Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa43384Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1263190Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss262627Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu732343Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181779Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91384Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1171255Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut91233Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41128