Kun aina painuu tuonne antihjuumorin puolelle meikäläisen tavailu. Koskaan ei ole asiallista juttua, joten tartteis oppia tavoille.
Toisaalta, tälle palstalle saattaapi olla ominaista, että täällä ei opikaan keskustelemaan, vaan taantuminen on taattua kamaa, mutta siitä huolimatta yritys on nyt kova.
Pliiiis pliis pliiis, nyt hyvät neuvot kehiin, niin sitten minusta tulee varmasti hyvä keskustelija tälle palstalle...
Kuinkahan sitä oppisi keskustelemaan?
12
1179
Vastaukset
- Cissukka
hyvin sä huumorilla pärjäät, tartteeko aina olla niin totista torvensoittoa?
Mikä on hyvää keskustelua sun mielestä? Mieluummin jätän useimmat jutut väliin ja luen sun ja mm. eskon avaukset:)- Jermu
Sehän se rassaa, kun ei ole vastaan vielä tullut..tai siis helposti silleen vois luulla. Mikähän siinä aina siis menee ihan littuun?
- koltis
Oivaltanut se olennaisen, niin kerro mullekkin.
- Jermu
Kauheeta tää tälläinen kyllä on..Mutta oottelen vinkkejä..
- jokiska.evk
Tällä palstalla, päivästä päivään, yritetään määritellä sitä, että millainen on hyvä keskustelu. Koska kyse on ihmisten vaihtelevista tarpeista ja makuasioista ei tuota hyvän keskustelun määritelmää, ainakaan sellaisena, että kaikki samalla hetkellä olisivat samaa mieltä, koskaan löydy. Sama juttu taitaa olla tuon hyvän keskustelijan määritelmän kanssa.
Henkilökohtaisesti ideaalikeskustelukumppanina pidän ihmistä joka tuntuu kokonaiselta...
Kokonaisella tarkoitan sitä, että ihmisen mieli on joustava siten, että se kykenee liikkumaan monella tasolla. Vakava keskustelu ja huumori eivät mielestäni sulje toisiaan pois. L. samaa asiaa voidan tarkastella samassa keskustelussa monesta eri näkökulmasta.
Keskustelussa ehkä ainoaksi oleelliseksi asiaksi nostaisin sen, että syntyy kokemus vuorovaikutuksesta. Yksinpuhujien jorinoihin kyllästyy niin kirjoitettuna kuin puhuttuna.. vääjäämättä...- Jermu
Taantumista, sitä se varmaan on täällä.
- Simanainen
Eihän täällä tunneta antihuumoria...paitsi minä
ja pari muuta!:DDDDD
Miksi sinun pitäisi oppia tavoille, kun ei muutkaan opi?8O
Vai haluaisitko olla hyvänä esimerkkinä NOILLE muille??;)
Puhu lisää paskaa. Siten et erotu porukasta ja
olet keskustelija vailla vertaa. ;))- Jermu
En mä rupee sellaiseen tseksihurjasteluun täällä.
Paaaskanpuhumisesta sen verran, että en puhu politiikkaakaan.
Pitäisköhän siis aloittaa politikointi ja sulautua porukkaan, olenko silloin parempi keskustelu. - Simanainen
Jermu kirjoitti:
En mä rupee sellaiseen tseksihurjasteluun täällä.
Paaaskanpuhumisesta sen verran, että en puhu politiikkaakaan.
Pitäisköhän siis aloittaa politikointi ja sulautua porukkaan, olenko silloin parempi keskustelu.Et jumaliste rupee puhumaan politiikkaa!
Itse olin ehdolla pariinkin otteeseen
kunnallisvaaleissa ja mitään en
tajunnut puheista...edes omistani. :DD
Onko mitään tylsempää, kuin politiikka?Häh?
Yrittäjät olis tykänneet jos Vanhasesta
olis tullut presidentti, vaan mun bisniksiin ei vaikuta, vaikka stresidenttinä olis Pirkka-Pekka Petelius! Se on jämpti nii. :DD
Tseksihurjasteluun..sinä?!HEEEHHHEHHHEHHHEHHEEEEE!:DDD
Ethän sä edes tiedä tseksistä mitään. ;))
- Carmenita ejk.
Olet nyt auttamattomasti jäänyt jälkeen palstakehityksestä. Eihän tämä enää mikään keskustelupalsta ole ollut pitkiin aikoihin.
Nimikin on muutettu SumppiSaluunaksi.Parempi on kun oppii nopeasti vetämään ja pitää pokkaa yllä.
Höyhennys ja tervaus on päivän trendi.
Mitä ihmettä sinä siihen aikaan teit, kun muut harjoittivat keskustelun taitolijia? Taisit rasvailla tankkia ja suojata selustaa ja ennakoida etulinjaa.
Toisaalta tietty jo omien ajatusten muuttaminen vaikuttaa maailmassa.Seuraava vaihe on harjoitella tuomaan niitä julki.Kolmas vaihe on olla välittämättä vastaan panosta.Neljäs vaihe on puhua itsekseen. Viidennessä vaiheessa joku voi sattumalta kuulla sinun puhuvan ja aloittaa vuoropuhelun. Näin voi päästä ainakin alkuun. - huomaatte
taantuma on iskenyt palstaan
- hups*
tantuma neljän vuoden takaa
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 501129
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.901127Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171010- 17858
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet44759Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112748Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n63681- 11672
- 38579
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..69577