Mikä olisi paras kampaamo ja kampaaja siellä? Joka todella osaa leikata sellaisen kampaukse joka sopii? Hyviä kampaajia on todella harvassa!
Paras kampaamo
15
13685
Vastaukset
- l'oreal
taas kampaaja? miks muka? ei tipu............
- 30+
enpä löytänyt kovin tuoreita kommentteja.
- On oikein hyvä ja halpa
Siellä on hyvä ja eläkeläisille todella edullisesti.
Eläkeläisalennus!! - Heikon laadun vuoksi
On oikein hyvä ja halpa kirjoitti:
Siellä on hyvä ja eläkeläisille todella edullisesti.
Eläkeläisalennus!!tUOSSAHAN ON YKSI, OLETKO AIVAN UMPIO-TAMPIO VAI ETKÖ OSAA LUKEE?
- Näiden seassa
Näitten vapisevien ja vailla mitään omaa makua olevien ammattitaidottomien ritsojen seassa ei kaksinen tarvi olla kuin on jo hyvä ja osaa jotain!
Muualla maailmassa tuokin on käsityöammatti joilla on ammattiylpeyttä, täällä kuka tahansa poropeukalo ja korvaanleikkaaja pääsee pilaamaan imisten hiuksia ja tekemään tuhojaan, ei ihme et liikkeitä kaatuu yhtenään treella.
Koittakaa edes oppia, no se on mahdotonta kun sitä makua ei todellakaan ole luoja suonut eikä ole itse sitä tajunnut. Vaihtakaa ammattia nopeasti ! - 30+
asuuko Tampereella tosiaan tällaista porukkaa,hui! Ei yhtään asiallista viestiä?
- Ei enään oteta vastaan ilmo...
Ei ihmiset mee tohon mainoskikkaan jota yrität epätoivoisesti, vaihda pois kampaamoalalta jos olet noin pienisieluinen ja et ymmärrä bisneksen tekoa niinkuin ei naiset yleensä.....
- 30+
Ei enään oteta vastaan ilmo... kirjoitti:
Ei ihmiset mee tohon mainoskikkaan jota yrität epätoivoisesti, vaihda pois kampaamoalalta jos olet noin pienisieluinen ja et ymmärrä bisneksen tekoa niinkuin ei naiset yleensä.....
toivottavasti et ole tamperelainen? Jos on paha olo niin pura se johonkin muuhun.
- jakaus keskellä sulla
30+ kirjoitti:
toivottavasti et ole tamperelainen? Jos on paha olo niin pura se johonkin muuhun.
mites tää liittyy sun ja mun oloon jos et osaa lukee asiallisia vastauksia, no etkai täällä muuten kyselisi tyhmiä vaan ottaisit puh.luettelon käteesi ja varaisit jostain ajan. Olet kuitenkin niin epävarma et kyselet toisten mauttomien mielipiteitä jotka ovat vain ja ainoastaan yhden tai kahen ihmisen omia , ei välttämättä mitenkään hyviä, mielipieteitä jostain paremmuudesta, siine se lyhyesti.
Ite kerjäsit, älä seuraa seuraajaa!! - 30+
jakaus keskellä sulla kirjoitti:
mites tää liittyy sun ja mun oloon jos et osaa lukee asiallisia vastauksia, no etkai täällä muuten kyselisi tyhmiä vaan ottaisit puh.luettelon käteesi ja varaisit jostain ajan. Olet kuitenkin niin epävarma et kyselet toisten mauttomien mielipiteitä jotka ovat vain ja ainoastaan yhden tai kahen ihmisen omia , ei välttämättä mitenkään hyviä, mielipieteitä jostain paremmuudesta, siine se lyhyesti.
Ite kerjäsit, älä seuraa seuraajaa!!millainen on tyhmä kysymys? Kai sitä saa kysyä mitä haluaa. Oletpa tosi asiallinen, haukut toisia tyhmiksi ja epävarmoiksi täällä. Jos et kerran tiedä hyvää kampaajaa niin jätä silloin vastaamatta! Täytyy todeta että sinäpä olet todella viisas ja älykäs kommentteinesi, vai mitä?
- apua saanut
Kokeile Beaty Park, Hämeenpuisto.
Olen kuullut paljon kehuja kaikenikäisiltä ja itse tykästyin
- vastata
vaikken asukaan Tampereella. Hairstoressa kävin, hengissä selvisin ja lopputulos hyvä. Katso yhteystiedot netistä.
- viisas kampaajilta
ja kaikilta tutuiltaan. Tuttujen ja työkavereiden
karvat on siinä selkeesti nähtävissä, onko
työnjälki hyvää vai huonoo?- sivulliselta...
Ellei sinulla ole Tampereella tuttuja, niin käy kampaajalla toisessa kaupungissa.
- Olen pysynyt ihannepainossa
Sehän on aivan sama miten noi sinunkin hiuksesi ovat, loppupeleissä, tuo pään sisus kun ratkaisee kaiken?
Hervannassa on paras kampaamo muuten
Nti X
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä3211576Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa614161Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1503463Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san72956Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie2422753Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1342446Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh2061919Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.3601317- 741173
Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta20987