ja kaikki nämä joilla nais-/miesviha mennyt överiksi. Ainakin saa nauraa kun lukee juttuja. Ihmiset elävät siinä omassa muovatussa maailmassaan, jossa heidän mutut muuttuu faktoiksi. Kaikki naiset on sellasia ja kaikki miehet tollasia. En tiedä sitten onko näiden kaikkien taustalla alaikäiset riehumassa, mutta kyllä toisaalta aika pelottavaa jos joku aikuinen ihminen, mahdollisesti äiti tai isä, ajattelee noin. Ketä kiinnostaa onko mikäkin ryhmä paras? Yleensä vielä pitää vetää joku kansalaisuus mukaan että suomalaiset naiset ja miehet niitä pahimpia. Vainoharha kukoistaa. Ääriuskovaiset sentään vielä vievät voiton, mutta kyllä täytyy jokin olla pahasti vinksahtanut päässä tai takana todella kovia traumoja että noin puhdasta vihaa ja katkeruutta pystytte tuntemaan.
Samaa säälittävää sakkia
feministit, sovinistit
1
377
Vastaukset
- todellakin...
kokee niitä kohtaan jotka tuovat esiin paheksuntaa ja kateutta tai mitä lie - niitä vapaita suomen kansalaisia kohtaan jotka vain haluavat elää elämäänsä.
Mitä se muille kuuluu ! Siksi minä olen katkera ja pettynyt suomeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 342353
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle472096- 402032
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3201850- 1171493
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161425Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71308Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101157- 411055
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661036