Samaa säälittävää sakkia

feministit, sovinistit

ja kaikki nämä joilla nais-/miesviha mennyt överiksi. Ainakin saa nauraa kun lukee juttuja. Ihmiset elävät siinä omassa muovatussa maailmassaan, jossa heidän mutut muuttuu faktoiksi. Kaikki naiset on sellasia ja kaikki miehet tollasia. En tiedä sitten onko näiden kaikkien taustalla alaikäiset riehumassa, mutta kyllä toisaalta aika pelottavaa jos joku aikuinen ihminen, mahdollisesti äiti tai isä, ajattelee noin. Ketä kiinnostaa onko mikäkin ryhmä paras? Yleensä vielä pitää vetää joku kansalaisuus mukaan että suomalaiset naiset ja miehet niitä pahimpia. Vainoharha kukoistaa. Ääriuskovaiset sentään vielä vievät voiton, mutta kyllä täytyy jokin olla pahasti vinksahtanut päässä tai takana todella kovia traumoja että noin puhdasta vihaa ja katkeruutta pystytte tuntemaan.

1

311

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • todellakin...

kokee niitä kohtaan jotka tuovat esiin paheksuntaa ja kateutta tai mitä lie - niitä vapaita suomen kansalaisia kohtaan jotka vain haluavat elää elämäänsä.
      Mitä se muille kuuluu ! Siksi minä olen katkera ja pettynyt suomeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      95
      8583
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      92
      6585
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      63
      6419
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      5131
    5. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      63
      4157
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      53
      3439
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3335
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      51
      3032
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      56
      2902
    10. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2866
    Aihe