Keravan yöelämä

Ei-paikkakuntalainen

Mikä meno Keravan yökerhoissa, löytyykö lihatiskejä? Panama Jackista oon kuullut hyvää ainakin livemusan puolesta. Mitä muita?

19

12133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • esim.

Niin no - ei oikein kunnon mestoja siinä kylässä ole.
      Tuulipuku ja verkkarijengi kyllä saa useammastakin paikasta kiksejä, mutta ei kunnon menomestaa ole.

• ______________________________

Hahaaa kansakunnan kermahahan käy täällä lukemassa Kerava-osion viestejä:)

Onhan se varmasti joillekin itsetuntoa omasta mielestään nostattavaa, kun voi "naureskella" verkkariporukalle..?
        Saitko niitä kiksejä itsellesi?

• Joni234
    • Tomi-Antti

Panama Jackin lisäksi, disco tyyppinen, nuorison suosima paikka on Wanha Kino. Myös siellä on live-esiintyjiä silloin tällöin. Aikuisempaan makuun on Tinatuoppi, jossa on viikonloppuisin karaokea ja tanssia. Mun suosikkupub on O'Robins, jossa on usein viikonloppuisin myös live-musiikkia. Sitten on Hemingway's, jota vois luonnehtia paikaksi, jossa seurueet kokoontuvat ja aloittelevat iltaa. Mr. Pickwick pub löytyy kävelykadulta, Prismaa vastapäätä. Karaokea ke,pe,la. Skippies baari löytyy Asemasillan toiselta puolelta. Rock-henkistä porukkaa. Aseman vieressä on Kellobaari. Porukka keskittyy lähinnä juomiseen. Plussana tumma Budwaiser hanassa.

Lisäksi kaupunginosa-baareja on ainakin Killan Kievari Killassa, Oloneuvos Ahjossa ja Wanha Mestari Saviolla. Myös näissä on joskus live-musiikkia. Näistä ehkä Wanhassa Mestarissa saattaisin viihtyä parhaiten.

Sitten on joukko enemmän ruokapuoleen keskittyviä ravintoloita, mutta en nyt niitä tähän listaa, kun menisi sitten vähän otsikon sivuun.

• Tomi-Antti

Omaa viestiäni korjaten, Saviolla olevan ravintolan nimi on Wanha Veijari (ei Mestari).

Listaan voisi lisätä ruokaravintola Calienten yhteydessä toimivan Bar Calienten. Itse on ole käynyt tässä baarissa, joten jos jollakulla on enemmän tietoa, niin kerrotko.

• mukava taannoin
        Tomi-Antti kirjoitti:

Omaa viestiäni korjaten, Saviolla olevan ravintolan nimi on Wanha Veijari (ei Mestari).

Listaan voisi lisätä ruokaravintola Calienten yhteydessä toimivan Bar Calienten. Itse on ole käynyt tässä baarissa, joten jos jollakulla on enemmän tietoa, niin kerrotko.

muuttaa tänne Keravalle.
        Täällä voi yöllä jopa nukkua. Kuka sitä mölyävää känniporukkaa kaipaa?

Olen tainnut tulla vanhaksi.

• tuiskeessa...
        mukava taannoin kirjoitti:

muuttaa tänne Keravalle.

Ei mitään ongelmaa olekkaan, mutta odota terassien aukeamisia ja lämpimiä kesä päiviä... Jos olet herkkä uninen niin ke-to, pe-la ja la-su yönä todennäköisesti heräät pari kertaa klo 02-05 välillä. T: Perheellinen Keravalta

p.s. Oispa nuo kesäiset yöt sateisia!

• 7 vuotta sitten
        tuiskeessa... kirjoitti:

Ei mitään ongelmaa olekkaan, mutta odota terassien aukeamisia ja lämpimiä kesä päiviä... Jos olet herkkä uninen niin ke-to, pe-la ja la-su yönä todennäköisesti heräät pari kertaa klo 02-05 välillä. T: Perheellinen Keravalta

p.s. Oispa nuo kesäiset yöt sateisia!

toki kesällä välillä koteihinsa suuntaavat huutelijat herättelee samoin karvanoppa-ikäiset finninaamat. Mutta silti elo on ihanan rauhaisaa. Tosin asumme omakotitalossa.

• vq-

Sen verran on pakko korjata että kyseessä ei ole Wanha Mestari vaan Wanha Veijari.

• en uskalla kertoa
        mukava taannoin kirjoitti:

muuttaa tänne Keravalle.

Siis täysin päinvastoin. Asuin n. 8v kalliossa erinäisissä yksiön lokeroissa mutta kun muutin keravalle (paremman hinta/neliö suhteen takia) niin kaduin muuttoa ensimmäisen kerran jo ennen kuin olin muuttokuormaa purkanut!

Täällä ajaa teinit mopolla edestakaisin ja tuntuu et ne on viritetty niin et mitä kovempi ääni niin sitä parempi..

Eikä siinä kaikki, muitakin kaksipyöräisiä kaahareita menee jatkuvasti mut vähän harvemmassa kuin mopoja.

Muutin tänne kesällä ja ainut syy miksi jäin tänne enkä muuttanut heti jonnekin (minne tahansa) oli se että talvi oli edessä ja tiesin että kaksipyöräiset ajoneuvot pistetään yleensä varastoon talveksi.
        No EI Keravalla, ainakaan kaikki. Keravalla ajetaan mopoilla talvella keskimäärin yhtä paljon kuin muualla kesällä..

Lisäksi taloyhtiössä haravoidaan lehdet moottorikäyttöisillä puhaltimilla, talon eteen on jatkuvasti pysäköity rekkaa ja kuorma-autoa, lentokoneetkin menee tästä yli pahimmillaan yhtenä jonona..

Kesällä ei kuullut kunnolla omassa asunnossaan edes musiikkia aina kun amisteinit kaahas talon edestä tuunatuilla autoillaan.

Siis jos ikkunat pitää auki niin kuin ikävä kyllä pitää tehdä kun aurinko kuumentaa kämpän saunaksi.

Pääsin tässä hiljattain vielä työttömäksikin niin ettei ole varaa muuttaa pois täältä.

BTWbtw.

Se vielä että kaikki alakulttuurit loistavat poissaolollaan, tuntuu että sen tyylinen jengi on muuttanut henkisesti pahoinvoivana täältä stadiin heti kun pääsevät siihen ikään.

Seura tekee kaltaisekseen ja sitten on tämä muuttoliike mikä tekee sen että Kerava pitää jatkossakin maineensa mikä sillä on ollut jo pitkään.

Ja mä ennakkoluulottomana ja suvaitsevana ihmisenä muutin tänne nimenomaan siksi että halusin olla kuuntelematta tavan vuoksi Keravaa haukkuvia ihmisiä ja muodostaa oman mielipiteeni.

Tietysti tämä on vain yhden ihmisen omakohtainen kokemus ja Kerava näyttäytyy aivan varmasti erilaisena ihmiselle joka tykkää listamusiikista ja leffoista mitä yleensä katsotaan eniten.

Jos olet UG teknofriikki, räppäri, punkkari, rastajäbä tms. niin älä kuvittele löytäväsi Keravalta elämää.

Niin ja tuo meluhaittapuoli -osasyynä ärtymiseen on tietty se että tässä talossa missä asun on huonot äänieristykset.
        Vaikka asun kuudennessa kerroksessa niin jos pihalla puhutaan vähänkään kovempaan niin se kuuluu makuuhuoneeseen jos ei itse kuuntele musiikkia.

• qv-
        vq- kirjoitti:

Sen verran on pakko korjata että kyseessä ei ole Wanha Mestari vaan Wanha Veijari.

Sen verran on pakko korjata että kyseessä on Wanha Mestari rikä Wanha Veijari.

• Kevaralainen

Mites,kun näkyy Tinatuoppi lopettaneen,niin missäs se porukka nykyisin käy?

• Vanha Tinis takaisin

Eipä Tiniskään ollut pitkään aikaan sellainen kuin joskus ennen muinoin, kun siellä oli se pitkä seisomapöytä, jonka ympärillä oli varsin tiivis tunnelma ja aina kivaa.

Mun kantapaikkani on nykyään Skippies. Jos kesällä oikein hyvin käy, esiintyy Hakalan Aikka tai jopa 2/3 Tigersiä! Mikäs on terassilla istuksia olutta siemaillen ja hyvää musaa kuunnellen!

• Ei edes aamiaiaista!
        Vanha Tinis takaisin kirjoitti:

Eipä Tiniskään ollut pitkään aikaan sellainen kuin joskus ennen muinoin, kun siellä oli se pitkä seisomapöytä, jonka ympärillä oli varsin tiivis tunnelma ja aina kivaa.

Mun kantapaikkani on nykyään Skippies. Jos kesällä oikein hyvin käy, esiintyy Hakalan Aikka tai jopa 2/3 Tigersiä! Mikäs on terassilla istuksia olutta siemaillen ja hyvää musaa kuunnellen!

Ainut majoittumis/yöpymispaikka Keravalla on Kosmopoli. Jossa alakerran yökerhon discojumputus kestää aina klo.03.30 .Sitä ennen on turha edes yrittää saada unenpäästä kiinni!

• Kerava on jeees

Mä asun keravan uudessa Jaakkolassa, ja oon ollu erittäin tyytyväinen. Rauhallinen taloyhtiö, ainakaan meille ei ole kuulunut mitään kummempaa meteliä mistään. Alkuillasta tosta pihalta usein joku prätkä lähtee, mutta eipä se haittaa kun ei sillon vielä nuku, vaikka pahaa ääntä pyörä pitääkin :)

Ja nyt kesälä vaikka nukun aina ikkuna auki, niin mitään ylimäärästä meteliä ei ole kuulunut. asun kolmannessa kerroksessa, että en tiedä johtuuko sitten siitä vai mistä??

Musta on kiva kun täällä on kaikki palvelut kävelymatkan päässä ja junalla pääsee stadiin 20 min. Ihan ok paikka, ei valittamista :)

• se majoituspaikka on kylläkin cosmopoli,huippuhotelli,höh

• Anonyymi

Kellobaari, vitsi koko baari!🤣

• Anonyymi

376 Markus Kuotesaho

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      347
      8709
    2. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2561
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      69
      2338
    4. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      179
      1945
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1532
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1381
    7. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1337
    8. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      179
      1307
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      60
      1300
    10. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      42
      1217
    Aihe