mainoskampanjaa siellä ja täällä, marssien punaisissa sukkahousuissa, Helsingin sanomien aatemaailmaan uppoutuneena..
Ilmeisesti lehtien irtisanomisia on vaalien jälkeen tullut kosolti.
http://www.hs.fi/keskustelu/forum.jspa?forumID=10
Helsingin sanomat
9
312
Vastaukset
- Aatos Erkko
Mitä helvettiä hyvinhän meillä menee:
http://www.verkkouutiset.fi/juttu.php?id=86344- tulos ei kerro
nykyhetkestä (irtisanomisten määrästä),
eikä tulevaisuudesta.
Vaalien jälkeen on kuultu monelta taholta käytävän nyt erittäin aggressivista mainoskampanjaa!
Puolueellinen viestintä vaalien alla sai monet kiittämään; ei kiitos enää!
- runsaasti
Yrittivät kaikin keinoin saada jatkamaan tilausta. Kuulosti todella siltä, että tiesivät kertomattakin syyn lopettamiseen. Varmaan myös useat muutkin olivat kertoneet syyn lehden lopettamiseen.
Ei enää hesaria.- meillekään
Ja hyvin on pärjätty, itseasiassa jopa paremmin.
- minäkin tilauspalvelusta
puhelun; monilla eri yhdistelmillä ja tavoilla nettiversiolehteä mukaankaupaten alennettuun hintaan..
Aika vaitonainen olin itse, eikä jostain syystä myyjäkään pyrkinyt ny ylisanoihin, kun viesti oli selvä; ei kiitos. - syyn
Sanoin suoraan, että Erkon Haloskampanjan takia jätän lehdet tilaamatta. No ehkä Erkolla on "vararahastoja", mutta ei kauaa mikään lehti pystyssä pysy, jos tilaajat ja ostajat vain hupenee.
- varmasti moni
syyn kirjoitti:
Sanoin suoraan, että Erkon Haloskampanjan takia jätän lehdet tilaamatta. No ehkä Erkolla on "vararahastoja", mutta ei kauaa mikään lehti pystyssä pysy, jos tilaajat ja ostajat vain hupenee.
pettyi karvaasti niin selkeään Halosen uudelleenajamiseen..
ja jätti tilaukset tekemättä ja perui enisetkin!
- Onnetonta
Eihän siellä kirjoita kuin muutama hassu hemmo. Taitaa olla käynyt ankara kato.
Etkolla menee päin persettä. Itse en enää koskisi pitkällä tikullakaan Hesariin ja iltapäiväsontalehdet jätän ostamatta ja lukematta. Onneksi on internet.- eikiitosenää
Saastunut koko lehti. Menettävätpä kestotilaajia; tässä yksi lisää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi423900Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal393486- 703108
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912940Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no851934- 351928
- 241769
- 321713
- 291711
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231664