Testaa se täältä: http://www.illustrertvitenskap.com/Crosslink.jsp?d=197&a=1023
Minun ÄÖ on testin perusteella 142
http://www.illustrertvitenskap.com/polopoly.jsp?d=197&a=1034
Mikä on vasemmiston älykkyys?
12
524
Vastaukset
- olla ...
eihän meitä edes ole niin monta! :D
- ÄÖ ylsi
149... ja kiireellä.
Olenpas minä tyhymä kommari!- Pikkuporvari
näkyy kilometrien päähän. Kukaan ei ehdi tuossa ajassa tehdä testiä.
Rehellisyys maan perii. - missä
Pikkuporvari kirjoitti:
Rehellisyys maan perii.Mikäs ajan määre se kilometri on, muusta ajasta et maininnut mitään.
- ja olen
Pikkuporvari kirjoitti:
Rehellisyys maan perii.kommari!
- minun.......
Pikkuporvari kirjoitti:
Rehellisyys maan perii.kykyäni hamoittaa tuollaista noinkin helppoo juttuu! Voe kiesus. Mene sä mensan testeihin ja oo hiljaa.
- ruusunen
Ihana välillä tehdä tuollaisia älykkyystestejä ... minulle tuli hieman parempi tulos .Nämä ovat vain kovasti matemaattista ja loogista päättelykykyä omaaville ihmisille enemmän edukseen ja lahjakkuus on jaettu moneen eri alueeseen . Piristävää , mutta ei ihmisen älykkyyttä pelkästään tuollaisella määreellä mitata .
- huonot
Sinun tuloksesi on mitättömän huono, naapurin puolisokea kan sai 144.
- uskalla
itseäsi testata ?
- mutten
uskalla kirjoitti:
itseäsi testata ?
aio masentaa sinua.
- antaa-mennä
Porvari haluaa toisen tekevän ja itse haluaa kerätä maallista paskaa ja rahaa.
Työläinen haluaa vain elättää itsensä ja ymmärtää kuolevansa ja osaa työnteon, joka porvarilla pyörii aivojen välissä prosentteina, vetelänä paskana.
Maailmassa on paljon työläisiä jotaka ovat porvareita, elävät hissukseen ja ovat onnelisia, ei niiden tarvitse orjuuttaa ketään joka ymmärtää ihmiselämän. - pikkuporvari:n
älykkyystaso on varmasti kokolailla viidakko-apinan tasoa.....meinaan kun on seurannut sen kirjoittelua...max 2
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?2012478Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä911230Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1795147Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa353780Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963594Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss543247Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1092944Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132618Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie562200Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy192005