Miten kannattaisi varautua ennen ku alkaa päivittää käyttistä win 98:sta win 2000:n? Esim. varata jotain ajureita netistä valmiiksi koneelle tms.?
Päivitys W98 -> W2000
2
422
Vastaukset
- päivittää
ei kannata päivittää vaan ottaa kopiot cd:lle tiedostoista ja alustaa kovalevy ja asentaa kokonaan uusiksi koko roska. Näin tulee toimivampi järjestelmä. Sitten vaan microsoftin sivuilta uusimmat turvapäivitykset ja servicepackit.
- paappat
Tuossa taitaa olla perääkin.
Päivitin itse vastaavan käyttiksen 98.sta-2000.een.
Kaikki meni todella hyvin päivityksessä, mitä koneessa oli ennalta: tiedostot, ohjelmat, asetukset jne säilyi loistavasti.
Ainoa ongelma mikä koneeseen jäi oli sen sammuttaminen. Ei saammu kuin virtanappia painamalla pitkään. Sen verran taitoa puuttui etten osannut moista korjata, no peli kyllä toimii nyt muuten vakaammin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774652- 1801947
- 1241630
- 1321186
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848