Olen käynyt tällä palstalla usein seuraamassa näitä keskustelujanne ja yksi asia kovasti ihmetyttää. Eli te kaikki ns. super Moven vastustajat... Ihmettelen teidän motiivejanne. Minun on vaikea uskoa, että tosiaan teette vastustamistanne vain "yhteiskunnallisesta huolestumisesta" johtuen. Tai, että tosiaan uskotte olevanne kansankynttilöitä. Jos näin olisi, niin varmasti olisitte ns. "kantaa ottavia" kaikkiin mielestänne epäkohtiin jota suomessa tapahtuu. Uskonkin, että tosiasiallisesti motiivinne on kateus. Sanomattakin on selvää, että onnistuessaan tulevat Moven omistajat tekemään itselleen mittavan omaisuuden toiminnallaan. Ja kun itse tiedätte, että teillä ei ole teoriassakaan mahdollista onnistua taloudellisesti elämässänne, niin pyritte kampittamaan muita. Yleensä se vain on kovin vaikeaa, mutta Moven tapauksessa olette nähneet mahdollisuutenne. Niin fanaattinen asenneoituminen kun teillä on todistaa väitteeni puolesta. Olemme varmasti samaa mieltä, että esim. TJ-Groupin perustajat tekivät häikäilemättömästi osakkeen ostajia kohtaan. Useat ihmiset hävisivät mittavia summia. En näe kuitenkaan kirjoituksianne tästä aiheesta. Tämä siis todistaa, että te ette pyyteettömästi halua herättää keskustelua kansan syvien rivien oikeuksia kohtaan. Vaan yksinkertaisesti olette katkeria epäonnistujia, jotka tekevät kaikkensa kampittaakseen niitä joilla onnistumisen edellytyksiä on. Moven perustajat yrittävät. Ja siis onnistuessaan saavat isot tulot. Ja tämä teitä häiritsee. Luonnollisesti tulette väitteeni kumoamaan, mutta kaikki tiedämme mikä on totuus.
ps. jos saman energian käyttäisitte oikeasti tuottavaan työhön saattaisitte olla varakkaita miehiä/naisia.
Itse en voi ottaa kantaa verkostomarkkinointiin sen enempää puolesta kuin vastaankaan, koska en aiheeseen sen enempää ole tutustunut. Muuten kuin näihin vähemmän objektiivisiin kommentteihin mitä täällä kirjoitetaan. Mikään asia kun ei ole niin mustavalkoinen mitä esim. Haipola ja Mursis antavat ymmärtää.
Huomautan kuitenkin, että jokaisella voimalla on aina olemassa vastavoima. Siksi olenkin valmis tarjoamaan sympatiani Moven perustajille. Pelkästään vastavoimana näille raukoille tällä palstalla.
Haipola, Mursis, RAV3 ym.
20
3385
Vastaukset
- hekottelija
Mitäs se Rekolan Manu täällä taas tekee? Eihän sun pitänyt lukea näitä palstoja?
TJ-Groupin jätkäthän ne vasta ison tilin tekivätkin (ottamatta kantaa siihen, että briteissä moisesta tempusta olisi tullut heti 7 vuotta linnaa). Enemmän kuin yksikään verkostohörhö koskaan. Eikö meidän pitäisi olla valtavan kateellisia noille jätkille? Vai mitä Manu?
Tämä nyt sattuu olemaan verkostomarkkinointipalsta ja täällä puhutaan vm:stä. - Moveout
Moven vastustaminen erittäin mukavaa ja viihdyttävää. Ja palkitsevaa kun joku ei lankeakaan huijaukseen.
Tj-Grouppin juttu ei kuulu VM-palstalle. Sitäpaitsi olen kommentoinut sitä oikeilla foorumeilla, sitä tämä suomi24 ei ole1 - yksi asia
tj groupin kusettajat kusetti kuitenkin rikkailta pörssihuijaripösöiltä mikä sinällänsä on täysin kohtuullista (: Robin hood meininkiä. Mutta move skeidassa kusetetaan jo ennestään köyhiä ja työttömiä ja nuoria antamalla tulevaisuudentoivoa asiassa jossa sitä ei missään tapauksessa ole. Luulis jo jokaikisellä suomalaisella olevan mersut pihalla ja 600 neliön omakotitalot jos verkostomarkkinointi on se juttu millä taotaan rahaa kottikärrykaupalla...
- noin
Olen päässyt eroon työmarkkinatuesta Moven avulla. En minä ainakaan tunne tulleeni "kusetetuksi". Vai olisiko minun pitänyt vain jatkaa passiivisena työmarkinatuen nostajana?
Tai voihan se olla kesetustakin kun työvoimatoimisto menettää asiakkaansa. Kohta sekin tapahtuu. Kohat ei ole tarvetta pitää enää sitä työnhakuakaan voimassa. Vielä pitää varalta vähän aikaa pitää.
Tämmöstä kusetusta tämä on. Ei saa olla edes työtön työmarkkinatuella kun tulevat kusettamaan siitäkin ulos. - rikollisilla
noin kirjoitti:
Olen päässyt eroon työmarkkinatuesta Moven avulla. En minä ainakaan tunne tulleeni "kusetetuksi". Vai olisiko minun pitänyt vain jatkaa passiivisena työmarkinatuen nostajana?
Tai voihan se olla kesetustakin kun työvoimatoimisto menettää asiakkaansa. Kohta sekin tapahtuu. Kohat ei ole tarvetta pitää enää sitä työnhakuakaan voimassa. Vielä pitää varalta vähän aikaa pitää.
Tämmöstä kusetusta tämä on. Ei saa olla edes työtön työmarkkinatuella kun tulevat kusettamaan siitäkin ulos.keinoin rahan hankinta on kuitenkin vähän niin ja näin (: Jos lafka on poliisitutkinnassa niin sillon siinä ON jotain mätää... Ei ne poliisitkaan ihan joka firman kimpussa tässä maassa ole... Ja siihen on aina jokin syy tai epäilys...
- (O.o)___b
noin kirjoitti:
Tämmöstä kusetusta tämä on. Ei saa olla edes työtön työmarkkinatuella kun tulevat kusettamaan siitäkin ulos.Oletko ne rahat saanu uusien värväyksestä, vai tuotemyynnistä saatujen provikoiden muodossa?
Ne värväysrahathan ovat suoraan pois tutuiltasi, joita värväät, plus tietenkin siivu perustajien taskuun.
Mitä tuotetta olet/organisaatiosi on myynyt niin paljon, että pelkistä provikoista on verojen, "aloitustonnin", aktivointimaksujen ja muiden kulujen jälkeen jäänyt niin paljon rahaa, että yli työmarkkinatuen olet päässyt?
---
http://verkostomarkkinointi.blogspot.com - HAHHAHHAH
yleensä toi menee päinvastoin.
1) Ensin ollaan normaalissa palkkatyössä
2) jokin movepelle tulee selittelemään miten saadaan miljoona, 300 neliön talo ja lexus puolessa vuodessa saippuaa myymällä
3) ollaan työttömyyskassalla ruinaamassa, korviaan myöten veloissa...
Tosin jos on niin tyhmä että uskoo noita selityksiä ja kippuroita ja käppyröitä niin on ansainnukkin kurjan elämän. Ihmisen pitäis 2006 luvulla olla sen verran älykäs että tajuaa millon pissitään linssiin... - poliisi
rikollisilla kirjoitti:
keinoin rahan hankinta on kuitenkin vähän niin ja näin (: Jos lafka on poliisitutkinnassa niin sillon siinä ON jotain mätää... Ei ne poliisitkaan ihan joka firman kimpussa tässä maassa ole... Ja siihen on aina jokin syy tai epäilys...
Tutkinta lähtee käyntiin tutkintapyynnöstä. Poliisin tehtävä on kerätä aihetodisteet ja tehdä alkuarviointi tilantesta. Jos on pikkuisenkin näyttöä että saattaa olla rikottu lakia, poliisi antaa asian aihetodisteet syyttäjälle. Jos asia laitetaan syyttäjlle ei asiassa välttämättä ole mitään aihetta syyttää. Siksi poliisin käsittelyssä asia on "aihetta epäillä". Syytekynnys ylittyy jos on aihetta epäillä. Syttäjä sitten ratkaisee onko aihetta tutkia oikeudessa onko lakia rikottu. Vielä sekään ei tarkoita että lakia olisi rikottu. Mutta syyttäjä vie asian oikeuden tutkittavaksi. Vasta sitten kun oikeus on tuomion lukenut tiedetään onko lakia rikottu.
Siis tässä vaiheessa ei ole mitään syytä edes olettaa että Move olisi rikonut lakia, oikeudelliselta kannalta ajateltuna, puhumattakaan että siitä julistettaisi jo siviilituomio. - skeptikko
poliisi kirjoitti:
Tutkinta lähtee käyntiin tutkintapyynnöstä. Poliisin tehtävä on kerätä aihetodisteet ja tehdä alkuarviointi tilantesta. Jos on pikkuisenkin näyttöä että saattaa olla rikottu lakia, poliisi antaa asian aihetodisteet syyttäjälle. Jos asia laitetaan syyttäjlle ei asiassa välttämättä ole mitään aihetta syyttää. Siksi poliisin käsittelyssä asia on "aihetta epäillä". Syytekynnys ylittyy jos on aihetta epäillä. Syttäjä sitten ratkaisee onko aihetta tutkia oikeudessa onko lakia rikottu. Vielä sekään ei tarkoita että lakia olisi rikottu. Mutta syyttäjä vie asian oikeuden tutkittavaksi. Vasta sitten kun oikeus on tuomion lukenut tiedetään onko lakia rikottu.
Siis tässä vaiheessa ei ole mitään syytä edes olettaa että Move olisi rikonut lakia, oikeudelliselta kannalta ajateltuna, puhumattakaan että siitä julistettaisi jo siviilituomio.Silti kuka vaan voi lukea lakia ja päätellä itse löytyykö Movesta piirteitä laittomasta toiminnasta. Tätä ollaan näissä keskusteluissa käyty jo läpi ja vahvasti näyttää siltä että kyseessä on pyramidimarkkinointiyritys:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000003&conference=4500000000000561&posting=22000000014017375 - jos ei ole asiaa
poliisi kirjoitti:
Siis tässä vaiheessa ei ole mitään syytä edes olettaa että Move olisi rikonut lakia, oikeudelliselta kannalta ajateltuna, puhumattakaan että siitä julistettaisi jo siviilituomio.Ei täällä kukaan mitään julista. Täällä keskustellaan. Menkää hörhöt uhkailemaan alalinjaanne. Meitä ette onnistu pelottelemaan.
Ensi kerralla, kun verkostoijat kirjoitatte, niin miettikää hetki onko teillä oikeata asiaa älkääkä vinkuko. Säälittävää...
- fgjgdjd
Uskon että useimmat ns. "normaalit" ihmiset ovat synnynnäisesti kaikenlaista kusettamista vastaan.
Minussa tämä vastustus heräsi näillä palstoilla esiintyvän vm-paskahehkutuksen takia,tyyliin "miljunääriksi mitään tekemättä".
Sokea Reettakin näkee vm-kusetushehkutuksen läpi,minä kirjoittelen tänne vain varoittaakseni epävarmempia menemästä vm-kusetukseen mukaan.
Ei minulla muuta motiivia ole.
Ainiin,vm-skeidalla on mahtava viihdearvo jonka ansiosta elämä olisi paljon tylsempää!- usko
Koska tämä suurin kampanjointi tapahtuu juuri sellaista yritystä kohataan jossa ei voi hyvällä tahdollakaan hehkutta sillä miljonääri hehkutuksella. Koska Moven provisiojärjestelmä ei anna siihen edes mahdollisuutta. Miten 2100€ palkkakatolla voi tulla miljonääriksi? Ei millään.-
Jos olisi kyse siitä hehkutuksesta vastustajat panostaisivat ihan eri yrityksiiin kuin Moveen.
Eli se motiivi on ihan muuta, mutta mitä. Avaaja taisi osua aika lähelle oikeaa. - fgjgdjd
usko kirjoitti:
Koska tämä suurin kampanjointi tapahtuu juuri sellaista yritystä kohataan jossa ei voi hyvällä tahdollakaan hehkutta sillä miljonääri hehkutuksella. Koska Moven provisiojärjestelmä ei anna siihen edes mahdollisuutta. Miten 2100€ palkkakatolla voi tulla miljonääriksi? Ei millään.-
Jos olisi kyse siitä hehkutuksesta vastustajat panostaisivat ihan eri yrityksiiin kuin Moveen.
Eli se motiivi on ihan muuta, mutta mitä. Avaaja taisi osua aika lähelle oikeaa.Olen vain kateellinen movettajien suurille tuloille.
Harmittaa niin etten oikein saa untakaan.
Sitten vasta harmittaakin kun se 3D-verkkokauppa tulee! Jos siellä vaikka onkin se edullinen tuote. - kerroppa
fgjgdjd kirjoitti:
Olen vain kateellinen movettajien suurille tuloille.
Harmittaa niin etten oikein saa untakaan.
Sitten vasta harmittaakin kun se 3D-verkkokauppa tulee! Jos siellä vaikka onkin se edullinen tuote.miten 2100€ viikkopalkalla tullaan miljonääriksi muutamassa kuukaudessa. Miljoonan tienaamiseen bruttona menee tällä palkalla 119 kuukautta, 10 vuotta. Kun tuosta otetan verot pois ja elämiseenkin siitä menee aika kasa euroja tekee ainakin 30 vuotta siihen miljoonan keräämiseen.
Millä sinä voit väittää että tällä pystyy hehkuttamaan niillä mljoonilla???
Perusteelppa vähän? - jäivät?
kerroppa kirjoitti:
miten 2100€ viikkopalkalla tullaan miljonääriksi muutamassa kuukaudessa. Miljoonan tienaamiseen bruttona menee tällä palkalla 119 kuukautta, 10 vuotta. Kun tuosta otetan verot pois ja elämiseenkin siitä menee aika kasa euroja tekee ainakin 30 vuotta siihen miljoonan keräämiseen.
Millä sinä voit väittää että tällä pystyy hehkuttamaan niillä mljoonilla???
Perusteelppa vähän?Nyt teillä on tässä kysymys vastattavaksi. Vastatkaa. Murre.RAV, ym.
- no violence
usko kirjoitti:
Eli se motiivi on ihan muuta, mutta mitä. Avaaja taisi osua aika lähelle oikeaa.Kerro nyt sitten miksi tuollaisella paska-palkkakatolla kannattaisi edes alkaa harkita yrittämisen riskejä? Töitäkin kuulemma pitää tehdä, eikä mannaa sada taivaasta, enää.
Ihan perusduunillakin aika liki tuollaisiin ansioihin pääsee, ilman pienintäkään riskiä. Tukena on tietenkin myös työttömyysturva, joka yrittäjällä ollee surullisen heikko.
Move vain on ihan tämmöiselle sivusta seuraajankin silmiin ihan uskomattoman nolo kusetus.
Pysähdy, polta vaikka tupakka, katso itseäsi peilin kautta silmiin ja kysy: "Voiko tästä tienata oikeasti myymällä&suosittelemalla provisioina tuon 2100€/vko", joka edelleenkin on yrittäjälle vitun huono liksa. Ottaen huomioon velvoitteet ja vastuut, jotka siitä seuraavat.
- Hupauuno
se hullu oot ja oikein emähullu oletki!
Vithan sie olla silloin kaikkien movettajien äitiki!! - Mikkopa
Tätä on niin hauskaa tehdä kun movettajat kimpoilee ja ottaa pulttia ylintä johtoa myöten...
- hurskastelija
Joo ja sit ne uhkailee haastavansa verkostomarkkinoinnin vastustajat oikeuteen liiketoiminnan häirinnästä ja abuce-jutskista ja vaikka mistä. Tää on niin hillitöntä, kun movettajilta palaa päree ylintä johtoa myöten, eivätkä he itse voi tälle mitään, koska ovat itse omalla toiminnallaan aiheuttaneet tämän kaiken. Heh heh... On ollut kerrassaan erinomaisen upeaa vastustaa movea. Suorastaan huikeaa!
- varmaan
hurskastelija kirjoitti:
Joo ja sit ne uhkailee haastavansa verkostomarkkinoinnin vastustajat oikeuteen liiketoiminnan häirinnästä ja abuce-jutskista ja vaikka mistä. Tää on niin hillitöntä, kun movettajilta palaa päree ylintä johtoa myöten, eivätkä he itse voi tälle mitään, koska ovat itse omalla toiminnallaan aiheuttaneet tämän kaiken. Heh heh... On ollut kerrassaan erinomaisen upeaa vastustaa movea. Suorastaan huikeaa!
niin kauan kuin laskun maksun aika tulee.
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä2811508Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa584086Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1183271Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1722582Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1112335Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh2061875Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.3241190- 67983
Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta20937- 65828