Eli onko tarkempaa tietoa, onko siinä mitään ylimääräisiä lähtöjä, johon voisi vaikkapa mp3:en liittää ?
Entä löytyykö sovitteita kojelautaan ?
Autoon tulee maxi-dot-näyttö, eli jos alkup. radion ottaa pois, jääkö mitään infoa näkymättä, vaikkapa ulkolämpötilaa, eli näkyykö se siinä maxi-dotissa ?
Ocu II:en radio vaihtoon
5
1473
Vastaukset
- näkyy
kello ja lämpötila maxi-dot näytössä.
- Juuri tilannut
Maahantuoja kertoi, että ei saisi liitettyä suoraan mitään ulkopuolista soitinta, mutta katsotaan nyt. Sovitteen hinta rapsakat 95 euroa. Löytynee halvemmalla alan liikkeistä.
Millainen on tuo melko isolta näyttävä kojelaudan päällä oleva lokero ? Saisiko siihen piilotettua esiinnousevan monitorin ?
Nämä selviää kyllä alkuviikostakin, kunhan käyn tarkemmin syynäämässä, mutta jos jollakulla on kertoa etukäteistietoa, nin mukava olisi.
- näyttöön saa
kaikenmoista koodia sun muuta infoa autosta näkyviin tarvittaessa. en tiedä näkyvätkö maxidotissa. näistä radion näyttöön tulevista infoista on joskus ollut juttua tuolla ultimatevw:ssä.
- Juuri tilannut
Mutta onko Elegence-mallissa ohjauspyörässä radion nappuloita vakiona ? Autossa ei ole muuta lisävarustetta kuin se maxi-dot-näyttö.
- Ante
Juuri tilannut kirjoitti:
Mutta onko Elegence-mallissa ohjauspyörässä radion nappuloita vakiona ? Autossa ei ole muuta lisävarustetta kuin se maxi-dot-näyttö.
Monitoimiohjauspyörän saa lisävarusteena. Hinta muistaakseni 450 - 550€.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203