mitä käsketään, mä teen mitä huvittaa.
Toiset puhuu kun lupa annetaan, mä puhun milloin huvittaa.
Ihan tyhmii sanontoja, tuli vaa jostain mieleen.
Toiset tekee
35
1053
Vastaukset
- kipparinoma
ne osaa...Mä teen mitä mä haluun.....:o/
Opettelen ainakin itsekkääksi....yritän siis:o))- dansku-29
kuulostaa paremmalta, meinaa tuo opettelen ainakin itsekkääksi, mä kanssa sitä kovasti ja vielä mä onnistun, uskon niin :))
mutta Quu ihana, sä oot, olen iloinen puolestasi :)) vielä minäkin jonkun oma oon :)) - kipparinoma
dansku-29 kirjoitti:
kuulostaa paremmalta, meinaa tuo opettelen ainakin itsekkääksi, mä kanssa sitä kovasti ja vielä mä onnistun, uskon niin :))
mutta Quu ihana, sä oot, olen iloinen puolestasi :)) vielä minäkin jonkun oma oon :))olet....Elämässä alkaa tapahtumaan ihmeellisen ihania asioita,kun niitä vähiten odottaa...Täytyy vain uskaltaa alkaa elää....ottaa vastaan ojennettu lahja:o))))))))
- dansku-29
kipparinoma kirjoitti:
olet....Elämässä alkaa tapahtumaan ihmeellisen ihania asioita,kun niitä vähiten odottaa...Täytyy vain uskaltaa alkaa elää....ottaa vastaan ojennettu lahja:o))))))))
ja hengittää ja joskus luotettava johonkin, eikä ajatella kuiteskin siellä lahjakäärön uumenissa on tykyttävä aikapommi. Mä kyllä vielä tyydyn suklaaseen ja kääröihin joiden sisällön tiedän ennalta, silti hymyilen ja olen onnellinen muiden onnesta :)))
- kipparinoma
dansku-29 kirjoitti:
ja hengittää ja joskus luotettava johonkin, eikä ajatella kuiteskin siellä lahjakäärön uumenissa on tykyttävä aikapommi. Mä kyllä vielä tyydyn suklaaseen ja kääröihin joiden sisällön tiedän ennalta, silti hymyilen ja olen onnellinen muiden onnesta :)))
tuli mieleen se yksi vanha biisi...Miten se nyt menikään...No se suklaasydän...
Pelko syövyttää mielen vereslihalle.....Mut siitä elpyy...mä tiedän:o))) - dansku-29
kipparinoma kirjoitti:
tuli mieleen se yksi vanha biisi...Miten se nyt menikään...No se suklaasydän...
Pelko syövyttää mielen vereslihalle.....Mut siitä elpyy...mä tiedän:o)))näin suklaasydän tinakuoret, niitä tarjoo miehet nuoret...tai joteskin noin :)))
mun suklaalevysen, mulle kiikutti nuori miehen alku, mutta söin sen jo ja hyvää oli :DD - kipparinoma
dansku-29 kirjoitti:
näin suklaasydän tinakuoret, niitä tarjoo miehet nuoret...tai joteskin noin :)))
mun suklaalevysen, mulle kiikutti nuori miehen alku, mutta söin sen jo ja hyvää oli :DDmieli suklaata...Onkohan serotoniinitaso alhainen.....Mulla oli kyllä suklaata,mut ylisöpö(poikani) vei ne mennessään;o)
Just toi biisi....;o))) - dansku-29
kipparinoma kirjoitti:
mieli suklaata...Onkohan serotoniinitaso alhainen.....Mulla oli kyllä suklaata,mut ylisöpö(poikani) vei ne mennessään;o)
Just toi biisi....;o)))ylisöpö poika, vaan huolehti äidin linjoista, kyllä on huolehtivainen poika :)))
- kipparinoma
dansku-29 kirjoitti:
ylisöpö poika, vaan huolehti äidin linjoista, kyllä on huolehtivainen poika :)))
Sain viel läksiäisiksi isooon haliiin...Mami melkein itkuun pillahti:o)
- dansku-29
kipparinoma kirjoitti:
Sain viel läksiäisiksi isooon haliiin...Mami melkein itkuun pillahti:o)
se vaan on, hali saa kummia aikaiseks :))
- kipparinoma
dansku-29 kirjoitti:
se vaan on, hali saa kummia aikaiseks :))
ei kuitenkaan ole helppoa kaikille...mut siihen voi oppia...se kannattaa....Halaamisesta saa hyvää energiaa....Suosittelen kaikille...varsinkin palstan körömölleille;o)))))))))
- dansku-29
kipparinoma kirjoitti:
ei kuitenkaan ole helppoa kaikille...mut siihen voi oppia...se kannattaa....Halaamisesta saa hyvää energiaa....Suosittelen kaikille...varsinkin palstan körömölleille;o)))))))))
ihminen tarvitsee kosketusta ja kuulemma sellaiset körömöllit tykkää oikein kovasti, kun niitä halaa ja paijaa, vaikka ne välttis sitä sanokaan ainakaan körömölli piirissä :)))
Hauska sana körömölli, en oo ennen kuullu :DD - kipparinoma
dansku-29 kirjoitti:
ihminen tarvitsee kosketusta ja kuulemma sellaiset körömöllit tykkää oikein kovasti, kun niitä halaa ja paijaa, vaikka ne välttis sitä sanokaan ainakaan körömölli piirissä :)))
Hauska sana körömölli, en oo ennen kuullu :DDkörömöllipiireissä....Heh...Toi nimi tulee kissani nimestä...mörökölli.....Sekin pelkäsi aluksi paijailuja...ei enää:o))))
- dansku-29
kipparinoma kirjoitti:
körömöllipiireissä....Heh...Toi nimi tulee kissani nimestä...mörökölli.....Sekin pelkäsi aluksi paijailuja...ei enää:o))))
hauskaa illanjatkoa ja suloisia kipparimaisia unia ja kipparille suloisia quumaisia unia ;)))
- kipparinoma
dansku-29 kirjoitti:
hauskaa illanjatkoa ja suloisia kipparimaisia unia ja kipparille suloisia quumaisia unia ;)))
Onnelliset unoset sinulle myös....ja kiitops:o)
- kippari
tekee mitä osaa ja mä teen sen mitä muut ei osaa:=)
- dansku-29
se sanonta varmasti oikeasti meneekin, kuulosti jotenkin huomattavasti kivemmalta :)))
- kippari
dansku-29 kirjoitti:
se sanonta varmasti oikeasti meneekin, kuulosti jotenkin huomattavasti kivemmalta :)))
olen sellaista huomannut ja välillä tuntuu ettei kannattaisi osaa itse mitään;=)
- dansku-29
kippari kirjoitti:
olen sellaista huomannut ja välillä tuntuu ettei kannattaisi osaa itse mitään;=)
päästä itse paljon helpommalla, mutta sitten voisi aika käydä liiankin pitkäksi, voihan sitä tarvittaessa näytellä, ettei osaa mitään :)))
- kippari
dansku-29 kirjoitti:
päästä itse paljon helpommalla, mutta sitten voisi aika käydä liiankin pitkäksi, voihan sitä tarvittaessa näytellä, ettei osaa mitään :)))
pitänyt heti alussa ottaa se kanta ettei osaa mitään nyt kaikki jo tietää mitä osaa ja sit saa olla aina jeesaamassa kavereita:=(
- dansku-29
kippari kirjoitti:
pitänyt heti alussa ottaa se kanta ettei osaa mitään nyt kaikki jo tietää mitä osaa ja sit saa olla aina jeesaamassa kavereita:=(
ruveta näyttelemään dementikkoa :)))
- kippari
dansku-29 kirjoitti:
ruveta näyttelemään dementikkoa :)))
toi oli paha niin taidan tehdäkin;=))No onhan mulla nää vatsa ongelmat että niihin voi vedota kun alkaa ottamaan päähän liikaa ne juoksut:=)Ja tottakin viellä ei aina edes jaksa;=)
- dansku-29
kippari kirjoitti:
toi oli paha niin taidan tehdäkin;=))No onhan mulla nää vatsa ongelmat että niihin voi vedota kun alkaa ottamaan päähän liikaa ne juoksut:=)Ja tottakin viellä ei aina edes jaksa;=)
olen sitä mieltä, että hyvällä omatunnolla otat, vaan kaiken takaisin ja katselet vaa dementikkona vierestä. Mun mummo oli eläissään vielä, loistava näyttelee tarvittaessa dementikkoa ja tyhmää, sen suuri hupi oli kiusata tytärtään (eli äitiini) sillä, kuin myös muitakin ja sit se sano, otan kaiken vaa takaisin ja hupinsa pitää vanhallakin olla :DD
- kippari
dansku-29 kirjoitti:
olen sitä mieltä, että hyvällä omatunnolla otat, vaan kaiken takaisin ja katselet vaa dementikkona vierestä. Mun mummo oli eläissään vielä, loistava näyttelee tarvittaessa dementikkoa ja tyhmää, sen suuri hupi oli kiusata tytärtään (eli äitiini) sillä, kuin myös muitakin ja sit se sano, otan kaiken vaa takaisin ja hupinsa pitää vanhallakin olla :DD
se pitäs ottaa tolainen tyyli ettei osaa eikä tajuu mitään heheee taidan alkaa ottaa tollaisen tyylin pääsen helpomalla:=))
- pahkura
sen minkä mun ois kuulunut tehdä,ku oon ite livahtanut kahveelle ja sen jälkeen käyn rääkymässä,että miks se on tehty päin persiitä :)
jaa sanontoja..
nätti kuin sika pienenä.. ööh! tuo ei toimi ravintolassa...ainaskaan toivotulla tavalla =D- dansku-29
nätti kuin kirkon rotta. Todella mieltä ylentävä sanonta :))
- pahkura
dansku-29 kirjoitti:
nätti kuin kirkon rotta. Todella mieltä ylentävä sanonta :))
lähti kuin nakki haulikosta...
kiitää kuin mummo hangessa...
onkos kirkon rotta joteskin erilaisempi kuin muut rotat..tuli vaan mieleen :) - dansku-29
pahkura kirjoitti:
lähti kuin nakki haulikosta...
kiitää kuin mummo hangessa...
onkos kirkon rotta joteskin erilaisempi kuin muut rotat..tuli vaan mieleen :)luulisin että kirkonrotta on jotenkin hengellisempi, kuin esim.viemärirotta, mutta viemärirotta on pakosta syvällisempi, kuin kirkonrotta :)))
- pahkura
dansku-29 kirjoitti:
luulisin että kirkonrotta on jotenkin hengellisempi, kuin esim.viemärirotta, mutta viemärirotta on pakosta syvällisempi, kuin kirkonrotta :)))
no entäs kirkonrotta kirkon viemärissä??... varsin henkevä ja syvällinen karvatollo :)
nojuu,kirkonrotalla on tietty omat pikku urkunsa ja taas viemärirotalla on putkipihdit..siitä ne kait erottaa...laivarotalla on tietty kipparilätsä...voihan rotta!! =D - dansku-29
pahkura kirjoitti:
no entäs kirkonrotta kirkon viemärissä??... varsin henkevä ja syvällinen karvatollo :)
nojuu,kirkonrotalla on tietty omat pikku urkunsa ja taas viemärirotalla on putkipihdit..siitä ne kait erottaa...laivarotalla on tietty kipparilätsä...voihan rotta!! =Don ihmiset lemmikkeinään, voihan nenä :DD
Lähden pohtimaan tätä rotta jutskaa, nyt oikein olan takaa, hyvät yönjatkot sulle :))) - pahkura
dansku-29 kirjoitti:
on ihmiset lemmikkeinään, voihan nenä :DD
Lähden pohtimaan tätä rotta jutskaa, nyt oikein olan takaa, hyvät yönjatkot sulle :)))klubirotalla on rotaryklubi...nojuuh,toivottavasti ei rotat tuu sun uniis :):)
- Pesismaila
Menee sun isoon vittuus ihan kivasti, oot tyhmä, hyi saatana ja muka nainen vielä... Nussin sua pesismailalla kolmeen reikaan ihan oikeesti. siis kolmella eri pesismailalla ja joka läpeen!!
- olis.
parempi et suuntaat suoraa niuvanniemeen käymättä lähtöruudun kautta:=)))))
- dansku-29
Taidat kuulua siihen sarjaan, jotka eivät koskaan minult mitään saa. Kuulostaa niin tutulta tuo teksti ihan livenäkin, puuttu vaa se horo sana. Taso se minullakin ja onkin sen verta tiukka taso, mutta ei sitä noin henkilökohtaisesti tarvii ottaa, voithan mennä ensin naaman vaihtoon ja aivojen ja yritä sit uudestaan.
Sanot "hyi saatana ja muka nainen vielä"
hmm..ristiriitaista tekstii kultaseni, kun et suosiolla saa, niin väkisin sit, mutta kultaseni sitäkin on yritetty ja tiedätkö kun en ole koskaan sen jälkeen tavannut niitä neljää miestä, siitä en tiedä onko niitä muutkaan tavannu? Suosittelen sinuu hakkaa vaan lapasees ja edelleen hyppivän tasajalkaa, kun et minult mitää saa :))) - Kuunkulkija
dansku-29 kirjoitti:
Taidat kuulua siihen sarjaan, jotka eivät koskaan minult mitään saa. Kuulostaa niin tutulta tuo teksti ihan livenäkin, puuttu vaa se horo sana. Taso se minullakin ja onkin sen verta tiukka taso, mutta ei sitä noin henkilökohtaisesti tarvii ottaa, voithan mennä ensin naaman vaihtoon ja aivojen ja yritä sit uudestaan.
Sanot "hyi saatana ja muka nainen vielä"
hmm..ristiriitaista tekstii kultaseni, kun et suosiolla saa, niin väkisin sit, mutta kultaseni sitäkin on yritetty ja tiedätkö kun en ole koskaan sen jälkeen tavannut niitä neljää miestä, siitä en tiedä onko niitä muutkaan tavannu? Suosittelen sinuu hakkaa vaan lapasees ja edelleen hyppivän tasajalkaa, kun et minult mitää saa :)))kahvit taas pitkin paitaa ja naamaa. Onneksi on pestyjä tällä kertaa varalla... ei taas tartte sitä kirkkaan keltaista isokauluksisista pistää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal253202- 652845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633- 351718
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801660- 281487
- 151455
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231444- 271415