Minulla on oikealla puolella ns. vihlaisuja. Kuukautiset alkaisivat huomenna jos alkaisivat.
millaista on ne vihlaisut?missä tuntuu? tuleeko aina vuotoa? minulla nimittäin sellaista ruskeaa tuhrua tullut paperiin kerran ja se oli vain tuhrua, ei tullut edes pikkuhousuille.
tein testin ja siinä TODELLA heikko viiva, jonka näkee jos oikein katsoo testiä, eli voisinko missään tapauksessa luottaa testiin että olisin raskaana?
Voisiko joku kertoa miulle että saisin mahdollisesti unesta kiinni!!!
Kiinnitys"kipu"/vihlaisut sekä vuoto
4
1202
Vastaukset
- on ollu
ennen menkkoja vihlaisuja ja nyt ei oo ollu ku jossain asennoissa,esim kyykyssä lattialla..
Tunnetko muuten samia imatralt 24v? muutti Raisioon töitten perässä...?- silti kaipaan edelleen ;)
olen muuttokuormaa tässä kasaamassa ja sinne pitäs sit viikonloppuna muutella miehen työn perässä.
mulla ei koskaan olen ollut mitään vihlaisuja enne menkkoja eli siksi hieman tässä mietin että voisiko olla jo mahdollista. ehkäisyö ei olla käytetty 5 kk ja koskaan ei olla ovua kateltu. päätetty et tulee jo tulee. - saako udella
silti kaipaan edelleen ;) kirjoitti:
olen muuttokuormaa tässä kasaamassa ja sinne pitäs sit viikonloppuna muutella miehen työn perässä.
mulla ei koskaan olen ollut mitään vihlaisuja enne menkkoja eli siksi hieman tässä mietin että voisiko olla jo mahdollista. ehkäisyö ei olla käytetty 5 kk ja koskaan ei olla ovua kateltu. päätetty et tulee jo tulee.et mikä sen miehen nimi mahtaa olla ja onko telakalla töissä?=)
- -Täti Vihreä-
..raskaana. Testin ei pitäisi näyttää väärää positiivistä tulosta, koska perustuu raskaushormonin määrään virtsassa (ei raskaushormonia -ei viivaa) eli viiva vaikka haaleakin tarkoittaa että olet raskaana.
Joskus tosin kovin toivoessa voi mielikuvituskin tehdä tepposet (kokemusta on).
Voithan odottaa pari päivää rauhassa ja uusia testin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2382709- 1011144
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221098Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581005Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531002Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717917- 63841
- 41817
Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto238815- 127793