ja kaikki muut etsintäkuulutusta odottavat ilmoittautukoot tähän sopivien tuntomerkkien kera, niin eiköhän etsintäkuulutuksia ala sadella =)
"mut"
13
1379
Vastaukset
- maija meikäläinen
ne tuntomerkit :)
- Etsintäkuuluttaja
kertoa, vaan ne, jotka haluavat tulla löydetyiksi ;)
- maija meikäläinen
Etsintäkuuluttaja kirjoitti:
kertoa, vaan ne, jotka haluavat tulla löydetyiksi ;)
Voi kamala... Mites nyt silleen? ;)
- Etsintäkuuluttaja
Toisaalta minun luettelema tuntomerkki olisi: Haluaa tulla etsintäkuulutetuksi.
Ja kun tuon kriteerin täyttää, niin nimi vain listaan ja odottelemaan =)) - Etsintäkuuluttaja
maija meikäläinen kirjoitti:
erakkoluonne ;)
- no ei nyt ihan
aloitan näillä tuntomerkeillä.. olen kaupungista, olen nainen, asun omillaan, kuuntelen musiikkia, arvasiko joku jo???
- maija meikäläinen
Ja kun tuon kriteerin täyttää, niin nimi vain listaan ja odottelemaan =))haluat että nimenomaan SINUT etsintäkuulutetaan?
Kun sanot että "tuntomerkkini on: haluan tulla etsintäkuulutetuksi", niin silloinhan se vahvistaa vain sen, että toteutan mekaanisesti toiveesi.
Mutta jos sanot nimeksesi vaikkapa HERBERTTI, silloin voin etsintäkuuluttaa tuota kaivattua herbettiä... enkä kaikkia niitä, jotka "haluavat tulla etsintäkuulutetuiksi".
Puhuit itsesi pussiin... sitä vain yritän tässä sanoa. Sinähän haluat, että SINUA täällä etsitään....... Sanopa siis nimesi :) edes keksitty lempinimen lempinimi ;) - Minni Hiiri
haluat että nimenomaan SINUT etsintäkuulutetaan?
Kun sanot että "tuntomerkkini on: haluan tulla etsintäkuulutetuksi", niin silloinhan se vahvistaa vain sen, että toteutan mekaanisesti toiveesi.
Mutta jos sanot nimeksesi vaikkapa HERBERTTI, silloin voin etsintäkuuluttaa tuota kaivattua herbettiä... enkä kaikkia niitä, jotka "haluavat tulla etsintäkuulutetuiksi".
Puhuit itsesi pussiin... sitä vain yritän tässä sanoa. Sinähän haluat, että SINUA täällä etsitään....... Sanopa siis nimesi :) edes keksitty lempinimen lempinimi ;)=)
Olishan se toisaalta ihan kiva lukea täältä, että joku kaipaa just mua, mutta senhän nyt sais järkättyä vaikka etsimällä itse itseään ;D - mut
Ja kun tuon kriteerin täyttää, niin nimi vain listaan ja odottelemaan =))Ei mua kukaan löydä, koska en haluakaan laittaa nimeäni listaan :(
(ps. pitäkää hauskaa keskenänne) - Etsintäkuuluttaja/Minni Hiiri
mut kirjoitti:
Ei mua kukaan löydä, koska en haluakaan laittaa nimeäni listaan :(
(ps. pitäkää hauskaa keskenänne)Ja me löydettiin sut maijan kanssa =)))
- maija meikäläinen
mut kirjoitti:
Ei mua kukaan löydä, koska en haluakaan laittaa nimeäni listaan :(
(ps. pitäkää hauskaa keskenänne)Laita ihmeessä! Keksi itsellesi vaikka jokin nimi. Siitä vaan....
- etsivä
no ei nyt ihan kirjoitti:
aloitan näillä tuntomerkeillä.. olen kaupungista, olen nainen, asun omillaan, kuuntelen musiikkia, arvasiko joku jo???
..löytää. olen halunnut jo pitkään =)
- Minni Hiiri
Maijalle ja mut:lle =)
Jatketaankos joku kerta lisää jutustelua? =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411311- 629202
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373609- 403348
- 632723
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722440Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal162268