Olen katsonut alusta asti ja kaikki jaksot, ja nyt näyttää kyllä siltä että sarja vetelee viimeisiään. Siinä ei tunnu tapahtuvan enää yhtään mitään... Samaa asiaa jauhetaan kymmenen jaksoa. Aiemmin sarja oli tapahtumarikas ja parempi mutta sen jälkeen kun ne muutti kallioon, taso on laskenut.
Tämän päivän jaksossakaan ei juuri muusta puhuttu kuin jostain iänikuisen vanhoista Kallen isoisän sotajutuista.. Ei oikeesti kiinnosta pätkääkään semmonen. Mihin sarjan terä on hävinnyt?
kotikatu on huonontunut
5
2736
Vastaukset
- k-jooseppi
samaa mieltä, sarja on mennyt todella pahasti alaspäin. kukahan tai ketkä sitä nykyään kirjoittaa?
se perkeleen ranin ärsyttää 24/7, se on samanlainen roolissa kuin roolissa.- Kotimaisten draamasarjojen ...
sarja on todella huono ja tylsä. Oikeastaan sen jälkeen mennyt huonoksi kun Mimmi kuoli.
- vääntöä
Samaa mieltä, varmasti joka jakson katsonut, ja aina videolle ellen päässyt katsomaan. Mutta kyllä nyt.. ne Onnin ja sen Raninin ja Maurin höpinäitä vain pohditaan jaksosta toiseen. Vastenmielistä saunomisen kuvaamista ja psskkk jauhamista. Ei enää mitään tapahdu, lopettakaa sarja ajoissa!
- ratkaisu tähän
Mitäpä jos koko porukka pantaisiin muuttamaan maalle, kauas kaupungeista.
- mieltä
olen minä!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694909KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923840- 1883631
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783289Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502979- 252004
- 241971
- 1871857
- 301696
- 431405