Piika pesee...

...................

pimppinsä huomenna suihkussa.

Itseään halventavaa on sanoa "pimppi", mutta paljon halventavampaa on antaa sitä kännipäissään ventovieraille. Tosi on. Näin puhuu: se todellinen neitsyt

74

2006

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piika

NIIIIIIN?

• typerämpää

on kuvitella että ei sillä ole mitään väliä...

• tietää...

että miesten maailma pyörii aineellisten asioiden ympärillä!
        Ei kai muuten kutsuisikaan itseään piiaksi??

• on kyllä
        tietää... kirjoitti:

kaikki kaikessa, tieto auttaa asiaa, onko piika saanut ikinä opetusta miehistä? Sellaista kiinnostavaa opetusta???

• myös...
        tietää... kirjoitti:

piialla itsellä on seksuaaliset (eli lihalliset) halunsa. Mutta siitä huolimatta piika ei kiinnostu miehessä kyrvästä, vaan puheenaiheista. Piian sukuelin on rakennettu sisäänpäin, joten niinpä piikaa pystyy hillitsemään itseänsä. Mutta seksuaaliset halut tosiaan on, sitä ei voi kieltää. Ne ovat kuitenkin yksi halu muiden joukossa, toisena esimerkkinä esim. makeannälkä. Piika ei kiinnostu siitä miehestä, joka tarjoaa hänelle herkullista syötävää, vaan siitä joka on intresseiltään samankaltainen.

• sellaista
        on kyllä kirjoitti:

kaikki kaikessa, tieto auttaa asiaa, onko piika saanut ikinä opetusta miehistä? Sellaista kiinnostavaa opetusta???

opetusta minään mielenkiintoisena, vaan järkyttävänä! Ei ole siis kuullut, eikä haluakaan kuulla.

• sitä henkistä
        sellaista kirjoitti:

opetusta minään mielenkiintoisena, vaan järkyttävänä! Ei ole siis kuullut, eikä haluakaan kuulla.

puolta, koska siitähän kaikki lähtee...

• .............
        sitä henkistä kirjoitti:

puolta, koska siitähän kaikki lähtee...

vaan siitä fyysisestä.

Tietenkään en voi itse sitä sanoa, kun en ole mies, mutta turha huiputtaa mua! Fyysisyys on valtaosalle miehistä kaiken a ja ö. Kunhan saa riittävästi seksiä, niin se on siinä.....

• nyt varmaan
        ............. kirjoitti:

vaan siitä fyysisestä.

Tietenkään en voi itse sitä sanoa, kun en ole mies, mutta turha huiputtaa mua! Fyysisyys on valtaosalle miehistä kaiken a ja ö. Kunhan saa riittävästi seksiä, niin se on siinä.....

sitten naisista, mutta eiväthän miehetkään mitä tahansa halua..

• ..............
        nyt varmaan kirjoitti:

sitten naisista, mutta eiväthän miehetkään mitä tahansa halua..

Älä käytä ironiaa, koska sitä en tässä yhteydessä ymmärrä. "Nyt varmaan"... Kyllähän sinä itse sen tiedät, mitä tarkoitit ja mitä et. Kerrohan mitä tarkoitit noilla muutamalla epämääräisellä sanalla tuolla aiemmin ;) ("kaikki lähtee henkisestä puolesta" tai jotain sinnepäin)

• sitä että
        .............. kirjoitti:

Älä käytä ironiaa, koska sitä en tässä yhteydessä ymmärrä. "Nyt varmaan"... Kyllähän sinä itse sen tiedät, mitä tarkoitit ja mitä et. Kerrohan mitä tarkoitit noilla muutamalla epämääräisellä sanalla tuolla aiemmin ;) ("kaikki lähtee henkisestä puolesta" tai jotain sinnepäin)

omasta päästä kaikki lähtee...ja sitä että fyysistä puolta on hankalampi tajuta..sitä ei tavallaan voi saada toimimaan niin kuin haluaisi...

• ................
        sitä että kirjoitti:

omasta päästä kaikki lähtee...ja sitä että fyysistä puolta on hankalampi tajuta..sitä ei tavallaan voi saada toimimaan niin kuin haluaisi...

suhtautua niinkuin haluaisi. Eli ottaa vastuuta omista teoistaan. Ja jälleen kerran mainitsen nuo yh-äipät....... :(

• suhtautuminen
        ................ kirjoitti:

suhtautua niinkuin haluaisi. Eli ottaa vastuuta omista teoistaan. Ja jälleen kerran mainitsen nuo yh-äipät....... :(

on todella tärkeää!!!

• tavalla...
        suhtautuminen kirjoitti:

on todella tärkeää!!!

ei siis pelkkä reagointi ("oho... nyt panettaa").

• voi olla
        tavalla... kirjoitti:

ei siis pelkkä reagointi ("oho... nyt panettaa").

myös jokapäiväistä, kun osaa arvostaa oikeita asioita :)
        ja toisaalta fyysisyys ei ole mitään jos ei halua.

• niiiiiiin.......
        voi olla kirjoitti:

myös jokapäiväistä, kun osaa arvostaa oikeita asioita :)
        ja toisaalta fyysisyys ei ole mitään jos ei halua.

ja "oikeat asiat" ovat sitten naisten jalkovälit... just...... tasan kaksi ääripäätä. Eikö voisi löytää kultaista keskitietä?

Tai en tajunnut mitä tarkoitit..... en ole oikeastaan tajunnut koko aikana. Kiva, että uskallan olla rehellinen......

• mitää mä tarkotin
        niiiiiiin....... kirjoitti:

ja "oikeat asiat" ovat sitten naisten jalkovälit... just...... tasan kaksi ääripäätä. Eikö voisi löytää kultaista keskitietä?

Tai en tajunnut mitä tarkoitit..... en ole oikeastaan tajunnut koko aikana. Kiva, että uskallan olla rehellinen......

sitä et ku näprään käsilläni koko ajan jotain millon jalkaa tai kynää tms.. puran fyysisyyttä silleen.. mutta seksistä en nyt oikein osaa sanoa mitään järkevää...

• ..............
        mitää mä tarkotin kirjoitti:

sitä et ku näprään käsilläni koko ajan jotain millon jalkaa tai kynää tms.. puran fyysisyyttä silleen.. mutta seksistä en nyt oikein osaa sanoa mitään järkevää...

aika hupsua, että käsitin asian ihan väärin! :D :D

"ku näprään käsilläni koko ajan jotain millon jalkaa tai kynää tms.. puran fyysisyyttä silleen.. "

Itselläni ei ole pakkomielle koskea joka paikkaan. Oletko kenties ylivilkas? En oikein taaskaan ymmärrä kommenttiasi mitenkään järkevästi... tyhmä kun olen.

• ihan selvästi

aika hupsua, että käsitin asian ihan väärin! :D :D

"ku näprään käsilläni koko ajan jotain millon jalkaa tai kynää tms.. puran fyysisyyttä silleen.. "

Itselläni ei ole pakkomielle koskea joka paikkaan. Oletko kenties ylivilkas? En oikein taaskaan ymmärrä kommenttiasi mitenkään järkevästi... tyhmä kun olen.

näprääjä, mut rauhoittaa jotkut asiat, mutta joskus olen ihan hermo.

• ei kai!
        ihan selvästi kirjoitti:

Ei ole suunsoittoa, vaan ihan vakavissani kysyn.

• itselläkin
        ihan selvästi kirjoitti:

mielessä, mutta ei, koska osaan kuitenkin hallita itseni jos haluan.

• kyllä ostaa

tekovaginansa! Silloin (sellaiset miehet) olisivat ainakin rehellisiä itselleen. Nykyään näkee ties kuinka paljon onnettomia yksinhuoltaja äitejä... =(

• ...........

jotka pystyvät keskittymään vakaasti tasan yhteen asiaan kerralla. Sellainen on kieltämättä upeata!

Johtuuko kertomasi rauhattomuus/fyysisyyden purkaminen mahdollisesti liiallisesta ryyppäämisestä? Veljeni on ainakin sanonut, että niillä jotka paljon ryyppäävät on huomio jatkuvasti useassa eri paikassa.

• mikään

ryyppy-ihminen, en todellakaan, en ole, jos se jostain johtuu niin ehkä limsan juomisesta.

• ................
        mikään kirjoitti:

ryyppy-ihminen, en todellakaan, en ole, jos se jostain johtuu niin ehkä limsan juomisesta.

Oletko sä theDragonLord, joka on kirjoittanut tuon ketjun?

• en ole

dragon lord.

• ............................
        en ole kirjoitti:

dragon lord.

Ei ole mitään häntä vastaan, mutta ajattelin vain ettei hän taas huiputa olemalla joku toinen. Hyvä, ettei niin käynyt. Olet siis joku muu... ok.

• JOKU MUU....
        ............................ kirjoitti:

Ei ole mitään häntä vastaan, mutta ajattelin vain ettei hän taas huiputa olemalla joku toinen. Hyvä, ettei niin käynyt. Olet siis joku muu... ok.

HYVÄÄ YÖTÄ

• .............
        JOKU MUU.... kirjoitti:

HYVÄÄ YÖTÄ

...

• MENIN
        ............. kirjoitti:

...

JO MELKEIN!

• ..................
        ............. kirjoitti:

...

tarvi mitenkään hävetä. Tarkoitan, ei se mikään kunnia-asiakaan ole, mutta minkäs sille mahtaa jos on aikaisemmin juonut liikaa?

• ..............
        .................. kirjoitti:

tarvi mitenkään hävetä. Tarkoitan, ei se mikään kunnia-asiakaan ole, mutta minkäs sille mahtaa jos on aikaisemmin juonut liikaa?

yhtään sen ihmeempi juttu kuin mikään muukaan kömmähdys elämässä. Ei niitä tarvi peitellä!

• liian

pitkälle, olet ihan hakoteillä, mun suhtautuminen juomiseen on kokeilunhaluista, ei jatkuvaa, saattaa mennä puoli vuotta ilman mitään, mutta muutaman kerran oon juonu itteni tosi känniin. Että sellasta.

• sen verran...

yhtään sen ihmeempi juttu kuin mikään muukaan kömmähdys elämässä. Ei niitä tarvi peitellä!

että tuo (miltei-alkoholismi) on ihmisen oma vikansa, sillä jokainenhan on vastuussa itsestään. Mutta eikö kuitenkin voisi olla itselleen (ja muille) REHELLINEN ja myöntää ongelmansa.

• vissiin
        sen verran... kirjoitti:

että tuo (miltei-alkoholismi) on ihmisen oma vikansa, sillä jokainenhan on vastuussa itsestään. Mutta eikö kuitenkin voisi olla itselleen (ja muille) REHELLINEN ja myöntää ongelmansa.

sitten on alkoholisti, mutta minä en ole.

• ............................
        vissiin kirjoitti:

sitten on alkoholisti, mutta minä en ole.

kirjoitin sanat MILTEI-ALKOHOLISMI.

Eli ei vielä ihan, mutta samaa rataa jatkettaessa tuleva... sitä tarkoitin.

Älä häpeä itseäsi. Luulen (en tiedä, mutta luulen), ettei se ole mennyt niin pitkälle kuitenkaan, etteikö voisi pelastua kokonaan kuivalle maalle.

Tämä on jännä puheenaihe, sillä itse en ole ollut vielä kertaakaan humalassa.

• siinähän
        ............................ kirjoitti:

kirjoitin sanat MILTEI-ALKOHOLISMI.

Eli ei vielä ihan, mutta samaa rataa jatkettaessa tuleva... sitä tarkoitin.

Älä häpeä itseäsi. Luulen (en tiedä, mutta luulen), ettei se ole mennyt niin pitkälle kuitenkaan, etteikö voisi pelastua kokonaan kuivalle maalle.

Tämä on jännä puheenaihe, sillä itse en ole ollut vielä kertaakaan humalassa.

sitten ylpeilet sillä asialla, mutta minä en ole ollut lähellekään alkoholisti, se on vissi ja varma. Ja sinä voi olla niin paljon parempi kuin muut jos et juo alkoholia, mutta se on sun periaattees, minä olen kokeillut ja tiedän miltä alkoholi maistuu, ei kovin hyvää.

• ...........................
        siinähän kirjoitti:

sitten ylpeilet sillä asialla, mutta minä en ole ollut lähellekään alkoholisti, se on vissi ja varma. Ja sinä voi olla niin paljon parempi kuin muut jos et juo alkoholia, mutta se on sun periaattees, minä olen kokeillut ja tiedän miltä alkoholi maistuu, ei kovin hyvää.

Kun en ylpeile! Mutta en myöskään häpeile (toisin kuin jotkut 12-vuotiaat, mikä on kyllä aivan naurettavaa!).

Sama se minulle, juoko ihminen joskus vai ei. Mutta sinun näkökulmastasi juomattomuus on niin suuri juttu (koska olet saamassa tarpeeksesi..?), että luulet tietenkin minun ylpeilevän. Todellisuudessa en ylpeile, vaan juuri nimenomaan sanon, että uskalla tuoda asiat päivänvaloon. Olipa ne mitä hyvänsä, niissä ei ole hävettävää! Jokainen tekee virheitä välillä. Toiset isompia, toiset pienempiä. Kun vain muistaa ettei itseään kuseta niissä ("ei tässä mitään ole tapahtunut"), vaan tarttuu reippaasti ongelmakohtiin, asiat SELKIYTYVÄT. Ei siis saa piiloutua omaan häpeäänsä. Naama vakavana tämän kirjoitan: sinulla ei ole mitään HÄVETTÄVÄÄ.

• TheDragonLord

enkä myös kirjoittanut mitään tähän. No paitsi tämän...

TheDragonLord kirjoitti:

enkä myös kirjoittanut mitään tähän. No paitsi tämän...

En muuten tarkoittanut sitä millään pahalla. Mainitsen tuon ihan vain välttääkseni väärinkäsityksiä.... Ajattelin siksi sinua, koska kirjoittelet näemmä usein tälle palstalle. Ajattelin, että nyt taas tekeydyt joksikin toiseksi henkilöksi. Kiitos sinulle tiedostasi!

• TheDragonLord
        ........................... kirjoitti:

En muuten tarkoittanut sitä millään pahalla. Mainitsen tuon ihan vain välttääkseni väärinkäsityksiä.... Ajattelin siksi sinua, koska kirjoittelet näemmä usein tälle palstalle. Ajattelin, että nyt taas tekeydyt joksikin toiseksi henkilöksi. Kiitos sinulle tiedostasi!

ajankuluksi tulee näppäiltyä... Ei minullakaan ole ajatusta loukata ketään, mutta varpaille hyppiät saavat takas sen minkä antavat...

Kun en ylpeile! Mutta en myöskään häpeile (toisin kuin jotkut 12-vuotiaat, mikä on kyllä aivan naurettavaa!).

Sama se minulle, juoko ihminen joskus vai ei. Mutta sinun näkökulmastasi juomattomuus on niin suuri juttu (koska olet saamassa tarpeeksesi..?), että luulet tietenkin minun ylpeilevän. Todellisuudessa en ylpeile, vaan juuri nimenomaan sanon, että uskalla tuoda asiat päivänvaloon. Olipa ne mitä hyvänsä, niissä ei ole hävettävää! Jokainen tekee virheitä välillä. Toiset isompia, toiset pienempiä. Kun vain muistaa ettei itseään kuseta niissä ("ei tässä mitään ole tapahtunut"), vaan tarttuu reippaasti ongelmakohtiin, asiat SELKIYTYVÄT. Ei siis saa piiloutua omaan häpeäänsä. Naama vakavana tämän kirjoitan: sinulla ei ole mitään HÄVETTÄVÄÄ.

Loukkasivatko sanani jotenkin sinua? Se ei ollut ainakaan tarkoitukseni. Kerro ihmeessä, jos niin kävi!!

• nyt vaan

Loukkasivatko sanani jotenkin sinua? Se ei ollut ainakaan tarkoitukseni. Kerro ihmeessä, jos niin kävi!!

ajattelin että sait asiasi sanottua, ja hyväksyn sen. Kiitos ajatuksesta! Tässä taas..

• ....................
        nyt vaan kirjoitti:

ajattelin että sait asiasi sanottua, ja hyväksyn sen. Kiitos ajatuksesta! Tässä taas..

Älä mene vielä minnekään! Ethän? :(

• mene
        .................... kirjoitti:

Älä mene vielä minnekään! Ethän? :(

:) :)

• ............

keneksi sua luulen? Se "tarvittava"? =)

• minä mutkikas

tuota "tarvittava" , saatan olla, mutta jotain lisäinfoo ehkä vielä?

• minua luulet?

Olen tämä, mikä olen enkä tästä muutu miksikään toiseksi. Siis olen se tuo tai tämä. Ihan miten haluut minun olevan. Mutta olen myös TheDragonLord.

• ..........
        minä mutkikas kirjoitti:

tuota "tarvittava" , saatan olla, mutta jotain lisäinfoo ehkä vielä?

jonka talon eteen olen konkreettisesti mennyt? Silloin keväällä siis...

Siinä oli lisäinfoa.

• ei aina
        .......... kirjoitti:

Siinä oli lisäinfoa.

ole tiedon väärti, olen varmaan joku muu. Vai olenko??

• sinä väitit
        .......... kirjoitti:

Siinä oli lisäinfoa.

mutta et tiennyt oikeeta väriä. Että ottaapa siitä selvää, en tiedä jos olisit sama, niin tietäsit minkä värin sanoit väärin!

• ............
        sinä väitit kirjoitti:

mutta et tiennyt oikeeta väriä. Että ottaapa siitä selvää, en tiedä jos olisit sama, niin tietäsit minkä värin sanoit väärin!

keltainen. Sen sanoin/sanon yhä :)

• väärä taas
        ............ kirjoitti:

mutta....

• ..................
        väärä taas kirjoitti:

mutta....

etten vain puhu kokonaan vieraalle ihmiselle......

• minä taas

etten vain puhu kokonaan vieraalle ihmiselle......

sellainen, mutta mistä minä tiedän...

• sanoit aika lähelle
        ............ kirjoitti:

kyllä. Ja ei tämä ole keltainen, tämä on aprikoosinvärinen vieläkin. Mihin sinä minua tarvitset edelleen?

• minä taas
        sanoit aika lähelle kirjoitti:

kyllä. Ja ei tämä ole keltainen, tämä on aprikoosinvärinen vieläkin. Mihin sinä minua tarvitset edelleen?

mihin sinä minua vieläkin tarvitset...

• ehkä vähän
        minä taas kirjoitti:

mihin sinä minua vieläkin tarvitset...

pistäviä kysymyksiä, mutta olenkin pelkkä ihminen. Niin että minua tarvittas, kivahan se olis tietää että, mitä käyttöä minulla olisi?

• hieroa
        ehkä vähän kirjoitti:

pistäviä kysymyksiä, mutta olenkin pelkkä ihminen. Niin että minua tarvittas, kivahan se olis tietää että, mitä käyttöä minulla olisi?

mun niskoja..ne kaipais kosketusta..

• kenelle?
        ehkä vähän kirjoitti:

Olen ihan sekaisin siitä.... Kuka puhuu ja kenelle, täh.......... Oletko sinä S**o vai et? Kerro samantien.

• sinä olet?
        hieroa kirjoitti:

mun niskoja..ne kaipais kosketusta..

Hieroa niskojasi, hmm kyllä tässä yhdet niskat vois hierasta. Mutta aluksi tieten haluaísin tietää että hieronko oikean ihmisen niskaa. Se on aika paha vääriä niskoja alkaa hieroa, saattas poliisi setä tulla hakeen äkkiä. Ja minä en varmaan sais hierontaa sillä reissulla, pamppua tulis kyllä.

• tuota niskakommenttia
        sinä olet? kirjoitti:

Hieroa niskojasi, hmm kyllä tässä yhdet niskat vois hierasta. Mutta aluksi tieten haluaísin tietää että hieronko oikean ihmisen niskaa. Se on aika paha vääriä niskoja alkaa hieroa, saattas poliisi setä tulla hakeen äkkiä. Ja minä en varmaan sais hierontaa sillä reissulla, pamppua tulis kyllä.

kirjoitin vain kysymyksen että oletko S**o vai et???

• pahasti
        kenelle? kirjoitti:

Olen ihan sekaisin siitä.... Kuka puhuu ja kenelle, täh.......... Oletko sinä S**o vai et? Kerro samantien.

vielä sekaisin, kun käsität olevasi sekaisin. Se on hyvä enne!

• menee nyt
        tuota niskakommenttia kirjoitti:

kirjoitin vain kysymyksen että oletko S**o vai et???

nukkumaan!

• olen täällä!
        minua luulet? kirjoitti:

Olen tämä, mikä olen enkä tästä muutu miksikään toiseksi. Siis olen se tuo tai tämä. Ihan miten haluut minun olevan. Mutta olen myös TheDragonLord.

Mitäs te niinku sekoillette täällä? Ja vieläpä keskellä viikkoa, passitan teidät hoitoon saman tien. (Siis minä olen:TheDragonLord)

Haloo naiseni tule tänne jutteleen, olen täällä!

• ..............................
        menee nyt kirjoitti:

nukkumaan!

mene vain nukkumaan.

Miten voisin sanoa tarvitsemani ihmistä, jonka 'läsnäolon' olen vain kuvitellut koko ajan? Tämä alkaa mennä jo aika järjettömäksi

• sanoa kaipaan sinua!
        .............................. kirjoitti:

mene vain nukkumaan.

Miten voisin sanoa tarvitsemani ihmistä, jonka 'läsnäolon' olen vain kuvitellut koko ajan? Tämä alkaa mennä jo aika järjettömäksi

Tuota tai tätä, voit kyllä sanoo nimen se tepsii varmaan parhaiten.

• ............
        .............................. kirjoitti:

mene vain nukkumaan.

tarvitse yhtään ketään koneeni välityksellä. Kaikki on ollut vain kuvitelmaa!

Olenpa typerä nainen.

• ...................
        sanoa kaipaan sinua! kirjoitti:

Tuota tai tätä, voit kyllä sanoo nimen se tepsii varmaan parhaiten.

oli tässä. Enempää en aio lukea!

Hyvästi Suomi24-palsta. Huijaat vain minua.

• kuulostaan
        ............ kirjoitti:

tarvitse yhtään ketään koneeni välityksellä. Kaikki on ollut vain kuvitelmaa!

Olenpa typerä nainen.

epäillyttävältä, olen nainen. Hmm olen apina mutta uros, haittaako?

• olen sen aina sanonut!
        ................... kirjoitti:

oli tässä. Enempää en aio lukea!

Hyvästi Suomi24-palsta. Huijaat vain minua.

Että kaikki saa mennä, se on vapaaehtosta, en pitele ketään väkisin. Lycka Till!

• yötä ;;;;;;;;
        olen sen aina sanonut! kirjoitti:

Että kaikki saa mennä, se on vapaaehtosta, en pitele ketään väkisin. Lycka Till!

kaikille, tulin taas sanomaan, jostain tähän taas tupsahdin!

• sattui
        yötä ;;;;;;;; kirjoitti:

kaikille, tulin taas sanomaan, jostain tähän taas tupsahdin!

joo hyvää yötä!

• se on

että sen joskus pesee,ei tuoksahda polkupyörän satula pahalle,ok homma,tosiasia,voivat muutkin lainata pyörääsi!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11457
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9930
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      150
      5609
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3794
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3760
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3645
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3388
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3193
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      65
      2825
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2613
    Aihe