Ei juuri ketään vastaamassa.
Missä kaikki
4
565
Vastaukset
- on vastaus
minä ainakin vastaan :)
- ja ihmettelen!
Miksi en voi paskoa poikittain pönttöön. Miksi se aina pitää pääedellä sinne pönttöön paskantaa?
On sillä herralla välähtänyt joka keksitämän, kiva se kyllä on niinku keksintönä ei siinä mitään. On tää LapTop mukana pitää harrastaa ajankuluks jotain. Niinhän ne sanoo että vapaa ajalla on hyvä olla harrastuksia. Hmm ymmärrän!
Minä oon VesaVaan että sillain! Terveisiä pöntöltä:)- että,
ottaa niin maanperkeleestipäähän, tämmöset vassapaperit, taas reikä sormet sonnassa kynsiämyöten. (Pehmeetä on paperia) Nii on joo!
- piti vielä
että, kirjoitti:
ottaa niin maanperkeleestipäähän, tämmöset vassapaperit, taas reikä sormet sonnassa kynsiämyöten. (Pehmeetä on paperia) Nii on joo!
tulla sanomaan, että on se tuo arkkitektuuri ihme mies. Mitähän sillä on päässä liikkunut kun se suunnitteli tämän vessan? Tuo vessapaperin pidike selän takana??? On se työlästä paskantaa kun pitää paperikin ottaa seläntakaa, ei muutako persus kohti ovea, kummako ei ikkunaan päin sitä suunnitellut! Olis ollut naapureille ilmaset lähetykset. Jooo! (Ei mulla muuta VesaVaan!)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal313250- 692888
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811709- 241539
- 281517
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231484- 281478