Vanhoillisnutturapää Räsänen kimittää ja jeesustelee kristillisten aivopesuloitten puolesta! Vaan eipä tehonnut! Hallitus piti pintansa! Ja jeesuskoulut saivat moukaristan päähänsä!!! Hyvä!!! Kallis floppasi pressanvaalit totaalisesti. Kd-ryhmä on jatkuvassa tyrmistystilassa. Takkiin tulee 100-0 jatkuvalla syötöllä!!! Jeessss!!! onkohan kd:lla ens eduskunnassa enää kun korkeintaan 2-3 edustajaa ja seuraavassa ei enää ketää!!! Nauran paskasta naurua!!! anteeks ku mä olen vähän huppelissa, mut kyllä silti aivot pelaa.
KD kuihtuu ja kuolee. Hyvä!!!!!!
9
427
Vastaukset
- ääni
KD:n kannatus oli viime gallupissa 5,7 % ja nousee koko ajan. Kielipuolue RKP on taas laskussa, koska ei-kielikiihoilevat suomenruotsalaiset etsivät uutta poliittista kotia, ja KD kaksikielisenä puolueena tuntuu tutulta.
Lisäksi Bjarne Kallis on entinen RKP:n jäsen ja kunnanvaltuutettu ennenkuin tuli järkiinsä ja siirtyi Kristillisen Liiton kautta Kristillisdemokraatteihin. KD on tulevaisuuden aito monikielinen puolue.- Ääni
Edellisen viestin kirjoittanut nimimerkki ei ole sama kuin aiemmin täällä kirjoittanut eli minä. Päätin rekisteröidä niccini ettei tule sekaannuksia. Sorry brother, nyt sinun täytyy käyttää toista nicciä.
- koskaan
pysähtynyt miettimään, mistä moinen viha johtuu? Luulen, että tuon vuodatuksen takaa löytyisi lopulta ihan hyvä tyyppi.
- gali
maapallo olisi litteä.
- tuolle asialle
gali kirjoitti:
maapallo olisi litteä.
löytyy perusteluja???
- Väisänen
älykääpiötä täällä kirjoittelee. Täysiä valeita ja propagandistisia heittoja. Jotkut on vielä olevinaan kristillisdemokraatteja tai köyhiä kristittyjä vaikkei ole Raamattua koskaan avanneetakaan. Älkää noita uskoko.
- ateisti
Miksi KD tyrmistyy kristinuskon vastaisista asioista? Niistä toki ilmenee, ettei mitään jumalia ole olemassa. Sekö on liian karvasta KD:n myöntää? Eli onko reaalielämä liian rankkaa ja sitä paetaan mielikuvitusmaailmoihin (=uskonto)? Eli uskonto on oopiumia kansalle.
- Väisänen
Jumalan olemassaolo / olemattomuus ei ole KDn myönnettävissä tai kiellettävissä.
Ateistit ovat säälittävän pieni vähemmistö tällä pallolla. - te olette
Väisänen kirjoitti:
Jumalan olemassaolo / olemattomuus ei ole KDn myönnettävissä tai kiellettävissä.
Ateistit ovat säälittävän pieni vähemmistö tällä pallolla.Viime kunnallisvaaleissa meni muuten läpi yksi nainen, jonka kämpän ovi käy kuin käkikellon luukku ja poika vuoroviikoin hoidossa isällään.
Viikon edustaa ja viikon ...............
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254793Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa113469Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1283241Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss282696Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu822424Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181803Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91424Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1201293Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut101249Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41218