PILLUN ARVO

ja yhteiskunta

Suomi on taantumuksen maa. Suomi on näivettynyt yhteiskunta jossa on niin "hyvä" olla , että kaikki yrittävät vielä löytää jotain mikä olisi kiellettävä. Täällä on kaikki kielletty ellei se nimenomaan ole lailla sallittu. Verojen maksu on sellainen joka sallitaan. ANNETAAN rahaa "vähäosaisille" jotka sitten istuvat täällä palstoilla ruikuttamassa "rajoituksia" kansalisille - systeemillä - kun en minä saa - ei tartte muidenkaan. Kateellista paskasakkia koko suomen kansa jos näin on asiat suomessa. Täällä nussitaan joka talossa ja mistä asennosta kukakin. Sitten paheksutaan ja ollaan niin siveitä. Vessassa paska haisee, makuuhuoneessa myös - jolloin se on seksiä ja hyväksikäyttöä. Kun omat kalsarit haisee paskalle alkaa ämmillä hormonit hyrrätä ja kohta jo astuu katkeruus kuvaan kun ei voi millään "alistua" miehen nussittavaksi. Kummallista sakkia joilla on rajoittunut mielenterveys ja äly näyttää puuttuvan seksi keskusteluista. Kaikki vaan hyväksikäyttää toisiaan - akat laskuttaa miehiä ja vielä kehtaavat soittaa suutaan kotitöistä ym. hyväksikäytöstä. Suomi on niin itseriittoinen itsesiittola muutenkin , että ainoa mikä puuttuu on laki jolla nimenomaan annetaan miehelle velvollisuus runkata iltaisin vaimon läsnäollessa keittiössä. Sitten taas juodaan kahvit.
Varo mies koskemasta näihin ämmiin jotka kurjistavat elämäsi, mäkättävät ja määräilevät ja luulevat olevansa parempia siveitä pulmulaisia söpöliinejä. Ne on räkänokkaisia , kakka pyllyisiä samanlaisia paskalle haisevia ihmisiä kuin muutkin - mutta ruikuttavia feministejä monet. Pilaavat perheet , yhteiskunnan hyvinvoinnin , hakevat spermaa pankista , käyttävät yhteiskunnan (miesten yleensä) varoja epäilyttäviin itsekkäisiin tarkoituksiinsa ja vaativat oikeuksia lisää. Ne on yhteiskunnan SYÖPÄLÄISIÄ. Lasten rääkkääjiä - rikollisia !
Tääsä yhteiskunta suomessa alkaa ottaa tosissaan päähän ja tänne EI kannata lapsia tehdä sossuämmien ja femakoiden "rääkättäväksi"
Annoin vielä äsken vaimolleni (x-vaimolleni joka nussii nyt muita) 1000 euroa , että saisin pitää lapseni vielä hetken järjissään. Tulee väistämättä mieleen ne jotka ovat perheensä lopettaneet ja syyt mitkä siellä ovat takana.
Tehkää ämmät vaan miehistänne suomessa katkeria ja olkaa heille mahdollisimman vittumaisia - laskun maksatte takuuvarmasti. Ei tarvitse olla matemaatikko eikä kovin älykäs ymmärtääkseen että loppuhan tälle paskalle tulee.
Voin vielä lopuksi todeta , että Huora on ainoa nainen joka tekee tässä yhteiskunnassa arvokasta työtään ja kunnioitan heitä suuresti. Olen valmis maksamaan huoralle 10 kertaisesti sen mitä avioliitossa yleensä rahaa ämmään kuluu. Palkkioksi saa vittuilua ja narinaa - vaatimuksia.
Suomalaisessa yhteiskunnassa on tasa arvo oltava kaikilla ja huorilla kunnolliset työ mahdollisuudet jos - ihme kyllä - vielä viitsivät täällä olla.
Eduskunnan keskustelu huoraamisesta on naurettavaa lässytystä ja miehenä en viitsisi moiseen alentua. Jos kansa on valinnut sinne sellaisia idiootteja jotka ajavat yhteiskuntamme ikäväksi ja näivettyväksi suomaalaisten työleiriksi ilman elinmahdollisuuksia , niin pannaan firma kiinni. Täältähän lähtee firmat jo ja kuten minä - kohta kansalaisetkin.
Täällä vituttaa kuunnella moisia ruikutuksia.
Toivon sydämestäni, että suomi kaatuu konkurssiin ja saadaan sitä kautta järjestys aikaan. Se on niin, niin totta , että Siperia opettaa. Sinne tulisi lähettää jokainen ruikuttava ämmänlätyskä joka soittaa täällä suutaan tyhjänpäiväisistä asioista. Kun muuta ei ole tekemistä jää tallaiselle paskanjauhannalle aikaa ja edustajamme pyörittävät sitten 10000 euron kuukausipalkalla tätä soopaa. Voi olla muutakin tekemistä. Ja poliisi - se raukka joutuu painiskelemaan tällaisten kikkeli-vittu-kikkeli juttujen kanssa. Kyllä mahtaa vitutta olla yhteiskunnan huora - tässä tapauksessa. Edustajamme voisi antaa rahaa rikoksien (todellisten) ehkäisyyn, valtuudet ja laitteet , lisää vakansseja ja kannustusta. Pistettäisiin yhteiskunta kuntoon ja verovaroilla vaikka työttömät siivoamaan paikkoja. Firmoille elinmahdollisuudet ja motivaatio yrittää täällä.
Kaikenlainen kikkeli-vittu keskustelu on juuri sitä mikä saa lopulta uskomaan ettei täällä kannata yrittää ja olla.
Olen aloittanut oman elämäni siistimisen edellä kirjoitetun pohjalta.

6

564

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myös ajatellut

ei tuota noin pitkää vuodatusta kukaan jaksa lukea loppuun, olisit vähän tiivistänyt niin olis tehonnut paremmin

• kun ei kumminkaan tehoa

En edes kuvittele ! Naisethan sanoo ; mitä sä oikein kuvittelet. Minä en kuvittele enää yhtään mitään.
        Lue vaan loppuun. Jos minä olen tätä mieltä - on tuhat muutakin.

• myös ajatellut

no joo oot sä tavallaan oikeassa, kai me ämmät sitten ollaan tuollaisia, kyllä mäkin oon läksyni opetellut ja lopettanut nuo mäkättämiset jo ajat sitten kun tilanne vain pahenee, mutta miksi miehet ei puhu ,lähtee vain pois karkuun ja on hiljaa, tahtoisin selvittää asiat heti alta pois, mutta itsekseen sitä saa puhella. Niinhän se sitten ratkotaan peiton alla lopuksi ja se on tehonnut aina.

• kun olet

ymmärtänyt ja löytänyt keinon ratkoa teillä ongelma.
        Jos haluaa olla yhdessä on ongelma ratkaistava.
        Mutta Femakot ei halua - Sinä et ole femakko - Sinä oletkin nainen. Naisia vastaan - kuten Sinä - en halua taistella. Teitä tarvitaan yhteiskunnassa jotta siellä voi elää.
        Täällä vain on niin hitosti paska akkoja.
        Se on eri sakkia - ihan koko eri sakkia !
        Hyvää jatkoa !

• myös ajattelija

Miten niin ettei kukaan muu ole ottanut kantaa tähän kirjoitukseen. Se taitaa olla liian lähellä totuutta , ettei ole enää mitään lisäämistä, tyhjentävä kirjoitus. Kyllä se on vaatinut aika paljon mietiskelyä kuitenkin ja kuulostaa melkein liian raskailta ajatuksilta, miten on ihminen voinut tullakaan tuohon tulokseen. Kyllä meidän pitää välittää toisistamme , eihän tästä maailmasta muuten mitään tule. Se oli aika hyvin sanottu jonkun julkkiksen suulla, että jos naiset antaisivat useammin miehille niin maailmassa olis paljon vähemmän sotia, se varmaan pitää paikkansa, joten vaimot, pitäkää huolta miehistänne niin kuin ne meistä. Kaikkea hyvää kuitenkin kirjoittajalle ja ainahan asioilla on kuitenkin taipumus jotenkin ratketa. Heippa !

• ETTÄ ASIAT NÄIN PARANEE

Minusta edelleenkin (olen kirjoituksen aloittaja) näyttää keskusteluissa olvan pääaiheena jonkinlaisen kateuden tai vallan halun feministeillä. Miksi ?
        En todellakaan ymmärrä heitä enkä voi käsittää , että seksi joillekin on niin kuuma peruna. Ja siis - MUIDEN TEKEMISET !!! Mitä helvettiä se kenellekään kuuluu mitä kukin makkarissaan tekee ! Ja jos vielä ovat niin naiveja , että tällainen höpöpö keskustelu jotain ihmisissä ja heidän käyttäytymisessään muuttaa, niin itse omaa elämäänsä tuhoavat. Menisivät nurkkaan häpeämään.
        Ihmiset ; naiset, huorat ja miehet (jos pitää eritellä) nussivat tuhansia vuosia sitten - ja nussivat tästedeskin kuka mistäkin syystä.
        AINUT asia joka surettaa on lasten kärsimys joita jotkut naiset tekee OMAA ITSEKKYYTTÄÄN ja käyttävät siinä miehiä hyväkseen. Lapsilla tulisi olla oikeus haastaa sellaiset vanhemmat oikeuteen jotka jäävät kiinni "hyväksikäytöstä" - lapsen tekemisestä vailla vastuun aiettakaan !
        Suomessa kun on aikaa ja yhteiskunta tarjoaa ilmaista rahaa ihmisille - on heillä varaa moralisoida kaikkea ja kaikkia jotka toimivat kuten vapaan ihmisen kuuluukin. Feminismi on paha tauti - se tuhoaa kaiken. Yksilön vapautta on aina puolustettava mutta ennekaikkea lasten oikeutta oikeaan perheeseen ja vanhempiin - kumpaankin. Sekin on feministien tappolistalla.
        Vankilaan ne pitäisi heittää - synkimpään tyrmään ja vedelle ja leivälle korkeintaan.
        Olen katkera ja vihastunut moisista feministien inhottavuuksista miehisyyttä ja lapsia kohtaan. Minusta ne (feministit) ei ole ihmisiä ollenkaan jotka yrittää riistää lapsilta oikeudet vanhempiinsa.
        Seksikeskustelu on aivan väärillä urilla - se on vain suunnattu miehiä vastaan. Huorat ovat ihmisiä ja heillä on arvokas ammatti monessa mielessä.
        Lopettaisivat feministit kertakaikkiaan nussimisen -
        Minä olen sen päätöksen tehnyt enkä ikinä koske suomalaiseen naiseen - olipa minkälainen tahansa !
        Riski on liian suuri, että vielä onnistuisi tulemaan raskaaksi ja joutuisin näkemään syyttömän lapseni kärsimyksen !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11407
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9720
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      140
      5508
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3774
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3730
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3625
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3368
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3153
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2783
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      78
      2558
    Aihe