Jonkke,sä taisit tuol kirjottaa,et sun vippejä on perinnässä jo?Kerroks,että yrititkö sä sopia firmojen kaa suoraa mitään maksuista.
Vai annoiks vaa mennä perintään etkä ottanu mitään yhteyksii firmoihin suoraan?
Olis kiva jutska,jos kertosit,ku mulla on sama tilanne,etten pysty mitenkää selviää kaikista vipeistä,ku oon ottanu joka paikasta,mistä vaa oon saanu enkä oo aikonu enkä aio jättää maksamatta niitä.
Meni vaa iha sekasin kaikki laskelmat,ku jäi saamatta yks isompi laina,jolla piti kaikki pienet maksaa pois.Luottotiedot on kunnos ja tuloja on,mutta nii pienet,etten pysty maksaan kerralla edes noin tonnin vippejä.
Antaskohan jotku firmat aikaa maksamiseen?
Onkoha kellään kokemusta ja tietoo?
Kiitti paljo,jos sais asiallist vastausta.
En oo homo enkä h--a enkä juoppo enkä hullu,ettei tartte niitä tyrkyttää kenenkää ehdollekaan.
Terveisin Omat laskelmat petti vaan
JONKKE ,tää on sulle ja
3
637
Vastaukset
- omat kokemukset
firmoissa on eroa, svean hoitamat pienet pystyy sopimaan pariin erään ilman lisäkuluja, IJustitia sitten taas perii 8euroa per "erä" ja erä käsittää pari viikkoa, eli jos eräpäivänä soittelet ja pyydät, että maksat nyt osan ja loput 1kk päästä se maksaa n. 30 euroa sopimuskuluja.. jos ne pystyy kerralla hoitamaan tulee vain 8 euroa kuluja sen olemassaolevan koron päälle.. ja niillä on se periaate, et jotain pitää maksaa siinä kuussa ja loput sitten esim 1kk päästä. Jossain superpoikkeustapauksissa ovat tehneet jotain 3kk maksujuttuja, mut siitä tulee sit jo lisää korkokuluja ja eivät kyllä tollasia myönnä kuin hyvänä päivänä.. mut sovit et maksat esim puolet jokaisesta tässä kuussa tai osasta sit vähemmän ja sit enemmän ens kuussa..
- Hedo82
Kannattaa suoraan sopia vippi firmojen kanssa hyvissä ajoin ennekuin menee perintään. Ongelma on siinä, että perintätoimistoijen ja vippi firmojen sopimukset ovat aika yksi suuntaisia, eli vippi firmalle ei tule välttämättä kuluja kun perintä aloitetaan. Näin ollen he siirtävät aika nopeasti saatavat perintään. Tilanne on toinen jos on tehnyt maksusuunnitelman.
Rohkeasti vain yhteys jos on joutunut kierteeseen.
- JONKKE
kyllähän mä niitä yritin sopia jonkun verran mutta kaikki sopimukset kusi aina joten sitten vaan yksinkertasesti en ollut yhteydessä enää... perintätoimistojen kaa saa ainakin sovittua tosi hyvin maksuaikatauluista mutta mulla kusi ne silti omaa tyhmyyttä/saamattomuutta... nyt on kaks vippii jo menossä tampereen käräjäoikeuteen kun tuli sieltäkin kirjeet... että kyllä on ollut helvetin kalliita vippejä =( mutta kannattaa yrittää sopia niitä ettei mee luottotiedot niinku mulla nyt taitaa tapahtuu mutta kannattaa yrittää selvitä niistä ilman et käräjäoikeudelta tulee 200e lisää jo jotain käsittely kuluja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?712406Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä411173Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1755095Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa293712Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963554Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss473104Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082839Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132368Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie412149Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191955