Constantinos Mavromichalis

Constantinos-fANI

Hei!

Onkohan kenelläkään tarkempaa tietoa salkkareiden Romeosta eli Constantinoksesta(esim ikä,siviilisääty jne...).Olisi myös kiva tietää onko kyseisestä herrasta kuvia netissä ja miten häneen voisi saada yhteyden....Tulisipa Constantinos itse tänne palstalle,mutta se taitaa olla toiveajattelua:(

Terveisin:Constantinokseen rakastunut

44

20035

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Konsta Makrokemikaali

Se asuu Afganistanissa.

• tajuu..

MIKSI ootte siihen limapaskaan ihastuneet? Ei osaa näytellä mun mielestä pätkääkään ja sen "ansio"listaan ei tarvis laittaa mitään mun perustelujen mukaan. Vaikka on käynyt ilmaisutaidon lukion, niin so what.. ei sieltä näköjään mitään ihmeitä saada. Ihan paska ja ruma, sanon mä!

• netta

olen samaa mieltä, näytellä osaa ja on IHA söpö, mut KAIKKI tollaset tyypit on varattui ja kauheita limannuljaksii, pettäjii seksi hullui sun muuta! ja mäki tykkään kaikista lauseista mitä se sanoo kaikki ne sun lättys lätisee jollet jätä rauhaan sun muuta, mut ei se niitäkään oo keksinyt..:D

• mi-n

Olen myös Constantinoksen suuri fani. Hän on aivan ihana. Olen myös yrittänyt etsiä tietoja/kuvia hänestä. Oletko jo löytänyt? :>

• JennyPenny vaan

mäkii oon pihkass siihen ainakii vähän.Mä haluisin tietää kans siit vaik mitä...

• JennyPenny

moi vaaan!!!must se on huippu näyttelijä mielettömän söötti ja...I-H-A-N-A-!-! ei voi mitää...toivottavasti se on sarjas piiiiiitkäääääääääännn!!!

• Romeo.oi.Romeo

Asia ei varsinaisesti liity tähä, mut onko kukaan huomannu samaa ku minä??? Eli Constantinos (anteeksi kirjoitusvirheet) on aikas paljon Darinin näköinen... kato vaikka täs linkist http://img396.imageshack.us/img396/1925/keltanenpinkki9ta.jpg

tota ei varmaa sai laittaa tänne mut kattokaa nyt kumminki!!!

• JennyPenny

Mäkii oon huomannu sen...Darinkii on hyvä!!! Ai nii, mä löysin Constantinost kuvii kun menin googleen ja laitoin et: Salatut elämät henkilöt.

• JennyPenny

se kuva Darinist on...HIRVEE!!!!!!!!!!!
        tietääks joku kui vanha Constantino on? Entä Darin?

• Elena
        JennyPenny kirjoitti:

se kuva Darinist on...HIRVEE!!!!!!!!!!!
        tietääks joku kui vanha Constantino on? Entä Darin?

Conastinosista en tiedä mutta Darin on 18-vuotta synytynt heinäkuussa 1987. Asuu Tukholmassa, jonne on muuttanu pienenä. Drain on kotoisin Kurdistaniasta! Hänellä on upea ääni ja ulkonäkö!

• entJennyPenny.nyk.Kyllikki
        Elena kirjoitti:

Conastinosista en tiedä mutta Darin on 18-vuotta synytynt heinäkuussa 1987. Asuu Tukholmassa, jonne on muuttanu pienenä. Drain on kotoisin Kurdistaniasta! Hänellä on upea ääni ja ulkonäkö!

18????ei se oo liian vanha mulle...no ei, oispa darin ees suomalainen ja 15w.Romeo on romeolle sopiva nimi muute

• netta

Minä olen ainakin huomannut kun olen kerran nopeasti katsonut Darinia, niin olen luullut että se on Contanius mikä lie...kenellä voi olla tuollainen nimi ja se sukunimi on vielä vaikeampi...ja hän on vielä suomalainen!

• Romeo_on_ihana_<3
        netta kirjoitti:

Minä olen ainakin huomannut kun olen kerran nopeasti katsonut Darinia, niin olen luullut että se on Contanius mikä lie...kenellä voi olla tuollainen nimi ja se sukunimi on vielä vaikeampi...ja hän on vielä suomalainen!

Constantinoksen isä on kreikkalainen ja siksi se nimi..äiti on kuitenkin suomalainen..

• aivot

no ekaks se on kreikkalainen tai kyproslainen EI afganistanilainen :D:D

• JennyPenny

Ei sattuis kukaa tietää kui vanha Consta (lyhennne)on?

• Roomeo <3

Constantinos Mavromichalis on niin ihana! Hänen roolinsa Romeo on niin hyvä! 6.04.2006 jaksossa kun hän sanoi kasperille ettei hän tullut tappelemaan ja veti käsillä jotai liikkeitä hän oli niin söpö siinä! Kuinka vanha hän on?

• Romeo<3 Mä

romeo on syntyny 5.3.1987 joten on nyt 20 vuotta se on niin ihana

• >.<

Ettekö te teini pellet voisi kerrankin olla rakastumatta johonkin tollaseen...... antakaa jo teidän ihQutuksien olla. ........ HANKKIKAA ELÄMÄ!!!!!

• AnU

Tässä on Constantinuksen haastattelu Demi-lehdestä:

CONSTANTINOS MAVROMICHALIS
      (Salattujen elämien Romeo Aro)

19-vuotias Salkkari-tähti esittäytyy

Miten päädyit Salkkareihin?
      -Koulussani oli ilmoitus, josa haettiin uusia näyttelijöitä sarjaan. Lukioni on painottunut näyttelemiseen, joten olen harrastanut teatteria.

Onko sinulla ja Romeolla mitään yhteistä?
      -Romeo on itsevarma nuori, joka elää elämäänsä ilman rajoituksia. Periaatteemme ovat erilaiset, mutta hahmon iloiseen ja itsevarmaan asenteeseen oli helppo sopeutua.

Mitä teet näyttelemisen lisäksi?
      -Olen juuri suorittanut ylioppilaskirjoitukset.

Millainen ihminen olet?
      -Rento ja vapaa elämä on asenteeni. Mitään ei pitäisi stressata liikaa, ja kaikelle on jokin tarkoitus.

Mikä on parasta elämässä?
      -Vapaus tehdä mitä haluaa!

Millaista on olla julkkis?
      -Ainakin alkuvaiheessa se on vielä kivaa, vaikka pyrinkin vahtimaan itseäni enemmän kuin ennen. Kaupungilla minut huomataan, vaikka olisi kuinka monta kerrosta pipoja ja huppuja päässä.

Aiotko näyttelijäksi?
      -En tiedä yhtään, mitä aion tehdä tulevaisuudessa. Haluan tehdä niin paljon! Näyttelijäksi olen halunnut jo pitkään.

Ovatko tyyli ja vaatteet sinulle tärkeitä?
      -No joo... Kyllä minulla on tietty tyyli, ja pyrin mieluummin näyttämään kivalta kuin rumalta!

Ketä ihailet?
      -Kaikkia niitä, jotka tekevät paljon työtä selvitäkseen elämästä.

• julia

tuo on suoraan demistä tai suosikista se pikku palsta xD

• JennyPenny

19w...ihan sopivan ikänen mulle...samanikänen kun mun veli, mut toi consta on söpömpi...ihQ!

• Lattari_latin

Constantinos Mavromichalis ja Anna Abreu sopii hyvin yhteen.

• vittu---vittu

vittuvittuvittuvittuvittuvitttuvittuvittuvittuvittuvittuvittuvittuvittuvittuvittuvittuvttuvittuvittuvittu

• pisukkalainen

No hei siis D44,ei tod. käy yhtään yhteen!!Ku constantino on niiiin ihQ

• roomeon_fani

roomeo on niin paras!!!!

• roomeon_fani

maksasin mitä vaan jos näkisin sen joskus tai saisin viettää sen kans ees yhen päivän meinaan oon nii paljo siihe ihastunu!!!!

• No en tiiä paljoo, vaan(ja myös pikkasen jotain muuta)sen et se on 20w nyt ja et se on nyt yhes jonkun tyypin kaa. =(!!(huono juttu meille sen faneille mut hyvä sille=))
      Oon nähny sen kaks kertaa :kerran mäkis ja kerran kaupassa. ja kummalkin kertaa se oli eri tytön kaa mut kyllähän me tiedetään että sillä vientiä riittää...... MUT SE VAAN ON NIIN IHANA JA SÖPÖ JA HYVÄ NÄYTTELEE!!!!

• (=(=(=

tietääkö kukaan palaako constantinosvielä salkkareihin

• kuviiiiiaaaaaa
      • Roomeo_fani94

Consta on niiiiin ihana ku vaa olla ja voi

• nooor

Google on kaveri. "(s. 5. maaliskuuta 1987 Helsinki)", eli on nyt 20v. "Mavromichalisin isä on kreikkalainen".

• iida and miiru :)

tiedän ainakin salkkareiden roomeosta että hän on 20.v

• daaria92

hei mä huomasin et constal on jotai kaksoisolentoi suomessa. olin käymäs veljen luona suomes ni sil oli kyläs joku sen kaveri joka oli ihan samannäkönen http://irc-galleria.net/view.php?nick=pihlajamaa&image_id=7969837 mä luulin ensinet toi on se mut ei sit ollukaa X)

sit on kans yks toinen joka on vähä samannäkönen luonnos: joku matti leino tai joku semmone. soon näytelly jossai nuortensarjois ainaki ylel mun mielestä. en löytäny mitää kuvii tai tietoi netist ;.(

noi puoliks ulkomaalaiset on kyl just parhait! ainaki jos on oikee sekotus vai mitä ;P onks teil viel jotai muit hyvii??

• apua antava(ko?)

Moi!!! Roomeo on 26 vuotias helsinkiläis mies. Se on näytelly salkkareitten lisäks parissa muussa ohjelmassa/sarjassa. Se on puoliksi greikkalainen ja puoliksi suomalainen

• lässyn lässyn

Se on kyl 20 vuotta ja ei oo ollu muissa ku salkkareis ketä yrität kusettaa???

• Takku Takiainen
        lässyn lässyn kirjoitti:

Se on kyl 20 vuotta ja ei oo ollu muissa ku salkkareis ketä yrität kusettaa???

Constantino Mavromichalis on 22w Pakistanilais-Afghanistanilainen muslimi. Hän tuli Suomeen pakolaisen.Hän päätyi salkkareihin törmättyään salkkareiden ohjaajaan ja ohjaaja halusi hänet näyttelemään.Sopimus oli tehty ja Constantino rupesi näyttelemään ´´romeota``. Viime viikolla Constantino kuoli itsemurha iskussa jonka oli järjestänyt Al Qaida. Constantino on sukua Al Qaidan johtajalle: Osama Bin Ladenille sillä hän on Osaman: Ukin velipuolen naapurin sotakaverin kaukaisen serkun ystävän vahinkolapsi!

• pikkunen44444444
        Takku Takiainen kirjoitti:

Constantino Mavromichalis on 22w Pakistanilais-Afghanistanilainen muslimi. Hän tuli Suomeen pakolaisen.Hän päätyi salkkareihin törmättyään salkkareiden ohjaajaan ja ohjaaja halusi hänet näyttelemään.Sopimus oli tehty ja Constantino rupesi näyttelemään ´´romeota``. Viime viikolla Constantino kuoli itsemurha iskussa jonka oli järjestänyt Al Qaida. Constantino on sukua Al Qaidan johtajalle: Osama Bin Ladenille sillä hän on Osaman: Ukin velipuolen naapurin sotakaverin kaukaisen serkun ystävän vahinkolapsi!

mitä? onks constantinos kuollu?

• Min.
        pikkunen44444444 kirjoitti:

mitä? onks constantinos kuollu?

NO EI OLE!

• halloota

todellakin pelkkää haaveilua!

• hähäää

Mä näinkin sen!!!!

• takkutakiaineen

eli salkkareiden romeosta tietoa: syntyny vahinkolapsena,ikä 21w,käyny erityisopetuskoulun,hänellä on lukihäiriö ja virtsaputkentulehdus,asuu sossujen järjestämässä yxityisasunnossa,seksuaalisuuntautuminen:homosexuaali.

• Suzanna

Hei jotain rajaa! Constantinos on kyllä ihana, mutta se siitä sitten ja älkää myöskään keksikö mitään ikäviä juttuja. Hän on varmasti hyvin kasvatettu ja ei todellakaan ole kuollut. Nuori ihminen vasta ja ei varmasti pitäisi, jos näkisi mitä tänne on kirjoiteltu.

• lissu098

turhaan te kotitontut sen perään vonkaatte. jos se on vapaa tai joskus vapautuu niin se on mun poikaystävä.

• JK

EI OLE TIETOA

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      94
      1753
    2. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      358
      1169
    3. Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"

Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1168
    4. Mikä on horoskooppisi?

Entä tiedätkö kaivattusi?
      Ikävä
      95
      1028
    5. Onks se väärin jos

Tutustuttaisiin edes vähän enemmän?
      Ikävä
      62
      823
    6. Vanhemmalle naiselle

Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam
      Ikävä
      36
      801
    7. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      744
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan? Sinusta paljon kiinni
      Ikävä
      46
      706
    9. En vaan ymmärrä

Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla
      Ikävä
      42
      680
    10. Mitä saat naiselta mies kun

Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p
      Ikävä
      113
      676
    Aihe