Poikakaverin kalsarit

Marru

Mua kiihottaa mun poikakaverin käytetyt alushousut. Mä hasitelen niitä aina salaa, kun laitan pyykkiä koneeseen. Haju on niissä tosi kiihottava! Parasta on, kun hän on käynyt lenkillä ja jättänyt hikiset alushousut odotamaan pesua. Mä meinaan kuolla kiihotuksesta. Kehtaako kukaan muu tunnustaa?

11

3174

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nina

Kiihotun aivan samasta ja en kehtaa kertoa kavereille.Ihaninta on kylässä ollessamme haistella vessassa olevasta pyykkikorista talon isännän käytettyjä todella pissasia ja kakkaisia kalsareita.Isäntä on 62 vuotias ja todella lihava, itse olen 18 v.

• neito 26

Minulla sama fetissi! Tiedättekö mitään hyvää keskutelupalstaa aiheesta? Piätisikö meidän perustaa rinki?
        Itselläni on sellainen ongelma että pidän erityisesti XLLL-kokoisista miesten kalsareista ja niitä on vaikea löytää :( Neuvoja?
        Asiallisia vastauksia kiitos!

• Tytteli

Parasta ovat poikakaverin urheiluhousut lenkin
      jälkeen. Sisähousut tuoksuvat naminamille: ielle ja pissalle.Haistellessani ajattelen miten pippeli on heilunut tuon gasellimieheen pöksyissä.

Talvella haistelen myöskin tavallisia kalsareita. Puhtaiden tuoksu ei kiihota yhtään.

• haluaa?

Kuka teistä haluaa ostaa miesten kalsarit johon tein eilen kakat? Myyn tosi halvalla ihan kenelle teistä tahansa, naisten nautinto on minulle ihan ykkösasia :D

• ne, laitahan
        haluaa? kirjoitti:

Kuka teistä haluaa ostaa miesten kalsarit johon tein eilen kakat? Myyn tosi halvalla ihan kenelle teistä tahansa, naisten nautinto on minulle ihan ykkösasia :D

yhteystietosi, maksan todella paljon niistä.

• Tyttö vaan

Mä pidän myös jätkäkaverin likaisten kalsareiden nuuskimisesta. Työpäivän jälkeen hikiset ja vähän pissantuoksuiset kalsarit villitsee mut ihan tavaisiin. Kesällä jätkä pelaa jalkapalloa ja urheilushortsit harkkojen ja pelien jälkeen on oikea makupala ennen pesua.

On aika jännää, että tästä asiasta keksutellan vasta nyt. Tyttöjen pikkareista väännettään juttua jatkuvasti.

Mitäs jätkät mietitte tästä, että me likat nuuskimme kalsareitanne?

• Nimetön

Olen nainen ja tyykkään myös haistella miesten hikisiä alushousuja. Mutta niiden pitää olla pitkät kalsarit ja mieluiten muutaman vuoden vanhat kovassa käytössä olleet Black horset. Onko muita kaltaisiani täällä? Neidot?

• subboy

Myyn heti kalsarini mallia pitkät, lisä mausteena ne voisi sisältää vaikka aamupaskat!Kiinnostuitko!

• Kinkytre

Moi,

Tässä nyt gaykundin vastaus aiheeseen. Mua kiihottaa kanssa kundien (ja oman kundikaverin) tuoksuvat kalsarit, ja siis todella KIIHOTTAA! Yhtä lailla kundikaverin vähän hikinen jalkoväli saa kuumaksi.

Tykkään myös käyttää omia kalsareitani niin että ne tuoksuu, parhaat aromit lähtee sellaisista, joissa on vähän spegua :)

Tiedän tiedän, pervoa on, mutta mua kiihottaa. Kiinnostaisi vaihtaa jatuksia aiheesta, tai vaikka kalsareitakin ;)

• Anonyymi00010

Haluisko joku yli 50v karvainen ukko lähettää mulle mälliset kalsarit?

• Anonyymi00011

Vaimo ainakin kiihottuu kun nainnin aikana painan käytetyt kalsarini hänen naamalleen ja käsken haistelemaan niitä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1402
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      921
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      95
      895
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      86
      815
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      747
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      602
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      601
    8. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      577
    9. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      567
    10. 48
      547
    Aihe