Sain tekstiviestin hetki sitten, rakas veljemme joka on ollut Keniassa saarnaajana, ja nyt jo eläkkeellä. Saanut pahan huimauskohtauksen ja verenpaine noussut korkealle.Tays:ssissa parhaillaan.
Muistaisitteko rukouksin
13
468
Vastaukset
- veliRiepu
Haluan koittaa muistaa. Ainoa este muistamiselle on orastava väijyvä "dementia".
Kirjoitin lapulle varmuuden vuoksi.
Siunausta sulle! - TorviTotuuden
Etkö usko, että taikauskon jumalasi on kaikkitietävä ja kaikkivoipa?
Turhaan sinä häntä rukouksin kerjäät auttamaan tuttavaasi. Kyllä hän auttaa, jos hyväksi näkee. Hän tietää tilanteen paremmin kuin kukaan muu. Ei sellainen äärettömän suuri voima muutaman ihmisen rukousruikutuksiin reagoi.- Allu
JEESUKSEN VEREN NIMISSÄ SAATANA VAIKENE;
- TorviTotuuden
Allu kirjoitti:
JEESUKSEN VEREN NIMISSÄ SAATANA VAIKENE;
Jeesuksen verta roiskuttelemassa.
Häpeä sinä taikauskoinen!
- tode'
kysymys?
- hansutuulia
kaikile jotka muistitte tätä veljeä. Kerron kun saan lisää tietoa mitä hänelle kuuluu.
En uskaltanut laittaa tähän hänen nimeään, kun en huomannut kysyä voinko sen laittaa.
Siunattua viikonloppua :)- Ykä-Puska
vaimoani rukouksin. Toin hänet eilen sairaalasta. Lääkärit ei anna toivoa, mutta me uskomme että "hänen haavainsa kautta me olemme paratut". Olen ennenkin itse kokenut yliluonnollisen paranemisen, joten ei tämäkään ole Jumalalle iso asia.
- sun-glasses
Ykä-Puska kirjoitti:
vaimoani rukouksin. Toin hänet eilen sairaalasta. Lääkärit ei anna toivoa, mutta me uskomme että "hänen haavainsa kautta me olemme paratut". Olen ennenkin itse kokenut yliluonnollisen paranemisen, joten ei tämäkään ole Jumalalle iso asia.
Rukoilen vaimosi ja tämän avaustekstissä mainitun saarnaajaveljen puolesta.
Siunausta. - hansutuulia
Ykä-Puska kirjoitti:
Voinko sanoa että olen pahoillani puolestasi, mutta kuitenkin, niin kauan kuin on elämää on toivoa. Jumalalla voi olla toiset suunnitelmat kuin meillä täällä alhaalla. Mutta meitä kehoitetaan Jumalan Sanassa rukoilla toistemme puolesta. Jumalalle ei todellakaan ole mitään mahdotonta. Itse pitkäaikaisesta kivusta kerralla rukouksen avulla saaneena tiedän tämän.
Muistan sinun vaimoasi ja sinua rukouksin.
Voidelkoon itse Jumala taivaallisella öljyllä vaimosi niin että hän tulee jälleen terveeksi, Jeesuksen Kristuksen nimessä. Amen. - hansutuulia
uuden viestin, hänellä oli lultavasti lievä aivoinfarkti, näin epäilivät lääkärit, huimausta oli aika kovasti vielä eilen illalla. Mutta oli hän tyttärelleen kuitenkin puhunut puhelimessa, uskon että Jumalalla on vielä annettavaa tämän opettajan kautta seurakunnallemme ja muuallekkin.
Hän on niitä ihmisiä jotka elävät Sanasta, elää sitä kotona ja seurakunnassa. Aina valmis palvelemaan kun häneltä Raamatusta jotain kysytään.
Hänen vaimonsa menehtyi kolmisen vuotta sitten äkillisesti, oli juuri päässyt eläkeikään, kun sai aivoverenvuodon, hänet leikattiin mutta hän menehtyi viikon sisään.
Monenlaiset ovat Herramme tiet, palvelustehtävä oli päättynyt.
Ennen sitä hän näki kokouksessamme näyn, hän nousi kokouksessamme pystyyn ja katseli johonkin ylöspäin, hän sanoi voimallisesti. "Minun Herrani saapuu, kuulen jo hänen kellojensa soivan" eikä tuosta mennyt kovinkaan kauaa, kun kutsu todellakin tuli. Muutama päivä ennenpää minun ja heidän rakkaat ystävämme olivat rukoilleet, ja tuo mies näki tämän naisen kohdalla, miekeasta joka välkehti ja tämä kuollut nainen otti sen tupesta pois ja laski sen maahan. Näin Jumala puhui kaksi kertaa.
Nämä henkilöt olivat erittäin tärkeitä henkilöitä meidän perheessämme, aivan kuin isä ja äiti, myöskin vanhimman tyttäremme kohdalla, heillä oli sydämellään lähetystyön jatkamisesta, tyttäremme oli kerran heidän mukanaan lähetyskonferensissa ja he olivat katselleet meidän tytärtä jostain sivusta, kun tyttäremme antautui Jumalalle kyynelin ja hän tuli sieltä muuttuneena takaisin. Tyttäremme kertoi siitä myös kotona ja hän antoi ymmärtää että se kutus minkä Jumala on hänelle laskenut, vahvistettiin siinä konferensiss.
Kaiken aikaa tuo lähetystyö vahvistuu, kielitaitoa on ihmeellisen paljon, se kyky joka hänellä on, on lahja jonka Jumala on antanut.
Kaikki se valmius joka hänelle on tullut pikkuhiljaa, kertoo siitä että hänen tiensä saattaa suuntautua ulkomaille. Nyt hänellä on poikakaveri ja hänellä tuo kutsu on samanlainen.
Opiskelutkin ovat sellaisia joita tarvitaan ulkomailla.
Aktiot venäjälle, nyt viimevuonna hän vei oman ryhmänsä ja otti siitä vastuun kaikella tavalla.(silloin 18 vuotias)
Olen kiitollinen näille kasvatusvanhemmille, työ Herrassa ei koskaan ole turha.
Siunataan toisimme, rukoilaan kun meillä on sairautta jne.
Siunattua viikonlopppua teille rakkaat sisaret ja veljet. - veliRiepu
Ykä-Puska kirjoitti:
Minä haluan muistaa vaimoasi rukouksin. Tapahtukoon Jumalan hyvä tahto. Hän saa olla Jeesuksen käsivarsilla!
- Ykä-Puska
Ykä-Puska kirjoitti:
kun myös meitä muistatte.Minä puolestani rukoilen myös sen lähetyssaarnaajan puolesta.
Kävin eilen Babtistikirkossa täällä kuunetelemassa Dr Malkmus luentoa. Se ei ollut kirkkotilaisuus, vaikka Malkmus on itse uskossa. Hän puhui Living foods tärkeydestä hänellä itsellään on ollut paksusuolensyöpä. Se parani, kun hän jätti kaiken eläinrasvan ja meijerituotteet pois. Ainoastaan orgaaniset hedelmät ja vihannekset. Rukouksen kanssa yhdessä. Minäkin uskon, että ei meidän pidä tuhota ruumistamme kelvottomalla ruokailulla. vaan mennään takaisin siihen alkuperäiseen diettiin, jonka Jumala antoi paratiisissä. Tiedän hyvin uuden testamentin kirjoitukset, syökää kaikkea, mitä lihakaupassa.... Mulla on vastauskin, jos jotain kiinnostaa.. By His tribes we are healed.
Suljen hänen kohtalonsa Pyhän Kolmiyhteisen suojelukseen. Rukoilen, että hän paranisi. Jos Jumalan tahto on, että hän jatkaa toimintaansa, hän jatkaa toimintaansa. Siunausta ei voi jakaa koskaan liian paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708