Otteita elämästäni kypsänä naisena

Annukka

Hei kaikki!

Muistattehan vielä minut. Olen Annukka 57-v, nainen parhaimmassa kukassani. Viime viikolla kerroin teille nuoresta teekkaripojasta, joka on käynyt minua aina silloin tällöin viriiliydellään ilostuttamassa. Poika lähti juuri äsken luotani ja nyt saankin taas kävellä muutaman päivää reidet hieman kauempana toisistaan, sen verran tuli taas pökköä pesään. Nuoret miehet ovat sitten reippaita.

Poika lähtee ensi viikolla armeijaan sukeltajaksi. Aikamoinen sukeltaja hän onkin, ainakin minun hameeni alle. Ei hätää, minulla on jo uusi uros kiikarissa. Kävin eilen ostarin Alepassa. Sen verran olin jo epätoivoinen tulevaisuuteni suhteen, että hypistelin käsissäni lavakurkkuja sellaista sopivan täyteläistä etsien. Kesken tutkivien kädenliikkeitteni siihen viereeni hulmahti sporttinen nuorimies. Katseemme kohtasivat ja hän huomasi lievästi punaisena hehkuvat poskeni. Sanaakaan emme vaihtaneet. Hetken toisillemme hymyiltyämme hän antoi minulle käyntikorttinsa. Nyt mietin uskaltaisinko soittaa hänelle. Olenkohan varmasti tulkinnut oikein sanattoman kohtaamisemme?

56

2491

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aapeeseedee

Eihän sitä koskaan tiedä

• Hinurinkuski

korpikirjailija kun ei auto käynnistynyt.
        Taidat olla hiukan huuhaa ukko!

• aapeeseedee
        Hinurinkuski kirjoitti:

korpikirjailija kun ei auto käynnistynyt.
        Taidat olla hiukan huuhaa ukko!

Ootan kyytiä,kestää pari tuntia ainakin,mikäs huuhaa itse olet?

• Hinurikuski
        aapeeseedee kirjoitti:

Ootan kyytiä,kestää pari tuntia ainakin,mikäs huuhaa itse olet?

just just.Piilottele vaan niin minäkin.

• aapeeseedee
        Hinurikuski kirjoitti:

just just.Piilottele vaan niin minäkin.

Vai hinurikos olit

• Sinä Olet Tähti

Kyllä nyt sun olis syytä tarjota noita seikkailujas suoraan kustantajalle..........

• jalle.h

Ja ehkä TV-sarjakin?

• saataisiin
        jalle.h kirjoitti:

Ja ehkä TV-sarjakin?

kunnon suomalainen saippuasarjis, jossa melkein 60 v. kotkis jahtaa nuoria poikia. Jäis rohkeet ja kauniit toiseksi

• Vaan

Minulle, sinullahan on minun korttini,johon voit soittaa tarvittaessa,siis tänne Niuvanniemeen.

• Kysymys on kuitenkin

vain Naispuolisesta pedofiilistä!

• jalle.h

Eihän armeijaan menevä alaikäinen ole!

• aapeeseedee

Eipäs nimitellä

• Juniperus

Kysymys on minun arvioni mukaan miehestä ja ikäkin taitaa olla alakanttiin.

• aapeeseedee
        Juniperus kirjoitti:

Huumoria vähän kehiin,setä

• Ihanainen

Eihän nyt puhuta mistään sakkolihasta, tai lapsiin sekaantumisesta, vaan täysi-ikäisistä. Onk sulla hyvinki huonosti, kun et kykene leikkimieliseen jutteluun, vaan yrität törkeyksilläsi ängetä mukaan.

• Juniperus
        aapeeseedee kirjoitti:

Huumoria vähän kehiin,setä

Huumori on hyvästä, mutta jos sinun kommenteissasi oli olevinaan huumoria, niin meidän huumorintajumme eivät taida kohdata millään tasolla.

• täällä
        Juniperus kirjoitti:

Huumori on hyvästä, mutta jos sinun kommenteissasi oli olevinaan huumoria, niin meidän huumorintajumme eivät taida kohdata millään tasolla.

"kasvattaa"

• Samanlainen
        Juniperus kirjoitti:

tylsimys ja niuhottaja

• nainen_
        Juniperus kirjoitti:

miehen tekstiä tuo aloitus ihan selvästi on.

• pöllö,
        Samanlainen kirjoitti:

tylsimys ja niuhottaja

lapinpöllöllykkä.

• Juniperus
        Samanlainen kirjoitti:

tylsimys ja niuhottaja

En ole yopollo. Pollo oli tämän palstan parhaita ja persoonallisimpia kirjoittajia, enkä lainkaan loukkaannu, että minua häneksi luullaan.

Osuiko arvaukseni liian lähelle totuutta?

• Juniperus
        nainen_ kirjoitti:

miehen tekstiä tuo aloitus ihan selvästi on.

Muutkin sen näkyvät huomanneen. Aloitus on ehkä tarkoitettu hauskaksi, mutta siinä epäonnistunut. Todeksi ei tarinaa moni ota, ja parodiana juttu ei pure.

Päätarkoitus onkin saada kävijöitä ja runsaasti vastauksia, ja siinähän me yritämme avaajaa auttaa parhaamme mukaan.

• Ihanainen

Täällä toinen ikäisesi.
      Käyntikortti on ilman muuta toive yhteydenotosta. Sukella vain rohkeasti uusiin vesiin.

• eilatti

kivoja päiväunia sulla :D

• Jermu

Tota, missähän mä nyt oon...ööh..tota..Kukas sä sitten oot?

• aapeeseedee

Älä mee liian lähelle tai Annukka-täti vie sut

• Jermu
        aapeeseedee kirjoitti:

Se nyt ei tuon kirjoituksen perusteella ollut ihan täysin varmaa, onko täti ihan täti, vai peräti setä.
        Joka tapauksessa lukitsen tankin sisäänkäynnit ja puolustaudun viimeiseen Jermuun.

• animattiN
        aapeeseedee kirjoitti:

Jermu kelvata Annukalle. :D

• aapeeseedee
        Jermu kirjoitti:

Se nyt ei tuon kirjoituksen perusteella ollut ihan täysin varmaa, onko täti ihan täti, vai peräti setä.
        Joka tapauksessa lukitsen tankin sisäänkäynnit ja puolustaudun viimeiseen Jermuun.

Ai puolustaudut siltä varalta et oiskin setä

• Jermu
        animattiN kirjoitti:

Jermu kelvata Annukalle. :D

Animaatio on hyvä vaan ja kysyy Annukkata reffeille. Kerrot sitten luottamuksella, kuinkas kävi.

• Jermu
        aapeeseedee kirjoitti:

Ai puolustaudut siltä varalta et oiskin setä

ja kallerian tietopelmahdus voi olla sitä vielä vähemmän. En jaksa katsella kallerijoita, enkä ole kiinnostunut tuollaisista kaappareista.

• aapeeseedee
        Jermu kirjoitti:

ja kallerian tietopelmahdus voi olla sitä vielä vähemmän. En jaksa katsella kallerijoita, enkä ole kiinnostunut tuollaisista kaappareista.

Mä meen nyt saunaan ilman tätiä/setää

• animattiN
        Jermu kirjoitti:

Animaatio on hyvä vaan ja kysyy Annukkata reffeille. Kerrot sitten luottamuksella, kuinkas kävi.

Mä mikään lepso ole. Ajattelin et ootkohan liian vanha annukalle. :(

• Jermu
        animattiN kirjoitti:

Mä mikään lepso ole. Ajattelin et ootkohan liian vanha annukalle. :(

kuules Animaatio hyvä...Se on vaan vähän sellainen juttu, että se Annukka ei saata tosta yhdeltä seisomalta ollakkaan sitä miltä se näyttää. Siinä tappauksessa siitä voi löytyä vartta moneen käyttöön, mutta ei meille miehille. Ymmärräkkö nää?

• animattiN
        Jermu kirjoitti:

kuules Animaatio hyvä...Se on vaan vähän sellainen juttu, että se Annukka ei saata tosta yhdeltä seisomalta ollakkaan sitä miltä se näyttää. Siinä tappauksessa siitä voi löytyä vartta moneen käyttöön, mutta ei meille miehille. Ymmärräkkö nää?

Oikeastaan ymmärrä. Mutta se kyllä et toi on hakamalla haettu juttu ja päivä unia.

• Jermu
        animattiN kirjoitti:

Oikeastaan ymmärrä. Mutta se kyllä et toi on hakamalla haettu juttu ja päivä unia.

Sitähän tässä on pajatettu suu vaahdossa, mutta huumorilla se on kirjoitettu ja varmasti naureskellen, joten siitä pisteet avauksen tekijälle.
        Kun sinä rupesit noita treffilöitä miettimään, että kelpaako vai eikö, niin ei kuule ole niin väliksi, joten senkin pointin varmasti jymmärrät.

• animattiN
        Jermu kirjoitti:

Sitähän tässä on pajatettu suu vaahdossa, mutta huumorilla se on kirjoitettu ja varmasti naureskellen, joten siitä pisteet avauksen tekijälle.
        Kun sinä rupesit noita treffilöitä miettimään, että kelpaako vai eikö, niin ei kuule ole niin väliksi, joten senkin pointin varmasti jymmärrät.

Toki, mutta mikäköhän siinä on ettei mua ymmäretä, vaan hakamalla haetaan kielteistä vastausta. Ja minä mitään reffeist puhunut alunperin vaan vastasin siihen aikaisempaan viestiin. :(

• Jermu
        animattiN kirjoitti:

Toki, mutta mikäköhän siinä on ettei mua ymmäretä, vaan hakamalla haetaan kielteistä vastausta. Ja minä mitään reffeist puhunut alunperin vaan vastasin siihen aikaisempaan viestiin. :(

Sanoisinkos, että se on sellainen pieni testi ja sen taitaa tavallaan tehdä kaikki täällä palstoilla kirjoittelevat. Minä testaan hjuumorin venyvyyttä ja toiset taas vaikkapa sitä, että kuuluuko samanhenkiseen joukkoon jne.
        Tiedän, että kirjailen ja lohkaisen välillä aika purevastikin, mutta se sitä minun hjuumoria se. Näillä kirjoituksilla ei siis todellakaan ollut mitään tekoa minkään treffien tai sukup. suuntautumisen kanssa. Joten oleppas rauhassa ja pistelet uutta juttua vaan näppikseltä pihalle. Reilu meininki!

• animattiN
        Jermu kirjoitti:

Sanoisinkos, että se on sellainen pieni testi ja sen taitaa tavallaan tehdä kaikki täällä palstoilla kirjoittelevat. Minä testaan hjuumorin venyvyyttä ja toiset taas vaikkapa sitä, että kuuluuko samanhenkiseen joukkoon jne.
        Tiedän, että kirjailen ja lohkaisen välillä aika purevastikin, mutta se sitä minun hjuumoria se. Näillä kirjoituksilla ei siis todellakaan ollut mitään tekoa minkään treffien tai sukup. suuntautumisen kanssa. Joten oleppas rauhassa ja pistelet uutta juttua vaan näppikseltä pihalle. Reilu meininki!

Olisi asiaa, mutta en uskalla laittaa niitä tänne, koska monet tuntuu ottavan heti sen loukkauksena itseään kohtaan. Joten valikoin jonkun verran sanomisiani. Kiitos kuitenkin sanoistasi. :)

• Jermu
        animattiN kirjoitti:

Olisi asiaa, mutta en uskalla laittaa niitä tänne, koska monet tuntuu ottavan heti sen loukkauksena itseään kohtaan. Joten valikoin jonkun verran sanomisiani. Kiitos kuitenkin sanoistasi. :)

No tästä on jutelta useinkin ja se johtuu siitä yksinkertaisesta syystä, ettet voi kuulla, etkä nähdä lukijaa.
        Kirjoitat mielestäsi mukavan vastauksen ja toinen saa tajuttoman raivarin, vaikka olisi sinun vieressäsi ollut itsekkin hyvällä tuulella kertoessasi tuon hänelle naamatusten.
        Hän olisi silloin nähnyt heti eleistäsi ja ilmeistäsi, millä mielellä asian esität.
        Sen takia en itse noita hymistyksiä viljele, koska ne yleensâ vain pahentavat asiaa.

• animattiN
        Jermu kirjoitti:

No tästä on jutelta useinkin ja se johtuu siitä yksinkertaisesta syystä, ettet voi kuulla, etkä nähdä lukijaa.
        Kirjoitat mielestäsi mukavan vastauksen ja toinen saa tajuttoman raivarin, vaikka olisi sinun vieressäsi ollut itsekkin hyvällä tuulella kertoessasi tuon hänelle naamatusten.
        Hän olisi silloin nähnyt heti eleistäsi ja ilmeistäsi, millä mielellä asian esität.
        Sen takia en itse noita hymistyksiä viljele, koska ne yleensâ vain pahentavat asiaa.

Eli tee niin tai näin niin aina ehkä väärin päin. Ja nyt ainakin laitan hymiön :(((((

• eilatti

vinkkinä vaan, että Puolustuvoimien sukeltajakoulutukset alkavat tammikuussa, et pikkusen lipsahti toi sun juttu sinne unien puolelle.
      Taisit katsella TV-kakkosen ohjelmasarjaa sukeltajakoulutuksesta, siitäkö märät unet?

• Jermu

Et olis vielä paljastanut..olisit vähän kypsytellyt paistia paremmaksi ja sitten uittanut sen miinoihin..Siitä ne parhaat naurut on tehtynä..

• aapeeseedee
        Jermu kirjoitti:

Et olis vielä paljastanut..olisit vähän kypsytellyt paistia paremmaksi ja sitten uittanut sen miinoihin..Siitä ne parhaat naurut on tehtynä..

Ei kai tuo kyllä maininnut tapahtuisko tää muka Suomessa

• Jermu
        aapeeseedee kirjoitti:

Ei kai tuo kyllä maininnut tapahtuisko tää muka Suomessa

Kaikki konstit paljastetaan heti..Ei tästä seuraa mitään kunnon kamppailua..Voi hitsin hitsit..

• Ihanainen
        Jermu kirjoitti:

Kaikki konstit paljastetaan heti..Ei tästä seuraa mitään kunnon kamppailua..Voi hitsin hitsit..

Käytät niin sotaisia termejä, että pitää ihan kysyä, onko panoksia muuhunkin kun itsepuolustukseen ;))

• Jermu
        Ihanainen kirjoitti:

Käytät niin sotaisia termejä, että pitää ihan kysyä, onko panoksia muuhunkin kun itsepuolustukseen ;))

Nyt kuule!
        Katsos, kun tossa oli niiiin hyvät tilanteet sanailuun ja heti siellä osapuolet paljastelivat valttikorttejaan...Aijai aijai...No, ehkä ne siitä oppii ajanmittaan.
        Ei täällä palstoilla ole tarvinnut montaakaan kertaa itse hyökkäillä. Laittaa vaikka tuonne aloituksen ja odottelee hetken, niin eikös sinne joku tule selkäsaunaa kerjäämään...
        Joten katson, että Panokset riittää kaikkeen taktiseen toimintaan ja REILUSTI. Jatkakaa!

• ollakin
        Ihanainen kirjoitti:

Jermun panokset räkäpäitä :DDD

• Jermu
        ollakin kirjoitti:

Jermun panokset räkäpäitä :DDD

Ainoa paikka, missä sulla pamahtaa räkää, on aivastus vastatuuleen.

• koko annukka

Varsipillu eli Miäs.

• eilatti

ja viel sellanen nk. ´koiraslotta´, joka unelmoi kumipukuisesta sukeltajauroosta, et sais kerrankin poikien kesken harrastaa oikein kunnon turvaseksiä. Juu että haaveet ja halut ne on hiirelläkin.

• Ihan uusi sana...täällähän oppiiki jotain...;))

• eilatti
        mii-su kirjoitti:

Ihan uusi sana...täällähän oppiiki jotain...;))

ole ennen kuullu? Minä sen jo 70-luvulla entiseltä appivainaalta kuulin, eiköst ole aika käypä kuvaus? :DDD

• on selvästi

varsipillunen Salakaataja:DDD

• Patja Jussi

joka teksteissä. Kertoisitpa uutta ja juonen kanssa. Vai vielä käyntikortin? Tjaa,,a ei se iso vika näköjään tartte olla, kun se vain on päässä.

• Pirre*

parraassa kukassa viisseiskana, höpö provoilija..

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      139
      3870
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      344
      2997
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      10
      1906
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1635
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1099
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      944
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      874
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      784
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      771
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      761
    Aihe