"You only saw what you wanted"
Dr Phil -jaksossa eräs nainen oli tuhlannut elämästään viimeiset viisi vuotta 'nettituttavuuteensa'. Todellisuudessa tuo 'nettituttava' ei ollut se mies, joksika nainen häntä luuli. Viisi vuotta hukkaan!
Puoli vuotta on MELKO lyhyt aika verrattuna viiteen kokonaiseen vuoteen.
Musta tuntuu, että mun on parempi lopettaa tämä jutustelu, hakkerini, nyt hyvän sään aikana. En voi todellakaan tietää kuka olet. Eikä enää paljoa edes kiinnosta. KIITOS SIITÄ DOCTOR PHILILLE! :)
Thank you,
14
707
Vastaukset
- eipä kestä!
Jatka vain netti tuttavuutta, minä hyppään ylitsesi jokakerta kun näen sinut.
- .........................
hakkeri, niin sanon tämän sulle:
Unohda mut ihan hyvillä mielin. En mä ole sua varten. Joku toinen nainen sopii sulle paremmin. En tiedä mistään mitään (kuten sanoit), olen liian iso... Noniin, siis unohda mut :)
Ei kiirettä poistaa asetuksia. Poista ne sitten kuin jaksat. Ihan rennosti vain..... - .................
......................... kirjoitti:
hakkeri, niin sanon tämän sulle:
Unohda mut ihan hyvillä mielin. En mä ole sua varten. Joku toinen nainen sopii sulle paremmin. En tiedä mistään mitään (kuten sanoit), olen liian iso... Noniin, siis unohda mut :)
Ei kiirettä poistaa asetuksia. Poista ne sitten kuin jaksat. Ihan rennosti vain.....Tämä on mun mokaa kaikki. Mä tulin sua häiritsemään jne.
Olet ihan kivannäköinen, jne jne jne jne jne, mutta meidän elämät ei liity mitenkään toisiinsa. Sä haluat löytää jonkun ihan muun naisen ja mä haluan löytää jonkun ihan muun miehen. Luovutetaan siis suosiolla "tämä yhteydenpito". Sun ei ole järkeä olla yhteydessä ihmiseen, joka ei tiedä mistään mitään, häpeää kokoaan, ei osaa meikata. En kaipaa sääliä, vaan ihan tosissani sanon että lopetetaan niinsanottu yhteydenpito tähän. Sori että häiritsin sua. - se kamalaa
................. kirjoitti:
Tämä on mun mokaa kaikki. Mä tulin sua häiritsemään jne.
Olet ihan kivannäköinen, jne jne jne jne jne, mutta meidän elämät ei liity mitenkään toisiinsa. Sä haluat löytää jonkun ihan muun naisen ja mä haluan löytää jonkun ihan muun miehen. Luovutetaan siis suosiolla "tämä yhteydenpito". Sun ei ole järkeä olla yhteydessä ihmiseen, joka ei tiedä mistään mitään, häpeää kokoaan, ei osaa meikata. En kaipaa sääliä, vaan ihan tosissani sanon että lopetetaan niinsanottu yhteydenpito tähän. Sori että häiritsin sua.olla tuossa tilanteessa, mutta muista että uutta et löydä helpolla.
- ei saa olla tosikko!
................. kirjoitti:
Tämä on mun mokaa kaikki. Mä tulin sua häiritsemään jne.
Olet ihan kivannäköinen, jne jne jne jne jne, mutta meidän elämät ei liity mitenkään toisiinsa. Sä haluat löytää jonkun ihan muun naisen ja mä haluan löytää jonkun ihan muun miehen. Luovutetaan siis suosiolla "tämä yhteydenpito". Sun ei ole järkeä olla yhteydessä ihmiseen, joka ei tiedä mistään mitään, häpeää kokoaan, ei osaa meikata. En kaipaa sääliä, vaan ihan tosissani sanon että lopetetaan niinsanottu yhteydenpito tähän. Sori että häiritsin sua.Minä en ole hakkeri. Mutta sinä kyllä aina syytät minua. Oikeestaan en etsi mitään, mutta en voi sanoa eikään, jos sellainen enkeli sattumalta tulee silmieneteen. Etkä sinä minua ole häirinnyt, voimme me minun puolesta olla ystäviä, jos vaan kestät minua.
- ........................
se kamalaa kirjoitti:
olla tuossa tilanteessa, mutta muista että uutta et löydä helpolla.
Ihminen ei ole vastuussa tilanteesta, jolle ei mahda yhtään mitään.
Jos jään yksin, sitten jään. Niin voi käydä oikeastaan kelle tahansa nykyaikana (perustelu: on aikalailla sattumaa, tapaako elämänsä aikana mukavaa vastakkaisen sukupuolen edustajaa. Niinpä voi sanoa, että jokaisella on tavallaan vaara jäädä yksin. Ei mistään voi olla koskaan niin varma) - melkein
........................ kirjoitti:
Ihminen ei ole vastuussa tilanteesta, jolle ei mahda yhtään mitään.
Jos jään yksin, sitten jään. Niin voi käydä oikeastaan kelle tahansa nykyaikana (perustelu: on aikalailla sattumaa, tapaako elämänsä aikana mukavaa vastakkaisen sukupuolen edustajaa. Niinpä voi sanoa, että jokaisella on tavallaan vaara jäädä yksin. Ei mistään voi olla koskaan niin varma)totta.... :)
- ..........
ei saa olla tosikko! kirjoitti:
Minä en ole hakkeri. Mutta sinä kyllä aina syytät minua. Oikeestaan en etsi mitään, mutta en voi sanoa eikään, jos sellainen enkeli sattumalta tulee silmieneteen. Etkä sinä minua ole häirinnyt, voimme me minun puolesta olla ystäviä, jos vaan kestät minua.
että vastaat nyt ihan oikealle henkilölle.
Tarina menee niin, että minä olen käynyt talosi edessä viime vuoden keväänä. No nyt viimein tunnistat, että eri henkilöstä oli kyse. - ..........
melkein kirjoitti:
totta.... :)
mielestäsi hymyilemisen aihe, niin hymyile.
Vasta sitten kun ihmisellä on oma mies/nainen haavissa (eläimelliset termit.. tiedän!), vasta sitten hän voi huokaista helpotuksesta. Vasta sitten hän voi totea, että miellyttääkin vain murto-osaa vastakkaisesta sukupuolesta.... Sillä ei ole enää mitään väliä, kun on jo varannut omansa. - niin saattaa olla!
.......... kirjoitti:
että vastaat nyt ihan oikealle henkilölle.
Tarina menee niin, että minä olen käynyt talosi edessä viime vuoden keväänä. No nyt viimein tunnistat, että eri henkilöstä oli kyse.Olet käynyt keltaisen talonedessä. Niin ja minulla on edelleen aprikoosinvärinen talo.
Joo sorry t,VesaVaan. - .....................
niin saattaa olla! kirjoitti:
Olet käynyt keltaisen talonedessä. Niin ja minulla on edelleen aprikoosinvärinen talo.
Joo sorry t,VesaVaan.Nyt se selvisi. Olen syyttänyt koko tämän ajan yhtä ihmistä hakkeroinnista, jolla ei ole osaa eikä arpaa asiaan!
voi helvetin helvetti...... - sinä olet
.......... kirjoitti:
mielestäsi hymyilemisen aihe, niin hymyile.
Vasta sitten kun ihmisellä on oma mies/nainen haavissa (eläimelliset termit.. tiedän!), vasta sitten hän voi huokaista helpotuksesta. Vasta sitten hän voi totea, että miellyttääkin vain murto-osaa vastakkaisesta sukupuolesta.... Sillä ei ole enää mitään väliä, kun on jo varannut omansa.varsin oikeassa. Sydän sen tietää.
- sepäs on
keljua, kun noin on päässyt käymään..Kannattaa livestä etsiä uusi mies/nainen..Tsemppiä!
- ajatteles,
kun nettituttavuus oikein rakastuu sinuun ja samaistuu ja hekumoi. Sitten sinulle selviääkin että se kelmi on samaa sukupuolta! Tekis mieli pyyhkiä suupielet silloin, ja kunnolla-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511427- 639830
- 1465574
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792593