Rekkakolari Mikkelissä

Eikö ne opi koskaan

Nyt nämä maantien ritarit ovat ajaneet toistensa perään mikkelissä. Turvaväli on näköjään rekkakuskille mahdoton asia omaksua, ellei sitten ole vaihteeksi nukahdettu rattiin. (Lähde: iltalehti)

5

640

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ÄIJÄLÄ

Mä en kestä tätä enää. Kun jään puolentoista vuoden päästä eläkkeelle, muutan semmoiseen korpeen, jossa ei muita ihmisiä juuri näy, ei ainakaan autoilijoita.
      Haluan kokea, miltä tuntuu elää yksi vuosi niin, etten tiedä maailman menosta yhtikäs mitään.

En halua lukea lehtiä, enkä seurata uutisia.
      Olis se varmasti levollista, kun ei tarvitse tietää mitään liikenneonnettomuuksista, eikä muistakaan puukotusuutisista.

Kyllä se on silla lailla, että kolariin joutuvat ne, jotka ovat törppöjä. Tietysti vastapuoli viaton ville saa sitten kärsiä näistä törpöistä.

Hyvä keino välttyä joutumasta liikenneturmaan on:
      - pane kätesi ristiin ennen ajoon lähtöä ja päätä ajaa niin hyvin, kuin ikinä pystyt.
      Ajattele koko ajon aikana liikennetilanteita ja vaaroja. Olen ihan saletti, että näin menetellessäsi olet voiman oikealla puolella.

Jos taas lähdet ajamaan väsyneenä ja hermot kireällä sekä muutenkin pajalla päällä, riskisi joutua onnettomuuteen ovat paljon suuremmat, kuin sillä, joka lähtee ajoissa hyvin levänneenä ja mieli kirkkaana.
      Jos vedät röökiä ajaessasi ja juot taukopaikoilla vain kahvia, on vireystilasi pelottavan surkea.

Reipas ja ryhdikäs kunnon mies syö hyvän aamupalan ja lähtee hyvissä ajoin työmatkalle, eikä jätä lähtöään viime tippaan.

Reipas kuski ei myöskään edellisen päviän iltana istu myöhään kaljakuppilassa.

• salama

jos kolareita sattuisi muillekin kuin rekoille,se vasta kamalaa olisikin vitun idiootti.

• cityboy hels

nyt vaan tykkää olla tappituntumassa

• rekkalesbo

niin just.. ja sehän onkin aina sen rekan vika.. kuinkahan monta mielenkiintoista tilannetta oon itsekin nähnyt tien päällä (olen itse rekkakuski), jossa ei ole turvavälikään auttanut, kun tehdään hätäsiä päätöksiä/pydäshdyksiä/TÄYSIN järjettömiä hidastuksia keskellä tietä hlöauton toimesta.. ja viime yönä muuten oli sohjoa paljon tiellä, siitä ajelin puolen yön aikoja samaisesta paikasta..

• Aina näitä vanhoja!

Eiköhän tuokin KUUSI VUOTTA VANHA juttu ole jo käsitelty loppuun???????!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      233
      1789
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      186
      1591
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      45
      1192
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      49
      917
    5. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      750
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      30
      741
    7. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      730
    8. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      37
      715
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      23
      692
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      627
    Aihe