Muslimilääkäri - apua!

Talla

Menen ensi viikolla uudelle omalääkärilleni, joka on muslimi. Olen niin peloissani, että vapisen! Tämä on ihan totta.

Mitä muuta voin tehdä? Olen vakavasti sairas ja haluan tutkimukset yleiseltä sektorilta. Pelkään.

15

846

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedän

ota koraani mukaan jos et omista ni koita kirjastosta ;)

• Talla

Tokihan se voisi auttaa ja kirjastoakin osaan käyttää - mutta kun, en ehdi siihen mennessä oppia joka suuraa.

Kiitos myötätunnosta - mutta tämä ahdistus on saatanallista!

• Hippokratees

Kyllä Hippokrateen vala sitoo lääkäriä aina, oli hän sitten kristitty, muslimi tai vaikka ateisti! Turhaan murehdit joutavaa asiaa.

• varmaan..

tutkii rectumisi. Älä pelästy se on islamin tapa.

• minä ite

ne on taitavia kirurgeja, täälläkin on ollut esillä filmejä jossa ne leikkaavat ilman nukutusta, tai "nukkuminen" tapahtui leikkaamalla, hehheh!! Älä säikähdä, kysymyksessä oli vain ympärileikkaus???? hehhheheheheheeheeee!!!!

• Talla

Miten ne tekee ympärileikkauksen naiselle, jolla on niin sanotusti viimeinen myyntipäivä ohi? Hää-äh`?

Ja sitte. Rectumia sais tutkia, jos antaisi sitten reseptin sinne oikeaankin tutkimukseen, keskussairaalaan.

Ette muuten ole auttaneet ahdistustani yhtään. Ryhdistäytykää!

• fatimatäti

Turhaa pelätä mitään ,viime viikolla yskän paransivat linkkuveitsellä ajan kanssa pään irti,ja pää kun nökötti lonkan päällä ,,ei valittanut ,oli tyyni ja hiljaa ,potilas meinaan ..

• siviilitarkkailija

Lopputulos.

Muslimilääkärini (yksikkö) oli oikein mukava ja hyvä lääkäri. Ei yhtä hyvä kuin suomalainen aikaisempi lääkärini mutta ihan hyvä.

Miinukset. Sosialisti-viher-paskan mukaan näitä ei ole mutta on.

Maahantulleet lääkärit eivät osaa suomea. Lääkärit puhuvat oikein hyvää suomea mutta heidän kykynsä erotella taudinkuvaa ja tilaa vaihtelevat. Ole siis erityisen täsmällinen siinä mitä sanot.

Plussa.

Jahka kaveri saatiin tajuamaan mistä on kysymys, ei ollut mitään ongelmia. Hänellä oli siis hyvä kyky toimia lääkärinä. Vain kielen ja kulttuurin ongelmat asettivat haasteita hänen lääkärintoimelleen.

Älä leimaa ettet leimaudu. Muslimikin on ihan hyvä ihminen, kunhan ei sotkeudu paskasakkiin. Ihan kuin kristitty. Muslimi ei ole täydellinen vaan ihminen. Vajavaisuuksineen ja vahvuuksineen.

• Talla

Siksi olenkin kirjoittanut ylös taudinkuvaani, eli omaa oirehtimistani. Yleensä, uuden lääkärin tavatessani, ovat kehuneet näitä yhteenvetojani, mutta nyt epäilen - medisiinisistä kirjallisista kyvyistäni huolimatta.

• siviilitarkkailija
        Talla kirjoitti:

Siksi olenkin kirjoittanut ylös taudinkuvaani, eli omaa oirehtimistani. Yleensä, uuden lääkärin tavatessani, ovat kehuneet näitä yhteenvetojani, mutta nyt epäilen - medisiinisistä kirjallisista kyvyistäni huolimatta.

Erota kaksi (2) asiaa.

1. Oire

2. Taudinkuva

Sinä kerrot ja kirjoitat (jos välttämättä haluat) ensimmäisen.

Lääkäri, siis alan ammattilainen, kirjoittaa jälkimmäisen.

Minä en työssäni pidä siitä että jokainen vastaantuleva kommentaattori tulee kertomaan kuinka teen työni. Vaikka tämä kuinka tietäisi tai olisi tietävinään. Veikkaan että lekureilla on sama juttu.

Hyvä juttu että sinulla on historia mukanasi mutta lääkäri tehköön itse omat taudinkuvansa ja johtopäätöksensä. Jos nimittäin itse tiedät tautisi, niin mihin sinä lääkäriä tarvitset?

• Talla
        siviilitarkkailija kirjoitti:

Erota kaksi (2) asiaa.

1. Oire

2. Taudinkuva

Sinä kerrot ja kirjoitat (jos välttämättä haluat) ensimmäisen.

Lääkäri, siis alan ammattilainen, kirjoittaa jälkimmäisen.

Minä en työssäni pidä siitä että jokainen vastaantuleva kommentaattori tulee kertomaan kuinka teen työni. Vaikka tämä kuinka tietäisi tai olisi tietävinään. Veikkaan että lekureilla on sama juttu.

Hyvä juttu että sinulla on historia mukanasi mutta lääkäri tehköön itse omat taudinkuvansa ja johtopäätöksensä. Jos nimittäin itse tiedät tautisi, niin mihin sinä lääkäriä tarvitset?

Tarvitsen lääkäriä määräämään minulle tutkimuksia, esim. kaikukuvauksen tai vaativampia sydäntutkimuksia. Tarvitsen lääkäriä kirjoittamaan minulle reseptejä, valitettavasti en voi itse sitä tehdä.

Mieluummin olisin tarvitsematta lääkäriä, varsinkin kun he ovat kaltaisiasi röyhkimksiä. Ja kirjoitan edelleen taudinkuvani, koska olen tottunut siihen, että lääkäriin mennessä on parasta tietää, mikä vaivaa.

• pelkää

Jos henkilö saa toimia lääkärinä Suomessa on hänen pätevyytensä kyllä tarkkaan tutkittu. Sinuna olisin huoleti.

Voimia ja toipumista Sinulle sairaudestasi toivon myös !

• Talla

Toki järjellä tiedän kaiken, mutta eipähän muslimien logiikkaan järjen valo tunnu auttavan.

• takaa se

Lääkäreinä on toiminut myös henkilöitä - kristittyjä suomalaisiakin, joilla ei ole ollut siihen pätevyyttä.

• Masilimilääkäri

sen, "Olen vakavasti sairas" se tarkoittaa sitä
      että olet parantunut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3839
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2974
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      9
      1882
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1608
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1089
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      741
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      731
    Aihe