voisko joku etsiä todella minua...kilttiä, katseen kestävää 23-vuotiasta tytteliä, joka elää täysin elottomassa pari suhteessa...olen varmasti, kiltti, hellä ja huomaavainen, mitään muuta sinun ei tarvitse kuin tulla ja pelastaa minut pois tästä suhteesta!
heikko olen kun en yksin sitä osaa tehdä...,ehkä sinun avullasi...
heh ei
6
568
Vastaukset
- nimetön nainen
Minä kuuntelen ja varsin kateellisena!
- asut?
Voisin tieten kiinostua sinusta.
- ihmeestä
kat eellinen?
olen oulussa....
tästä ei kellä kamalan kateellinen kannata olla...joku varmasti sanoisi että minulla on hyvä mies, mutta kissan paskat...hän on ihminen joka näyttelee kaikille, mutta kun olemme kahden täällä hän on hirviö...kukaan ei var masti haluaisi tuota omaksieen jos tietäisi todellisen laidan... - varmaan
ihmeestä kirjoitti:
kat eellinen?
olen oulussa....
tästä ei kellä kamalan kateellinen kannata olla...joku varmasti sanoisi että minulla on hyvä mies, mutta kissan paskat...hän on ihminen joka näyttelee kaikille, mutta kun olemme kahden täällä hän on hirviö...kukaan ei var masti haluaisi tuota omaksieen jos tietäisi todellisen laidan...kala horoskoopiltaan. Et taida olla alunperin Olusta vai olenko väärässä? Niin tässä vaan ajattelin että eikö sinulla ole omia ystäviä lähelläsi.
- Kun et vastaa!
ihmeestä kirjoitti:
kat eellinen?
olen oulussa....
tästä ei kellä kamalan kateellinen kannata olla...joku varmasti sanoisi että minulla on hyvä mies, mutta kissan paskat...hän on ihminen joka näyttelee kaikille, mutta kun olemme kahden täällä hän on hirviö...kukaan ei var masti haluaisi tuota omaksieen jos tietäisi todellisen laidan...Et vastannut kysymykseeni!
- Ritarisi
Jos raitis vahva sua n. kymppi vee asiallinen ja kaikinpuolin ok mies kiinnostaa "pelastajaksesi" niin annetaan mennä. Jo ajatus tuosta sinulta sai minut kaivamaan kilpeni ja miekkani, sekä valjastamaan ratsuni valmiiksi matkaan.
Tässä vuori jonne savumerkkejä: [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411301- 629162
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403348
- 612713
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722430Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal152249