heh ei

etsii,ei löydä

voisko joku etsiä todella minua...kilttiä, katseen kestävää 23-vuotiasta tytteliä, joka elää täysin elottomassa pari suhteessa...olen varmasti, kiltti, hellä ja huomaavainen, mitään muuta sinun ei tarvitse kuin tulla ja pelastaa minut pois tästä suhteesta!
heikko olen kun en yksin sitä osaa tehdä...,ehkä sinun avullasi...

6

568

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimetön nainen

Minä kuuntelen ja varsin kateellisena!

• asut?

Voisin tieten kiinostua sinusta.

• ihmeestä

kat eellinen?
        olen oulussa....
        tästä ei kellä kamalan kateellinen kannata olla...joku varmasti sanoisi että minulla on hyvä mies, mutta kissan paskat...hän on ihminen joka näyttelee kaikille, mutta kun olemme kahden täällä hän on hirviö...kukaan ei var masti haluaisi tuota omaksieen jos tietäisi todellisen laidan...

• varmaan
        ihmeestä kirjoitti:

kat eellinen?
        olen oulussa....
        tästä ei kellä kamalan kateellinen kannata olla...joku varmasti sanoisi että minulla on hyvä mies, mutta kissan paskat...hän on ihminen joka näyttelee kaikille, mutta kun olemme kahden täällä hän on hirviö...kukaan ei var masti haluaisi tuota omaksieen jos tietäisi todellisen laidan...

kala horoskoopiltaan. Et taida olla alunperin Olusta vai olenko väärässä? Niin tässä vaan ajattelin että eikö sinulla ole omia ystäviä lähelläsi.

• Kun et vastaa!
        ihmeestä kirjoitti:

kat eellinen?
        olen oulussa....

Et vastannut kysymykseeni!

• Ritarisi

Jos raitis vahva sua n. kymppi vee asiallinen ja kaikinpuolin ok mies kiinnostaa "pelastajaksesi" niin annetaan mennä. Jo ajatus tuosta sinulta sai minut kaivamaan kilpeni ja miekkani, sekä valjastamaan ratsuni valmiiksi matkaan.

Tässä vuori jonne savumerkkejä: [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      34
      11301
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      62
      9162
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      137
      5455
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3754
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3690
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3599
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3348
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      61
      2713
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      72
      2430
    10. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      15
      2249
    Aihe