Uskovaisille

ateisti

Minun mielestäni uskovaiset ovat heikkoja, koska turvautuvat aina jumalaan kun on vaikeata, kun taas muut ei-uskovaiset vaan nielevät sen paskan minkä osaakseen saavat.. uskovaiset syyttävät saatanaa kun on tapahtunut jotain pahaa ja jumalaa jos on tapahtunut jotain hyvää.. se on naurettavaa!!
Miksei vaan voi antaa pahan ja hyvän tapahtua syyttämättä siitä ketään olematonta.. Se kertoo miten heikkoja uskovaiset ovat..

14

522

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä.

...turvaudun Jumalaan kun ei kertakaikkiaan kestä ja on rankkaa. Jumala on olemassa, ei ehkä samanlainen kuten Raamatussa puhutaan mutta uskoi siihen tai ei, Jumala on olemassa. Sama kuin uskoisit ettei mitään Osama bin ladenia olisi olemassa. Ei se usko siihen vaikuta.

• sä...

turvaudut lisäksi ateisteihin, kun roikut kerran palstalla. Meiltä löytyy elämän läheinen vastaus kaikkiin ongelmiin. Osaamme myös hyväksyä asiat, joille emme mitään voi... ilman seli-selejä.

• ateisti
        sä... kirjoitti:

turvaudut lisäksi ateisteihin, kun roikut kerran palstalla. Meiltä löytyy elämän läheinen vastaus kaikkiin ongelmiin. Osaamme myös hyväksyä asiat, joille emme mitään voi... ilman seli-selejä.

Siinä on se ero että Mä tiedän että Osama Bin Laden on olemassa koska se on IHMINEN!!
        Kun taas se sun jumalas ei näy eikä kuulu.. miten voit sanoa että se on olemassa kun kukaan ei ole nähnyt sitä, ei oikeasti!! vaikka niin jotkut väittää!! naurettavaa..

Ja vielä sellainen juttu etten turvaudu ateisteihin vaan itseeni ja perheeseeni sekä ystäviini!! sellaiseen mikä oikeasti on olemassa.. en syytä ketään olematonta ja enkä kiitä ketään olematonta, kuten eräs.. Joten kerro vielä miten uskot jumalaan, miksi uskot jumalaan, ja en jaksa sitä että tiedän sydämmessäni jumalan olevan olemassa enkä tarvitse todisteita.. jotain mikä ei olisi noin naurettavaa..

• kattimatti watti
        ateisti kirjoitti:

Siinä on se ero että Mä tiedän että Osama Bin Laden on olemassa koska se on IHMINEN!!
        Kun taas se sun jumalas ei näy eikä kuulu.. miten voit sanoa että se on olemassa kun kukaan ei ole nähnyt sitä, ei oikeasti!! vaikka niin jotkut väittää!! naurettavaa..

Ja vielä sellainen juttu etten turvaudu ateisteihin vaan itseeni ja perheeseeni sekä ystäviini!! sellaiseen mikä oikeasti on olemassa.. en syytä ketään olematonta ja enkä kiitä ketään olematonta, kuten eräs.. Joten kerro vielä miten uskot jumalaan, miksi uskot jumalaan, ja en jaksa sitä että tiedän sydämmessäni jumalan olevan olemassa enkä tarvitse todisteita.. jotain mikä ei olisi noin naurettavaa..

Osama on kuollut. Oli todella heikossa kunnossa vähän ennen terrori-iskua, kun oli amerrrrrrikkalaisesten hoidetavana. Tai ehkä se elää samalla lailla kun jeesuskin. Molemmilla muiden keksimä motiivi

• ateisti
        kattimatti watti kirjoitti:

Osama on kuollut. Oli todella heikossa kunnossa vähän ennen terrori-iskua, kun oli amerrrrrrikkalaisesten hoidetavana. Tai ehkä se elää samalla lailla kun jeesuskin. Molemmilla muiden keksimä motiivi

miten niin molemmilla muiden keksimä motiivi? mitä tarkoitat sillä jos saan kysyä?

• kattimatti watti
        ateisti kirjoitti:

miten niin molemmilla muiden keksimä motiivi? mitä tarkoitat sillä jos saan kysyä?

krisset hokee että jeesus elää, samoin kun yhdysvallat hokee että osama elää.

Molemmat pitävät keinotekoisesti kuollutta henkilöä elossa, omaksi edukseen

• Apostoli35

heikkoja. So? Me sentään myönnämme sen. Myönnämme olevamme niin heikkoja, että tarvitsemme Jumalaa, minä ainakin. Onneksi sinä olet vahva, etkä tarvitse Jumalaa.

• ateisti

Ja olen ylpeä siitä että ole vahva, enkä tarvitse ketään olematonta turvakseni!

• akk.

Osa ateisteista kiroilee hirveästi sarvipäitä sinkoillen kun joku pikkuvastus tulee?

Ja miksi he kiroilevat nauraessaankin?

• Pearl-y

Tai ehkä ei ole Jumalaa, sellaista kuin raamattu antaa ymmärtää, ehkä on vain ihminen, se suurin ja mahtavin, ja ihminen uskoo jumalaan, itseensä.

En tiedä, kukaan ei tiedä. Se on vain yksi hassu teoria.

Minä en ymmärrä, miksei saisi sanoa jotain sanaa jos vaikkapa pännii? Kirosanat ovat sanoja muiden joukossa.

• kirosanat
        Pearl-y kirjoitti:

Tai ehkä ei ole Jumalaa, sellaista kuin raamattu antaa ymmärtää, ehkä on vain ihminen, se suurin ja mahtavin, ja ihminen uskoo jumalaan, itseensä.

Minä en ymmärrä, miksei saisi sanoa jotain sanaa jos vaikkapa pännii? Kirosanat ovat sanoja muiden joukossa.

Ovat pyhitettyä mantraa jolla hän kutsuu todellista herraansa. Siksi häntä pännii jos pyhiä sanoja heitellään kevyesti puheen mausteeksi.

• the truth
        kirosanat kirjoitti:

Ovat pyhitettyä mantraa jolla hän kutsuu todellista herraansa. Siksi häntä pännii jos pyhiä sanoja heitellään kevyesti puheen mausteeksi.

Ihmiset, jotka uskovat jumalaan, ovat heikkoja yksilöitä, enemmän kuin mitään, he pelkäävät kuolemaa. Koska jos uskoo, pääsee kuollessaan paratiisiin neitsyiden (HUOM! Neitsyiden) kanssa.. mikä sinänsä jo kertoo että joku tässäkin tarinassa on sika (enkä se ole minä). Ihmiset, jotka eivät ole menettäneet elämässään mitään todella merkittävää ja tärkeää, eivät voi puhua jumalan hyvyydestä ja ihmiset, jotka ovat menttäneet jotain ja silti uskovat jumalaan, kuuluisivat sinne helvettiin, johon niin uskovat. p.s. jumala on tarkoituksella kirjoitettu tässä tekstissä pienellä, koska ei muitakaan taruolentoja kirjoiteta isolla.. No joo, kirjoitetaan, mutta tässä tekstissä jumalaa EI kirjoiteta isolla, koska IT/HE/SHE doesn´t excist. Siinä teille ateisimia ja muutenkin vaan JÄRKEVÄÄ PUHETTA!!!

• ateisti

Taas tuli yleistystä.. Ei millään pahalla mutta ei kaikki ateistit kiroile.. Se ei liity mitenkään uskontoihin vaan ihmiseen yksilönä.. Kato jos on sellainen luonne että kiroilee niin se ei kato sitä onko uskovainen vai ei.. Ja kyllä, minä kiroilen ja se johtuu siitä kun isi opetti..

• ateisti
        Pearl-y kirjoitti:

Kiitos kun joku on samaa mieltä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3672
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      28
      3232
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      68
      2871
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2720
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1699
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      22
      1518
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1474
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1468
    Aihe