Muistattehan että tänään
on SE PÄIVÄ, jolloin tarkastamme
palovaroittimen kunnon.
Ja vuoden päästä uusiksi, ei
tarvitse muistella koskas minä
vaihdoinkaan pariston :)))
1 1 2 !!!!!!!!!!!!!!!
7
291
Vastaukset
- kipparinoma
mä vaihdoin paristot toissapäivänä.....Ei kai se haittaa mitään....Tosin hälytin meni kattoon vasta eilen....En itse sitä sinne saanut jäämään...Hyvin sen kyllä alas sain....Miksihän muuten hälyttimsetä paristot loppuvat aina yöllä??? Aikas inhottava herätys....:o/
- Uppis
kun alkaa piippaamaan,
ei sitä kyllä sitten uskalla
oikein nukkuakaan. Sitä vain
miettii, oisko se sittenkin
ollut oikea hälyytys. Ainakin
minulle kävi näin.
- vinkkki
..vaihtaa paristoa ennenkuin se alkaa siitä heikkenemisestä varoitella.. Alkaliparisto kestää kolme vuotta, laitoin maalarinteippipalan pariston kylkeen ja siihen vaihtopäivän.Kolme ja puoli vuotta kesti ja sitten alkoi pipitellä harvakseen.
Kokeilla tietenkin pitää säännöllisesti!- Uppis
unohdat sen päivän. Kumpi
tulee kalliimmaksi, paristo
vai elämä, vai siivous.
On omakohtainen kokemus,
kun rivarissa asuessa
naapuri huoneisto paloi.. - käsissä
Uppis kirjoitti:
unohdat sen päivän. Kumpi
tulee kalliimmaksi, paristo
vai elämä, vai siivous.
On omakohtainen kokemus,
kun rivarissa asuessa
naapuri huoneisto paloi..elämä on oikeastaan halpa-arvoisempi toisinaan.
- laite rikki
varoitin tarvii tarkastaa kerran kuukaudessa ei kerran vuodessa ja patteri on vaihdettava kerran vuodessa.
alkali paristo voi loppua niin ettei piippaa kuin pari kertaa, entä jos ett ole kotona kun tämä tapahtuu?
tarkastus säännöllisesti, voi lakata toimimasta vaikka patterissa virtaa.
ite vaihdoin patterit joulukuus ja tammikuun tarkistuksessa yks varoitin "pimee/hiljainen" meillä sokkeloinen talo ja varottimia viis.- pelastautunut
vois lisätä tohon äskeseen, ett meillä ei ois ilman varoitinta elos kun vaimo. talon mukana ois kuollu kaks vaippaikäistä lasta ja allekirjoittanut.
itse ainakin pidän varoittimet nykyään kunnossa ei ne patterit paljon maksa vaikka turhaan ostais joka vuosi, vaikka riittäs kauemminkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474