Levitettäväksi kaikille Suomen yrittäjille:
"Yrittäjäkapina! Kaikki mukaan!
Taustakeskustelua:
http://keskustelu.kauppalehti.fi/42/0x20/keskustelu/thread.jspa?threadID=30446&tstart=0&forumID=13
Hyvä protesti vasemmistopuolueiden yrittäjäterroripolitiikkaa kohtaan voisi olla, että kaikki yritykset vetäisivät työpaikkailmoituksensa pois ja toimisivat ainakin kuukauden, mieluiten pidempään, palkkaamatta yhtään uutta työntekijää.
Jos olet pienyrittäjä, voisitko järjestäytyä paikkakuntasi muiden pienyrittäjien kanssa? Yhdessä olisitte voimakkaampia ja äänenne kuuluvampi.
Pitäkää kuitenkin matalaa profiilia ja tehkää yhteystyötä mahdollisimman salassa, ettei SDP ja SAK saa tietää siitä.
Olisi hienoa ja oikein, jos kaikki Suomen yrittäjät olisivat työllistämättä esimerkiksi kuukauden ajan alkaen Halosen virkaanastumispäivästä.
Mitäs sanotte?
Tulkaa mukaan! :)
Levittäkää sanaa kaikille yrittäjille keitä tunnette. Otetaan itse oikeuksistamme kiinni!"
Yrittäjäkapina!
14
308
Vastaukset
- ole toiminut
johan olet noin kukauden toitottanut tuota!
Tiedä että monella yrittäjällä ei ole varaa moiseen LEIKKIIN! Ei ainakaan minulla. - hehhh
- Pitäkää kuitenkin matalaa profiilia ja tehkää yhteystyötä mahdollisimman salassa, ettei SDP ja SAK saa tietää siitä.-
Hehhhh, paha moka! =D =D =D
Menes lapsi nyt leikkimään... - hyvä sana
"protesti" miksi yrittäjät eivät käyttäisi samaa oikeutta, kuin työllistettävilläkin on. Protesti, hommat seis jos työpaikalla on yksikin SAK:n jäsen.
- mukulat
hopi hopi..
- oikein toimi ...
virtuaalimaailmassako elät poikaseni ?
- luuserit
oikein toimi ... kirjoitti:
virtuaalimaailmassako elät poikaseni ?
jotain älkää enää uhotko tohon ette usko edes itse.
- poikani ... :)
luuserit kirjoitti:
jotain älkää enää uhotko tohon ette usko edes itse.
sinunhan piti katsoa pikkusiskosi perään , kun meillä on äidin kanssa töitä !!!! ... eikä heitellä törkeyksiä itseäsi viisaammille ihmisille missään suomi24 keskustelupalstoilla .
Siellä on hieno päivä , menkäähän muksut ulos raittiiseen ulkoilmaan !!! - juomaan
poikani ... :) kirjoitti:
sinunhan piti katsoa pikkusiskosi perään , kun meillä on äidin kanssa töitä !!!! ... eikä heitellä törkeyksiä itseäsi viisaammille ihmisille missään suomi24 keskustelupalstoilla .
Siellä on hieno päivä , menkäähän muksut ulos raittiiseen ulkoilmaan !!!pari kaljaa ja olet kuin toinen mies ja siitä se alamäki alkaa hyvää kännipäivää luuseri.
- olla noin nokkava :)
juomaan kirjoitti:
pari kaljaa ja olet kuin toinen mies ja siitä se alamäki alkaa hyvää kännipäivää luuseri.
... kai nyt sinullakin sen verran muisti pelaa , että faijas mikään juoppo ole ? ... sen paremmin kuin luuserikaan . Rehellistä työtä olen ikäni tehnyt äidin kanssa ja yrittänyt siinä sivussa sinusta ja siskostasi vielä kasvattaa kunnon kansalaisia .
Ettet vain nyt ole itse kaljoissa ? ... no , en ole vihainen ... kerro osoite , niin tullaan äidin kanssa hakemaan sinut . - tällä työsulku-
pelleilyllä ei pitkälle pötkitty. Viime joulunakin suurin osa paperitehtaista oli edelleen seisokissa, joten se niistä markkinoiden vaatimuksista.
- Jaska
Mutta, yrittäjäthän ovat protestoineet parikymmentä vuotta siten, etteivät ole palkanneet työntekijöitä, paitsi Virolaisia 2 euron tuntipalkalla.
- ja STTK
eivät myöskään saa tietää. Niissäkin on palkkatyöläisiä.
- viime keväänä
taisivat tehdä juuri niin. Tulokset loistavia, nyt tehtaat saa käydä jouluna ja juhannuksena.
- iso voitto?
Huomasitko muuten, että viime joulunakin suurin osa paperitehtaista oli seisokissa.
Huoltotyöt on tehtävä vuosittain ja ei ne markkinat niin paljoa heilahtele, että sen takia pitäisi pakottaa paperitehtaat käymään myös juhannuksena ja jouluna. Melkoset rahat joutuu työnantaja maksamaan joulu- ja juhannustöistä, mutta eihän sillä väliä kun saatiin pakkomielle tyydytettyä.
Kaiken näköisiä pikkuvirkamies -idiootteja sitä työnantajapuolen liitoissakin sohlaa, aivan samalla lailla kuin työntekijäpuolenkin liitoissa. Järjen käyttö tuntuu välillä puuttuvan kokonaan molemmilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254783Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa53422Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1283231Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss272659Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu812403Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181793Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91414Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1181280Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut91243Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41168