Joensuussa valintakirppis tosi kivan tilava mutta hinnat aivan huikeat ihmisillä. Ei todellakaan viitsi ostaa silloin kenenkään vanhaa( vaikka hyväkuntoisia olisivatkin),jos kaupasta saa jopa samaan hintaan tai muutaman euron lisäämällä.Tai tuosta tilavuudesta sen verran että tilat on isot mutta huonohan siellä on kulkea kun on lattiat täynnä tavaraa.Ja jos hinnat on korkeat ihmisillä niin huikea on pöytävuokrakin 30 E vko. Nykyään kassatkin todella nuivia ainakin verrattuna entisiin.
jukolan portissa mukavan oloinen kirppis mutta tavara eioikein vaihdu ei ihmiset ole vielä löytäneet sinne. mutta miellyttävä pitäjä siellä.
Joensuun kirppikset
9
1081
Vastaukset
- Vakiokävijä
on paras! Hinnat ovat paikallaan ja paikka on muutenkin kiva.
- Nimetön
missä on jukolan portti??
- mimmi
TERVE. SIELLÄHÄN SE JOENSUUN PERLOKSEN VIERESSÄ SEN TIEN VARRELLA KUN LÄHDET TOKMANNILTA RANTAKYLÄÄN PÄIN. SAMASSA TALOSSA OSASET ÄRRÄ YM LIIKKEITÄ
- Nimetön
mimmi kirjoitti:
TERVE. SIELLÄHÄN SE JOENSUUN PERLOKSEN VIERESSÄ SEN TIEN VARRELLA KUN LÄHDET TOKMANNILTA RANTAKYLÄÄN PÄIN. SAMASSA TALOSSA OSASET ÄRRÄ YM LIIKKEITÄ
Täytyypä tälläviikolla käydä!
- hei..
Nimetön kirjoitti:
Täytyypä tälläviikolla käydä!
..löytyyhän valintakirppikseltäkin ihan kelpohintaista ja laatuista tavaaraakin kun vaan jaksaa etsiä. Joillakin toki hinnat ovat pilvissä, luulevat, että jollakin kindermunasta saaduilla krääsillä voi pitää hintana viittä euroa..
Olen kuitenkkin löytänyt ko. kirpparilta yhtä sun toista, eikä ole tullut kalliiksi! Kerran ostin paidan, hameen ja huivin. Yhteensä maksoivat "runsaat" 3 euroa. - itserakas
hei.. kirjoitti:
..löytyyhän valintakirppikseltäkin ihan kelpohintaista ja laatuista tavaaraakin kun vaan jaksaa etsiä. Joillakin toki hinnat ovat pilvissä, luulevat, että jollakin kindermunasta saaduilla krääsillä voi pitää hintana viittä euroa..
Olen kuitenkkin löytänyt ko. kirpparilta yhtä sun toista, eikä ole tullut kalliiksi! Kerran ostin paidan, hameen ja huivin. Yhteensä maksoivat "runsaat" 3 euroa.Niin onhan Joensuusa nykysin myös se Kontti! Tosin kyllä pyytäävät aika huimia hintoja sielläkin, esim jostain raihnaisesta sohvasta 50 e!
- joensuussa on
itserakas kirjoitti:
Niin onhan Joensuusa nykysin myös se Kontti! Tosin kyllä pyytäävät aika huimia hintoja sielläkin, esim jostain raihnaisesta sohvasta 50 e!
hyviä kirppiksiä.on käyty.
- köyhäilijä
joensuussa on kirjoitti:
hyviä kirppiksiä.on käyty.
Niin on hyviä kirppiksiä Joensuussa, on käyty myös. Aina joukossa niitä jotka ylihinnoittelee, mutta älkää ostako niistä. Minä toivon että siellä kävisi myös lapsia vanhempineen, koska minulla myytävänä myös leluja yms. ja kun lapset tarttuvat leluihin, niin monesti vanhemmat sitten ostavat jos lapsi tykkää. Lasten kirkumista ja muuta pitää sietää, koska sellasta se elämä vain on. Ehkäpä sinustakin on joskus lähtenyt epämielyttäviä ääniä lapsena, mene ja tiedä...
- jostakin naamari
köyhäilijä kirjoitti:
Niin on hyviä kirppiksiä Joensuussa, on käyty myös. Aina joukossa niitä jotka ylihinnoittelee, mutta älkää ostako niistä. Minä toivon että siellä kävisi myös lapsia vanhempineen, koska minulla myytävänä myös leluja yms. ja kun lapset tarttuvat leluihin, niin monesti vanhemmat sitten ostavat jos lapsi tykkää. Lasten kirkumista ja muuta pitää sietää, koska sellasta se elämä vain on. Ehkäpä sinustakin on joskus lähtenyt epämielyttäviä ääniä lapsena, mene ja tiedä...
mutrullla-.lapsilla on oltava oikeus liikkua..mutta voi katsoa perään..ettei vahinkoja satu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254803Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa113479Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1303256Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss282706Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu832449Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181813Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91424Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1211299Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut101249Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41228