Lukiko kukaan teksti-TV:n uutista siitä että Arlan tulos itse asiassa on nyt parantunut, koska amerikkalaiset kuluttajat ovat ottaneet tosissaan Arlan tukemisen: siellä ostetaan Arlan tuotteita niin paljon että Arlalle tilanne on jopa suotuisa verrattuna aikaan ennen muslimien boikottia. Olisin kiitollinen jos joku laittaisi linkin uutisesta tänne kun en uutista itse enää löydä mistään.
Arlan tulos parani.
3
162
Vastaukset
- toimii
USA:n kampanja toimii ja puree boikottia vastaan. Netti täynnä sivuja, löytyy hakusanoilla "buy Danish". Illallaa ihhahhaahoiden boikotti ei paljon tunnu kun perusjenkki laittaa taalansa tanskalaisiin juustoihin!
- boikiotoi USAa
Tanskan hallitus toimi USA:n käskystä - takoituksena mielipidemuokkaus Euroopassa. Tiettävästi ko. lehti on amerikkalaisomistuksessa.
- Valio suomalainen
Ensinnä suomen ulkoministeri pyysi anteeksi julkisesti vähän niinkuin Tanskan puolesta.
Sitten Valio niinkuin lisäsi tuotantoaan ja myyntiään muslimimaihin vähän niinkuin Tanskan kustannuksella.
Ja niin Valio vähän niinkuin pyysi anteeksi Taskalta kun markkinat toimivat niinkuin toimivat.
Eikö muut maat osaa pyytää suomelta anteeksi jos meiltä tulee verta nenästä.
Eikö oo kanttia pyytää anteeksi kun markkinat toimivat meille epäedullisesti.
Vaatin että Kina pyytää anteeks meiltä työttömiltä meijään asemata.
Anteeks......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?912417Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä511183Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1755105Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa293712Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963554Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss493122Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082859Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132408Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie472164Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191965