Eräs asia tässä muhammed kuvakiistassa on unohtunut sekä muslimeilta että meiltä Eurooppalaisilta: Tämän koko jupakan suurin yksittäinen voittaja on Vatikaani. Tarkemmin sanoen Paavin lähipiiri. Jesuiittajärjestö on johtanut Vatikaanista käsin ohjelmaa jolla Vatikaani pyrkii saamaan Euroopassa takaisin menetettyä valta-asemaa, Paavi on mm. räikesti puuttunut useiden maiden sisäisiin asioihin, koskien mm. homoavioliittoa koskevaa lainsäädäntöä.
Tämä koko paska oli mitä todennäköisimmin Vatikaanin masinoima ja toteuttama operaatio, jonka päällimmäisenä tarkoituksena oli tönäistä maailma lähemmäs konfliktitilaa. Vatikaanillehan lopullinen tavoite on valta-asema pyhällä maalla, eli Israelissa. Eikä tuo ole edes mikään salaisuus, Vatikaanihan se lähetti aikanaan kristityt sotaan pyhälle maalle ja Vatikaani on kieltäytynyt järjestelmällisesti pyytämästä jopa kristityiltä anteeksi niitä hirmutekoja joihin inkvisitio syyllistyi aina renessanssin alkuun asti.
kuvakiistan suurin voittaja on Vatikaani
3
370
Vastaukset
- Boikotti-Iivana
Säälittävä yritys johtaa ihmisiä harhaan erittäin typerällä itseääntodistelevalla kirjoituksella.
- Sananvapaus
On aivan luonnollista, että katolisilla alueilla katolisen kirkon asema vahvistuu muslimiuhan vaikutuksesta. Perinteisestä kirkosta tulee tietenkin isänmaallisuuden symboli, varsinkin kun on selvää että kirkko pyrkii käyttämään hyväkseen jokaisen mahdollisuutensa.
- jossain muualla
Vatikaanilla tässä kriisissä ei ole osaa eikä arpaa, eivätkä he todennäköisesti tule edes paljoa siitä hyötymään. Vatikaani on vain pieni vanhojen pappojen poppoo, joka pyörii omassa nurkassaan. Rahaa heillä kyllä on yllin kyllin, mutta ei taatusti munaa lähteä tällaisiin operaatioihin. Vatikaanilla on joskus satoja vuosia sitten ollut valtaa ja yrittämisen halua, mutta kyllä se nyt alkaa olla vanhojen partojen tuhinaa.
Olen itse asiassa erittäin tyytyväinen tästä kriisistä, sillä mielestäni tyhjästä syntyneen kriisin selvät voittajat ovat USA ja Israel. Amerikkalaiset ovat havainneet islamin uhkakuvat jo aikoja sitten, mutta eurooppalaiset ovat aika voimakkaasti kritisoineet amerikkalaisten politiikkaa, joka on kohdistunut etenkin islamilaisia valtioita kohtaan. Myös Israelin toimia Palestiinassa on kritisoitu voimakkaasti Euroopassa ja koetettu tukea ja ymmärtää palestiinalaisia. Olen varma että tämän jälkeen amerikkalaisten ja israelilaisten toiminta saa paljon enemmän ymmärrystä ja tukea Euroopassa.
Itse olen työni puolesta matkustellut sekä USA:ssa että useissa islamilaisissa maissa Kauko- ja Lähi-Idässä, ja ainakin minulle on täysin selvää, että eurooppalaisten täytyisi viimeinkin alkaa hyväksymään Bushin politiikkaa ja lähentymään Amerikkaa.
Toivon että lammasmaisten ja hyväuskoisten hölmöjen eurooppalaisten silmät alkavat viimeinkin avautumaan !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san3163735Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322058- 1001703
Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.451674Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1081407- 1451215
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041146- 821123
Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja103959Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.70860