Voiko Korsoon mennä illalla?

Sannakaisa

Muutin Korsoon muutama kuukausi sitten, ihan mukavaan asuntoon (105m2) ja tänään aion lähteä jonnekin iltaa viettämään, kun oli juuri tilipäiväkin. Osaisikohan joku palstaa seuraavista neuvoa löytyykö Korsosta jotain kivaa paikkaa mihin tälläinen nuori alle kolmekymppinen naisihminen voisi mennä? Työkaveriltani kun kysyin, niin se purskahti nauruun eikä siitä hekotuksesta meinannut tulla loppua ollenkaan. Onko nyt todella niin, että mun täytyy lähteä taksilla jonnekin kamalan kauas?

20

4156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kivoja

juoksureittejä.

• mitä..

haluaa,baariillalta.
      suosittelen hotel vantaata.
      korsossa hyviä räkälöitä.paljon

• missä on korso

mää en tiärä. kertokaa mullekki.

• korsolainen uusi

et tarvitse tietää jos et ole pk seudulta

• missä on korso?
        korsolainen uusi kirjoitti:

et tarvitse tietää jos et ole pk seudulta

Ikäni asunut Ykkösen eteläpuolella. Korso on vissiin jotain periferiaa. Oikeassa olet, ei oikeastaan kiinnostakaan tietää.

• epäilijä
        missä on korso? kirjoitti:

Ikäni asunut Ykkösen eteläpuolella. Korso on vissiin jotain periferiaa. Oikeassa olet, ei oikeastaan kiinnostakaan tietää.

mutta en mä usko,että siellä on ton kokosii asuntoja saatikka et joku työssäkäyvä olis voinu muuttaa sinne.

• meitä ei
        epäilijä kirjoitti:

mutta en mä usko,että siellä on ton kokosii asuntoja saatikka et joku työssäkäyvä olis voinu muuttaa sinne.

240 m2 ja paljon hyviä ulkoilupaikkoja.
        Ei noi pakokaasuilla myrkytetyt ymmärrä saatika tiedä muusta kuin kerrostaloista ja asfalttipihoista, jonne tuskin aurinko edes paistaa. Tuskin jaksavat raahautua betonibunkkereista edes kulmakuppilaa/räkälää edemmäs - luulevat putoavansa kulttuurin reunalta tyhjyyteen.
        Voivatkohan lähteä eteläänkään, kun joutuvat raukat ensteks tulemaan KEhä III ulkopuolelle.

• paskapuhetta
        meitä ei kirjoitti:

240 m2 ja paljon hyviä ulkoilupaikkoja.
        Ei noi pakokaasuilla myrkytetyt ymmärrä saatika tiedä muusta kuin kerrostaloista ja asfalttipihoista, jonne tuskin aurinko edes paistaa. Tuskin jaksavat raahautua betonibunkkereista edes kulmakuppilaa/räkälää edemmäs - luulevat putoavansa kulttuurin reunalta tyhjyyteen.
        Voivatkohan lähteä eteläänkään, kun joutuvat raukat ensteks tulemaan KEhä III ulkopuolelle.

Ei KORSOSsA ole omakotitaloja! Korso on se mesta missä on smarket ja pubeja. Ne sivutienoot on sit jotain kulomäkeä ja muuta. KORSO ON SLUMMIA!

• meitä ei
        paskapuhetta kirjoitti:

Ei KORSOSsA ole omakotitaloja! Korso on se mesta missä on smarket ja pubeja. Ne sivutienoot on sit jotain kulomäkeä ja muuta. KORSO ON SLUMMIA!

Ahdasmieliset eivät taida tuntea Korson aluetta.
        Pelkkä asema ei ole Korso. Se on isompi alue kuten Tikkurila, Myyrmäki, Martinlaakso...
        Ei Helsingissäkään sanota Helsinki pelkästä assan seudusta. Kun matkustat jonnekin esim. Espooseen tuskin sanot meneväsi MAtinkylään tai Leppävaaraan...
        Muuten Korsoa on muuallakin kuin Kulomäessä.
        Suosittelen, ota Vantaan kartta, jossa on sekä suuralue että pienaluerajat. Olis helpompaa komminukoida.

• zed
        paskapuhetta kirjoitti:

Vajavaiset tiedot tällä provosoivalla pk-asukilla! Ei siis koskaan ole maisemissa käynyt. Itse en Korsossa asu, mutta muiden asioiden takia sekin tienoo tullut tutuksi.
        On siistimpi seutu, kuin esim. hesan jotkin lähiöt ja jopa keskustan alueet!! Paljon omakotitaloja - joten suosittelen hieman ottamaan asioista selvää, ennenkuin jauhaa sitä mitä
        perästä ulos tulee.

• paskapuhetta
        meitä ei kirjoitti:

Ahdasmieliset eivät taida tuntea Korson aluetta.
        Pelkkä asema ei ole Korso. Se on isompi alue kuten Tikkurila, Myyrmäki, Martinlaakso...
        Ei Helsingissäkään sanota Helsinki pelkästä assan seudusta. Kun matkustat jonnekin esim. Espooseen tuskin sanot meneväsi MAtinkylään tai Leppävaaraan...
        Muuten Korsoa on muuallakin kuin Kulomäessä.
        Suosittelen, ota Vantaan kartta, jossa on sekä suuralue että pienaluerajat. Olis helpompaa komminukoida.

Olen kyllä tutustunut Korson seutuun todellakin, olen kasvanut Simonkylässä. En tosin ole asunut Korsowssa ikinä enkä tule asumaan. On turhan slummimaista seutua se "keskusta". Ne sivuseudut taas ovat kaikkea muuta kuin Korsoa, viehättävää omakotialuetta, mutta VANTAALLA!

Mä viihdyn varsin loistavasti nykyään "hivenen" etelämpänä eikä ole hinkua sinne Vantaan puolelle enää.

• Laardibonanza
        paskapuhetta kirjoitti:

Korsossa on itse asiassa Suomen suurin yhtenäinen omakotialue, joten revi siitä huumoria. Mainitsemasi Kulomäki on myöhemmin syntynyt kerrostalolähiö, siellä ei ole ainuttakaan omakotitaloa.

Ymmärrän hyvin, ettet ole päässyt retkilläsi pitemmälle kuin S-markettiin ja pubiin, sitten on väsy käynyt käpälään.

• jästi
        Laardibonanza kirjoitti:

Korsossa on itse asiassa Suomen suurin yhtenäinen omakotialue, joten revi siitä huumoria. Mainitsemasi Kulomäki on myöhemmin syntynyt kerrostalolähiö, siellä ei ole ainuttakaan omakotitaloa.

Ymmärrän hyvin, ettet ole päässyt retkilläsi pitemmälle kuin S-markettiin ja pubiin, sitten on väsy käynyt käpälään.

ei ole ainuttakaan omakotitaloa? kyllä nyt sinunkin tiedot ovat puutteelliset! kulomäessähän on HIRVEÄ määrä omakotitaloja! yläkulomäki on sitä kerrostalo aluetta mutta alakuolomäessä on vain omakoti-ja rivitaloja(yksi pienkerrostalo siellä taitaa olla).

• toi provo

sillee se "sannakaisa" osti/vuokras pikkusen kopin ja
      nyt sit pitää laskee euroja, jotta pääsis
      jonnekki bailamos ku korsos voi tulla tuhma
      setä pyytää hilloviivaa ilman drinksui ja sillee...........

• niin pahasti näyttää

siltä, että Korson ULKOPUOLELLA asuu paljon PIMEITÄ tyyppejä. Ainakin vastauksia lukien näyttää siltä.

En asu Korsossa. Mutta käyhän rohkeasti katsomassa paikkakunnan kuppiloita. Ei kai ne sen huonompia tai parempia ole kuin muutkaan pikkukuppilat eri paikkakunnilla.
        Känniset ihmiset on vähintään pölhöjä vaikka olisivatkin kännissä upean stadin rafloissa.

• sannakaisa
        niin pahasti näyttää kirjoitti:

siltä, että Korson ULKOPUOLELLA asuu paljon PIMEITÄ tyyppejä. Ainakin vastauksia lukien näyttää siltä.

En asu Korsossa. Mutta käyhän rohkeasti katsomassa paikkakunnan kuppiloita. Ei kai ne sen huonompia tai parempia ole kuin muutkaan pikkukuppilat eri paikkakunnilla.
        Känniset ihmiset on vähintään pölhöjä vaikka olisivatkin kännissä upean stadin rafloissa.

asiallisista vastauksista, ihan tosissani kysyin. Noi asiattomat mä jätän tietenkin ihan omaan arvoonsa.(Kai kaikki nyt tietää missä Korso on, kun täällä on se Markettikin.)Niin ja lenkillehän mä en mitenkään voi mennä, kun on noin kylmä. Ennemmin menen vaikka Tallinnaan rasvaimuun. Päätin sit kuitenkin ottaa itse asiasta selvää.Kävin muutamassa paikassa, mutta lähdin aika nopeesti pois, kun niissä oli vähän liian vaisu tunnelma. Huh,huh setämiehiä tai sit alaikäsiä. Yksikin tosi outo turilas höpisi niin sekavia,etten mä saanut siitä mitään selvää ja joku Ötsökwök tai jotain sinnepäin tuli sit lohduttamaan mua.No kun kerran olin lähtenyt hauskaa pitämään niin jatkoin matkaa ja tapasinkin sitten ihan mukavia tyyppejä,yhden entisen toimitusjohtajan, joka sano ettei mun kannata mihinkään Hotellille mennä, kun siellä käy vaan jotain onnenonkijoita. Se tarjos mulle drinksujakin. Mä lainasin sille vähän rahaa, kun sen firma on just menny konkkaan eikä saatavat vielä ole tulleet tilille. Sen kaverikin ilmesty siihen sitten pöydän alta. Oli mennyt sinne lepäämään, kun sillä on paha uniapnea. Mentiin sitten kaikki yhdessä meille jatkoille ja kävi niin onnellisesti, että me alettiin toimitusjohtajan kanssa seurustelemaan. Se muutti tänne mun luo asumaan,se joutu vaan just lähtee hakemaan jotain muovikasseja jostain. Sen kaverikin viihtyy meillä tosi hyvin. Kaverin vaimo on kuulemma kauhean pahantuulinen ihminen eikä se raukka uskalla mennä kotiin. No mullahan on hyvin täällä tilaa meille kaikille eikä enää mikään kiire sinne työpaikallekaan.

• elämä kohdallasi
        sannakaisa kirjoitti:

asiallisista vastauksista, ihan tosissani kysyin. Noi asiattomat mä jätän tietenkin ihan omaan arvoonsa.(Kai kaikki nyt tietää missä Korso on, kun täällä on se Markettikin.)Niin ja lenkillehän mä en mitenkään voi mennä, kun on noin kylmä. Ennemmin menen vaikka Tallinnaan rasvaimuun. Päätin sit kuitenkin ottaa itse asiasta selvää.Kävin muutamassa paikassa, mutta lähdin aika nopeesti pois, kun niissä oli vähän liian vaisu tunnelma. Huh,huh setämiehiä tai sit alaikäsiä. Yksikin tosi outo turilas höpisi niin sekavia,etten mä saanut siitä mitään selvää ja joku Ötsökwök tai jotain sinnepäin tuli sit lohduttamaan mua.No kun kerran olin lähtenyt hauskaa pitämään niin jatkoin matkaa ja tapasinkin sitten ihan mukavia tyyppejä,yhden entisen toimitusjohtajan, joka sano ettei mun kannata mihinkään Hotellille mennä, kun siellä käy vaan jotain onnenonkijoita. Se tarjos mulle drinksujakin. Mä lainasin sille vähän rahaa, kun sen firma on just menny konkkaan eikä saatavat vielä ole tulleet tilille. Sen kaverikin ilmesty siihen sitten pöydän alta. Oli mennyt sinne lepäämään, kun sillä on paha uniapnea. Mentiin sitten kaikki yhdessä meille jatkoille ja kävi niin onnellisesti, että me alettiin toimitusjohtajan kanssa seurustelemaan. Se muutti tänne mun luo asumaan,se joutu vaan just lähtee hakemaan jotain muovikasseja jostain. Sen kaverikin viihtyy meillä tosi hyvin. Kaverin vaimo on kuulemma kauhean pahantuulinen ihminen eikä se raukka uskalla mennä kotiin. No mullahan on hyvin täällä tilaa meille kaikille eikä enää mikään kiire sinne työpaikallekaan.

siis hymyilee.
        Taidat kuitenkin asua Helsingissä eikun Joensuussa.

• Bunuel
        sannakaisa kirjoitti:

Joo. Ei se Tikkurila nyt niin kaukana ole. Stadiinkin menee juna. Mutta toi toimitusjohtaja läppä oli kyllä tajuntaa laajentava tarina, kiitos naurusta.

• jou jou

Minä tulen joka viikonloppu muualta korsoon juhlimaan. Ja hauskaa ollut .... vaikka onkin alanmestoja.
      Yksi paska juttu löytyy..... Käymme/kävimme aina korson taksiasemalla olevassa grillillä syömässä baari illan jälkeen...
      ostin jotain ja katsoin että hinta olisi vaikka 6 euroo mutta ukko pyysi 15 euroo.
      Olen kuullut ja huomannut että yölisä on tullut kun olet tarpeeksi humalassa....
      Käyttävät hyväkseen humalaisia . Joten älkää syökö taksikopin luona tai olkaa tarkoina rahoistanne. Mitähän verottaja sanoisi heidän toiminnastaan tai poliisit ?

• moskaa

mitä sieltä nykyään saa. Mutta mitä se mies sinne bailaamaan lähtee.......... -tai no jätetään asia sikseen.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      924
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe