kulttuuriministeri Karpela hyppii sängystä sänkyyn kuin huora. Missä Kepun perhearvot ???
Tanja Karpelan irstailu
8
2435
Vastaukset
- UmpiLuterilainen
Varo mitä kirjoitat, siitä voi joutua vastuuseen.
Ylläpito tai joku tekstisi lukija voi vaikka lähettää kirjoituksesi ministeri Karpelalle.
Arvaa mitä sen jälkeen tapahtuu?- Karpela on
kyllä viehättävä nainen jolle annetaan anteeksi paljon hänen ulkonäkönsä takia.
- PERUSUKKO
Arvoisa umpiluterilainen. Meillä on sananvapaus tässä maassa. Toki se ei tarkoita, että saa herjata miten tahansa ja levitellä todistamattomia juoruja. Muuan tosiasia on olemassa tästä ministeri Karpelasta: hän ei omalla elämällään anna rakentavaa esimerkkiä kansalle ja siksi jotkut saattavat ärsyyntyä.
Lisäksi täältä palstoilta ei mene ministerin tietoon arvostelukirjoituksia uhkaamallasi tavalla. Muuten eläisimme poliisivaltiossa. Lue kriteerit uudelleen.
T: Umpikatolilainen.
- Melkein härski
Kateellisen panettelua.
Tai pienimunasen - VOIMISSAAN
Suomalaisen naisen kateus on pohjaton kaivo.
- vbn
Älähän nyt yleistä!
Minä olen nainen ja minun mielestäni on ihan oikein, että kulttuuriministerinä on nainen ja vieläpä Tanja Karpela. Ihan kohtuullisesti hän on hommansa minun mielestäni hoitanut.
Eduskunnassa ja ministereissäkin silloin tällöin on rivitolkulla niitä Kalervo Kummolan äo:lla ja ulkonäöllä varustettuja punaniskaisia vanhoja äijiä. Jos he osaavat hoitaa suomalaisten asioita, niin kyllä päättäjiin aina mahtuu yksi Karpelakin. Että silleen. - Tanja
vbn kirjoitti:
Älähän nyt yleistä!
Minä olen nainen ja minun mielestäni on ihan oikein, että kulttuuriministerinä on nainen ja vieläpä Tanja Karpela. Ihan kohtuullisesti hän on hommansa minun mielestäni hoitanut.
Eduskunnassa ja ministereissäkin silloin tällöin on rivitolkulla niitä Kalervo Kummolan äo:lla ja ulkonäöllä varustettuja punaniskaisia vanhoja äijiä. Jos he osaavat hoitaa suomalaisten asioita, niin kyllä päättäjiin aina mahtuu yksi Karpelakin. Että silleen.on vanha missi ja kana. Siitä ei päästä mihkään. Yksityiselämä erikseen, siittä en kommentoi.
- johanna
vbn kirjoitti:
Älähän nyt yleistä!
Eduskunnassa ja ministereissäkin silloin tällöin on rivitolkulla niitä Kalervo Kummolan äo:lla ja ulkonäöllä varustettuja punaniskaisia vanhoja äijiä. Jos he osaavat hoitaa suomalaisten asioita, niin kyllä päättäjiin aina mahtuu yksi Karpelakin. Että silleen...ulkonäöllä varustettuja punaniskaisia vanhoja äijiä."
Auta armias jos kaikki olisivat Jarkko Isokosken näköisiä mallimiehiä. Aika pliisua kommentointia sinulta, ystäväiseni. Voi hyvänen aika. Pikku laululintuseni. K.Kummola on punaniskaisuudestaan huolimatta älykäs mies. Skarppi äijänkähtävä. Hän kanavoinee ulosantinsa vanhana kettuna parhaaksi katsomaansa reittiä pitkin; reittiä joka soljuu kuin Tonava sinunkaltaistesi pikku tiitiäisten tuottaman sanahelinän lävitse. Synkkiä emotionaalisia patoja välttäen.
Karpela on ministeri paikallaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383799Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362934Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81845Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51578Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71904
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44744
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22688- 56687