Eikös olekin kivaa

elää elämä

sukupuolettomana pellenä? On nainen, kaikki tunnistaa että on nainen, mutta on vain MIEHEKÄS nainen. Miesten saanti on niukkaa sen lisäksi että itsellä on VARSIN niukka maku!! Haluaa vain pitkän miehen, jolla on kasvot juuri kuin keskimääräisellä ihmisellä. Miehen, jolla on samat intressit. Silloin ei tarvitsisi tuntea itseänsä ULJAAKSI, KOMEAKSI. Kyllä elämä on epäreilua........ Ensiksi itseä oma koko ei haitannut. Sitten alettiin sanoa, että on miehekäs ja lesbomainen. Sellaiseksi on niiiiiiin kiva tuntea itsensä.

Elän yksin, ei siinä muu auta. Turha aikoa yrittääkään kahlehtia ketään 194 senttistä miestä itselleen. Aivan turhaa.... siinä sekä mies että minä itse kummatkin rasituttaisiin. Aivan hirvittävää, ettei pysty tuntemaan sukupuolista vetoa tavallisen kokoisiin miehiin. Pitäisikö ottaa joku sellainen, johon ei olisi viehättynyt? Näköjään. Tai sitten jää yksin. Minkäs sille mahtaa....... Yksin koko elämä. On se niin sairasta, että sekä naispuoliset että miespuoliset kadehtivat kokoani. Naispuolisilta sen kateuden voisi jotenkin kutenkin ymmärtää kun ollaan sentään samaa sukupuolta, mutta se on liikaa että miehetkin............... Mitä siitä vaikka on jätti, mitä siitä?? Mitä siitä vaikka saisikin miehen joka on peräti 3,55 senttiä pidempi. Mitä siitä? Kehenkään en tunne vetoa. En yhtään kehenkään! Lesbokaan en voi olla, koska oma sukuelin ei mitään muuta kuin yökötä. Todella hirveätä että tämän ainoan elämänsä joutuu viettämään yksin, vailla mitään rakkaussuhdetta. Ehkä on kavereita, joita voi rakastaa, mutta ei kuitenkaan sellaista rakkautta... miehen ja naisen välistä siis. En luulekaan, että rakkaus olisi mitään pinnallista ulkonäköpaskaa, mutta kyllä nyt tuttavallinen koko on aika suuri asia kuitenkin! Se, että toinen on fyysisesti miellyttävä. Ei komein eikä makeimman näköinen, vaan ainoastaan MIELLYTTÄVÄ. Se edellytyksen minä vaadin. Niinpä jään melko varmasti yksin. Sellaista miestä en halua muuksi kuin kaverikseni, johon en tunne sukupuolista vetoa. Hohhoijaa..... nyt tuli purkauduttua.

20

1257

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikka...

jäisi yksin. Mutta sen lisäksi naispuoliset ovat inhottavia ja kadehtivat kokoani. Katsovat minua ylöspäin kuin olisin jokin vaarallinen yksilö. Kenestäkään naisesta ei saa kivaa kaveria, en ole ainakaan tähän mennessä saanut. Koko on aina tullut haittaamaan jollakin tavoin. Ehkä saan sitten miehistä kavereita, niistä jotka tuntevat minuun sukupuolista vetoa mutta minä en heihin. On niitäkin muutamia, vaikkei kovin monia. Sellaisista siis kavereita itselleni, niin on siitä lähtien mukavempia kavereita.

Ja kun on kavereita ja mukavia sellaisia, niin ei se mitään vaikka jäisikin kokonaan elämättä ilman rakastumisen tunnetta. Ei se mitään. Ei kaikkea voi elämältä vaatia. Muut saakoon itselleen mieluisat miesystävänsä. En voi itseäni syyttää asiasta, johon ei ole minulla mitään päätösvaltaa. Jos saisin päättää, olisin juuri sen keskimääräisen kokoinen, niin säästyisi kadehtimisilta. Nyt en voi asialle mitään, kun olen sen kokoinen kuin olen. 180 senttiä siis. Eli ihmisen kokoinen kuitenkin, mutta ei kovin naisellisen kokoinen. Ei ainakaan miesten mielestä. Siis mitä kirjoituksia nyt täältä netistä vain lukee, niin kaikkialla sanotaan että 180 senttinen on amatsooni. Olkoon sitten, aina voin jäädä yksin. Jos ei löydy kymmentä viiva viittätoista senttiä pidempää, niin sitten jään yksin. Ei siinä muukaan auta. Jonkun miehen ehkä saisi tsägällä, mutta en välttämättä tuntisi mitään vetoa häneen. En, ellei olisi valtavan pitkä ja kasvoiltaan neutraali.

• ,,,,,,,,,,

tuo kuulostaa.. minkäs ikäinen olet?

• tänä vuonna
        ,,,,,,,,,, kirjoitti:

tuo kuulostaa.. minkäs ikäinen olet?

18. Joo, pidä mua vain teininä.........

• ikäni
        tänä vuonna kirjoitti:

18. Joo, pidä mua vain teininä.........

Oliko hämmästys vai? Oletitko, että olisin jotain 12??
        Minkäs ikäinen sinä itse olet..?

• miksei tuollainen 180 senttinen nainen voisi olla naisellinen?
        tuolla treffipalstallakin on nuoria naisia joilla on pituutta 180-186 ja kyllä he näyttävät kuvissakin ihan naisen näköisiltä ja naisellisilta.

mitä miehiin tulee, itse olen 190 cm pitkä ja omasta mielestäni tuolla kaupungilla kulkiessa saman pituisia miehiä on vaikka kuinka paljon.

• lohdutuksesta
        joonas75 kirjoitti:

miksei tuollainen 180 senttinen nainen voisi olla naisellinen?
        tuolla treffipalstallakin on nuoria naisia joilla on pituutta 180-186 ja kyllä he näyttävät kuvissakin ihan naisen näköisiltä ja naisellisilta.

mitä miehiin tulee, itse olen 190 cm pitkä ja omasta mielestäni tuolla kaupungilla kulkiessa saman pituisia miehiä on vaikka kuinka paljon.

Vaikka kiellätkin sen, niin olet kyllä pituudeltasi enemmän harvinaisuus kuin tavanomainen.

"miksei tuollainen 180 senttinen nainen voisi olla naisellinen?"
        Kysypä sitä lyhyiltä ihmisiltä. Sitä minäkin ihmettelen, kuinka pituus muka vaikuttaisi naisellisuuteen.

• lohdutuksesta kirjoitti:

Vaikka kiellätkin sen, niin olet kyllä pituudeltasi enemmän harvinaisuus kuin tavanomainen.

"miksei tuollainen 180 senttinen nainen voisi olla naisellinen?"
        Kysypä sitä lyhyiltä ihmisiltä. Sitä minäkin ihmettelen, kuinka pituus muka vaikuttaisi naisellisuuteen.

en mä sano että 190 olis normi pituus miehillekään, mut ei nyt mikään harvinainen ilmiö kuitenkaan :)

kyllä mulle kelpais 180 senttinen nainen, tai no olis edes jonkunlainen nainen :D

• kuitenkin...
        joonas75 kirjoitti:

en mä sano että 190 olis normi pituus miehillekään, mut ei nyt mikään harvinainen ilmiö kuitenkaan :)

kyllä mulle kelpais 180 senttinen nainen, tai no olis edes jonkunlainen nainen :D

Eikös se keskimittainen mies ole sellaiset 175-180 senttiä?

Mutta pitkiä mä vain kattelen... :)

• kuitenkin... kirjoitti:

Eikös se keskimittainen mies ole sellaiset 175-180 senttiä?

Mutta pitkiä mä vain kattelen... :)

mie muistan jostain lukeneeni että suomalaisten miesten keskipituus alkas olee jo lähellä 180 senttiä.

joo, ei ne lyhyet miehet oo edes komeita ;)

• ihan noinkaan
        joonas75 kirjoitti:

mie muistan jostain lukeneeni että suomalaisten miesten keskipituus alkas olee jo lähellä 180 senttiä.

joo, ei ne lyhyet miehet oo edes komeita ;)

Kyllä mies voi olla komea, vaikka olisi 170 senttinen pätkä. Esimerkkinä Joaquin Phoenix ja Tom Cruise. Onhan ulkonäössä nimittäin hiukset ja naamakin. Mutta sitten se pituus siinä tuo kivasti miestä vielä enemmän esille =)

Ulkonäköä ei voida luokitella suoraan pituudesta, mutta jokin vaikutus silläkin on. Itse tunnen isokokoisena naisena oloni tuttavallisemmaksi jonkun pitkän miehen seurassa.

• välikommentti
        ihan noinkaan kirjoitti:

Kyllä mies voi olla komea, vaikka olisi 170 senttinen pätkä. Esimerkkinä Joaquin Phoenix ja Tom Cruise. Onhan ulkonäössä nimittäin hiukset ja naamakin. Mutta sitten se pituus siinä tuo kivasti miestä vielä enemmän esille =)

Ulkonäköä ei voida luokitella suoraan pituudesta, mutta jokin vaikutus silläkin on. Itse tunnen isokokoisena naisena oloni tuttavallisemmaksi jonkun pitkän miehen seurassa.

mitä ihmettä te oikein sössötätte??????
        pitkät miehet kuikeloita, ei lihaksia, ei voi olla totta..... vannoutunut ulkonäön perässä juoksija..

• joka...
        välikommentti kirjoitti:

mitä ihmettä te oikein sössötätte??????
        pitkät miehet kuikeloita, ei lihaksia, ei voi olla totta..... vannoutunut ulkonäön perässä juoksija..

treenaa. Pituus on ainakin mielestäni hyvä asia ihmisessä (antaa kehittyneemmän vaikutelman), mutta ehkä kompleksiset lyhyet ihmiset saattavat olla eri mieltä. Ja kiitos vain teille niin hitosti, nyt muuten mullakin on kompleksi!

• oli kompleksi
        joka... kirjoitti:

treenaa. Pituus on ainakin mielestäni hyvä asia ihmisessä (antaa kehittyneemmän vaikutelman), mutta ehkä kompleksiset lyhyet ihmiset saattavat olla eri mieltä. Ja kiitos vain teille niin hitosti, nyt muuten mullakin on kompleksi!

jo ennen ku tajusitkaan, sori vaan.....
        muaki rupes mietityttään että voi olla pitkä ja paksu mies, hyi h... mutta siis ei sitä voi arvostella tuolla lailla, sitä joko tykkää tai ei ja minä tykkään, ja sillä sipuli.

• tätä miestä
        oli kompleksi kirjoitti:

jo ennen ku tajusitkaan, sori vaan.....
        muaki rupes mietityttään että voi olla pitkä ja paksu mies, hyi h... mutta siis ei sitä voi arvostella tuolla lailla, sitä joko tykkää tai ei ja minä tykkään, ja sillä sipuli.

http://www.temple.edu/photo/photographers/gorman/gorgere.jpg

Siinä vasta ulkonäköä kerrakseen! P:

• on alkanut

• paremman
        on alkanut kirjoitti:

jotenkin lähiaikoina näyttämään mun silmissä vanhoissa leffoissaan ihan hiton hyvältä...

:) :).. sillä oli liikaa karvoja käsissä... ja muutenkin..

• ja jotenkin
        paremman kirjoitti:

:) :).. sillä oli liikaa karvoja käsissä... ja muutenkin..

kivannäköinen hymy...

• osaan valittaa...

joka asiasta....

• Brooke_88

Joo. Minä olen ketjun aloittaja ja jatkan tänne valitustani............. siis kohta jatkan

• Brooke_88

aloitan UUDEN ketjun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      195
      5783
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      141
      2758
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2267
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      93
      1979
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      1971
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      229
      1355
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      75
      1299
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      12
      1250
    9. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      4
      1187
    10. Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin

Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa
      Maailman menoa
      279
      1165
    Aihe