Outoa on että tuommoinen vasuritantta valitaan presidentiksi.. Junttila-lippalakki-kulttuuri suomi sai ainakin ansaitsemansa presidentin !
MAAILMALLA NAURETAAN
17
606
Vastaukset
- hölmölässä
Varmasti siellä Hölmölässä on tämä junttila-lippalakki kulttuuri, eikös se ole siellä landella.
Me täällä sivistyneessä etelä suomessa pidetään lippalakkia vapaa aikana, mutta ei muulloin.- että tosi nokkelat..
rupee viilaan pilkkua.. NOIN NIINKUIN KUVAINNOLLISESTI, sanotaan nyt sitten vaikka tuulipuku-kansa, mutta se siittä. 48.2% sentäs tajus jotai..
- SITTEN
että tosi nokkelat.. kirjoitti:
rupee viilaan pilkkua.. NOIN NIINKUIN KUVAINNOLLISESTI, sanotaan nyt sitten vaikka tuulipuku-kansa, mutta se siittä. 48.2% sentäs tajus jotai..
Kirjoittelet jos et kritiikkiä kestä, mulkero!
- vaan tää
SITTEN kirjoitti:
Kirjoittelet jos et kritiikkiä kestä, mulkero!
mun kritiikki,eunukki!
- älykäs
vaan tää kirjoitti:
mun kritiikki,eunukki!
Loistavan älykäs, omaperäinen ja hyvin perusteltu mielipide, varmasti sinun täytyy olla porvareiden eliittiä.
PS. haista itse vittu
- capt.cöpenick evp
Sisäänpäin tai rukkaseen piilottaen.
Paremminkin voisi ihmetellä parin Pohjoismaan soveltamaa "lehdistön vapautta"!
Viittaan tässä Jyllands Postenin tulella leikittelyä.- se määrittelee
mitä lehdissä kirjaillaan? Ei varmaan ollut Tanskassakaan valtiovallan siunausta lehdistön jumalanpilkalle.
- yhtään..
sinä vaan kuvittelet. Kylläpä on nyt hyvä presidentti meillä. Olen iloinen.
- Te oikeistonilkit
tai me pyydetään Putinin Vladimir apuun!
Eiköhän hymy hyydy porvarilla!- hymy hyytyä
siinä vaiheessa sitten itseltäsikin..
miten voi olla noin tyhmiä puheenvuoroja? - Wirtanen
hymy hyytyä kirjoitti:
siinä vaiheessa sitten itseltäsikin..
miten voi olla noin tyhmiä puheenvuoroja?On porvarikakaroiden vanha provo.
- vasta jos mikä
Wirtanen kirjoitti:
On porvarikakaroiden vanha provo.
vahvistaa Tarjan valtaa ja asemaa.
Tarja I Suuri poikkeuslailla kolmannelle kaudelle! - lapsukainen
demarithan on jo pyytäneet ja saivat avun. Tarja on pressamme.
- on jotain
ilonaihetta tässä nykyajan touhussa, vaikka ei se taatusti ole Suomen presidentti joka maailmalla naúrattaa. Minua kyllä surettaa tämä muutaman Saulin kannattajan idioottimaisuus, voiko meidän joukossa olla tälläisiä älykääpiöitä.
- utelias
Ottaako pena connanilta suihin,
on kuulemma tykästynyt siihen touhuun?
- Neiti Turkoosi
nauraa peräti kotimaassa saati sitten maailmalla. Tietäneekö maailmalla kuka tätä maata "johtaa"? Luulen, että vähemmistö. Nyt voi tulla tutuksi Conanin välityksellä.
- ikäneitonen
Kyllä naisena minua hävettäisi, jos kaksoisolentoni olisi MIES.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi434006Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal513651- 703218
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak933087Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no882066- 352028
- 241889
- 311841
- 341830
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231774