Kävelin kadulla ja törmäsin vanhaan aitaan. Miten voi kadulla olla esteenä aita. Kadun tulisi olla suora ja esteetön.
Samoin on ateisti, sinun ajatusmaailmasi laita, sinne on esteitä syntynyt, joko sinun omasta tahdostasi tai sukusi tahdosta.
Jumalan tiet ovat suorat ja selkeät, mutta ne eivät kelpaa sinulle, koska sinun ajatusmaailmasi mukaan kaikki pitäisi pystyä selvittämään sinun tavallasi.
Sinä olet esteenä tulevaisuudellesi, joka olisi valoisa ja onnellinen, tulevaisuudelle, joka sinulla joka tapauksessa on, sillä sielu on katoamaton.
Onneksi sinulla on vielä tänään mahdollisuus tutkia mistä esteet sinuun syntyi ja sinä voit esteet kaataa. Sillä Jumala on ja elää, uskoitpa sinä tai et.
KATOAMATON
28
828
Vastaukset
"Kävelin kadulla ja törmäsin vanhaan aitaan. Miten voi kadulla olla esteenä aita. Kadun tulisi olla suora ja esteetön."
Ehkä sen aidan takana on kuoppa ja se aita estää sinua tippumasta ja loukkaaasta itseäsi.
Ateistit ovat pystyttäneet aitoja kuoppien ympärille, jotta ei niihin tippuisi ja aiheuttaisi vahinkoa itselleen.- aita.....
uskis menee yli siitä mistä aita on matalin. ateisti ajattelee ettei sen aidan toisella puolella mitään ole, ja käy kahvilan ovesta sisään.
- aitojen tuomaan turvaan
Ehkäpä se aita olikin ateistin pystyttämä, koska me uskovaiset emme aitoja pystyttele. Eihän meidän tarvitse turvata omaa elämäämme, sen turvaa kaikkivaltias Jumala. Sillä me olemme rohkeita eikä mikään saa meitä pelon valtaan. Niin Jeesuksen lupaus toteutuu: "täydellinen rakkaus karkottaa pelon."
aitojen tuomaan turvaan kirjoitti:
Ehkäpä se aita olikin ateistin pystyttämä, koska me uskovaiset emme aitoja pystyttele. Eihän meidän tarvitse turvata omaa elämäämme, sen turvaa kaikkivaltias Jumala. Sillä me olemme rohkeita eikä mikään saa meitä pelon valtaan. Niin Jeesuksen lupaus toteutuu: "täydellinen rakkaus karkottaa pelon."
"...koska me uskovaiset emme aitoja pystyttele."
Paitsi ihmisten ja uskovien välille...ja keskitysleirien ympärille.
"Eihän meidän tarvitse turvata omaa elämäämme, sen turvaa kaikkivaltias Jumala."
Onko sinulla vakuutuksia tai lukot ulko-ovessa? Kun sairastut, menetkö lääkäriin? Hätätapauksessa, oletko ottanut/otatko yhteyttä poliisiin, palokuntaan, sairaalaan?
Koska jos vastaat kyllä yhteenkään näistä, olet turvannut omaan elämääsi etkä antanut jumalasi turvata sinua.
- ihmettelevä
''Kävelin kadulla ja törmäsin vanhaan aitaan. Miten voi kadulla olla esteenä aita. Kadun tulisi olla suora ja esteetön.''
Miten uskovaisella voi käydä noin huono mäihä, että törmäilet kadulla aitaan. Toivottavasti et loukannut itseäsi. - D.S.O.M.
"Samoin on ateisti, sinun ajatusmaailmasi laita, sinne on esteitä syntynyt, joko sinun omasta tahdostasi tai sukusi tahdosta."
Joo... Mulla on todellinen palomuuri pääkopassa... Se estää sisään pääsyn tuhoisilta viruksilta kuten Jumala, Krshna, Saatana, Allah ja Aku Ankka.
Ja esteistä puheen ollen:
Mulla ei ole mitään esteitä. Mun ei tarvitse milloinkaan hävetä ajatuksiani eikä arvuutella että mitähän mieltä mun jumala on jos avaan nyt bissen ja katon "aikuisviihdettä". Mun ei tarvitse elää niinkuin joku kyttäis selän takana 24/7.
Elän suomen lakien mukaan joita on jo aivan tarpeeksi, En tarvitse enää toista lakikirjaa jonka päivitykset on 2000 vuotta myöhässä.
Ja Kyllä autan ihmisiä, hymyilen toisinaan ja annan muille ihmisille anteeksi, välillä jopa silloin kun nämä eivät sitä ansaitsisi. Ja jos siellä päässä nyt jotain esteitä on saa psykiatri siitä palkkansa.
Mitä tulee katoamattomaan sieluun niin:
jos jostain syystä tulisin uskoon ja rakastaisin tota sun jumalaas niin kuoltuani voisin ehkä päästä sinne taivaaseen. MUTTA jos en haluakaan taivaaseen enkä helvettiin missään nimessä niin joudunko helvettiin vai saanko armollisen kadotuksen?- vaan vapaus
Ei Jumala sinua kaljan takia tuomitse. Sinulla on kyllä esteenä siellä ajatusmaailmassa, Jeesuksen tuntemukselle se, että luulet Hänen tulleen tuomitsemaan sinua. Ei, Hän on tullut, jotta sinä vapaa olisit, joten noiden sinulle tärkeiden huvien yhteensovittaminen uskon kanssa on mahdollinen.
- Rausku
"Jumalan tiet ovat suorat ja selkeät, mutta ne eivät kelpaa sinulle, koska sinun ajatusmaailmasi mukaan kaikki pitäisi pystyä selvittämään sinun tavallasi."
...Mutta onneksi sinun tavallasi kaikki on niin selkeää. Murran aidan (?) ja valitsen jonkin lahkon ja alan turruttaa mieltäni jollain ihanalla pelastustarinalla. Maailma pelastuu. Tehtävä suoritettu.
Pahinta jumalanpilkkaa on uskonnollinen latteus.- lahkoon
Ei saa lahkoontua. Usko Jeesukeen riittää.
Mieli ei turru, jos uskoo Jeesukseen, niin kuin Hän opetti, ei niin kuin lahkot opettavat.
Joka lahkossa on oikeaa ja on väärää.
Jumala loi lukemattomat, hienot persoonallisuudet ja Hän varoittaa ihmistä siitä, että hänen ei tule itseänsä muuttaa.
Jumalan sana itse muuttaa ja aina vain ihmisen parhaaksi. Usko Jeesukseen tekee vapaaksi. - Rausku
lahkoon kirjoitti:
Ei saa lahkoontua. Usko Jeesukeen riittää.
Mieli ei turru, jos uskoo Jeesukseen, niin kuin Hän opetti, ei niin kuin lahkot opettavat.
Joka lahkossa on oikeaa ja on väärää.
Jumala loi lukemattomat, hienot persoonallisuudet ja Hän varoittaa ihmistä siitä, että hänen ei tule itseänsä muuttaa.
Jumalan sana itse muuttaa ja aina vain ihmisen parhaaksi. Usko Jeesukseen tekee vapaaksi."Ei saa lahkoontua. Usko Jeesukeen riittää."
Tai usko mihin tahansa supersankariin jos sellaisesta haluaa turvaa hakea. Ja tarina tuosta supersankarista on aina jonkin omaa etuaan ajavan lahkon muokkaama.
- esittää todisteita
Voisitko ystävällisesti todistaa minulle tuon mainostamasi jumalan olemassaolon, kun näemmä kerran tiedät hänen olevan olemassa? Voisitko siis kertoa ne faktat minullekin, niin voisin lakata olemasta ateisti...
Vai onko kyseessä vain joulupukki-tarinoita?- elää
En voi antaa sinulle uskoa, sen voi tehdä yksin Jeesus Kristus. En voi todistaa sinulle, se todistus tulee varmasti, silloin kun sinut on siirretty Jumalan valtakuntaan. Meissä uskovaisissa elää Pyhä Henki, totuuden Henki, Puolustaja ja totisesti jokainen joka sen Hengen kanssa on tekemisissä saa joka hetki todistuken.
Minä olen ollut lapsesta asti uskossa, mutta vasta sitten, kun tunnustin Jeesuksen Herrakseni ja Hän tunnusti minut Jumalan enkelien edessä sain ns. elävän uskon. Sen jälkeen olen kokenut ihmeitä. Jeesus elää, siitä ei ole pienintäkään epäilystä meillä uskovaisilla ja sen tähden me todistamme, etsimättä pienintäkään ihmiskunniaa.
- m.u.s.t.a.l.a.m.m.a.s
Sullapa onkin silmälaput kun et erota totta tarusta ja faktaa fiktiosta, uskot mielikuvitusolentoihinkin. Hoitoon vaan...
- vaan Jumalan Hengellä
No se aita olikin vain eräänlainen vertaus ihmisessä oleviin esteisiin. Mielikuvitukseeni minun ei tarvitse uskoa, silloin kun on puhe Jeesuksesta. Pyhä Henki, Puolustaja, jonka Jeesus lähetti taivaaseen astumisensa jälkeen, on tullut myös minuun ja Hän todistaa Jeesuksesta.
Ole täysin vapaa ja onnellinen ja saan joka hetki hoitoa ja huolenpitoa Jeesukselta Hänen Pyhän Henkensä kautta.
- Puumari
Mun uskovainen kusipää faija veti mua kuonoon niin kauan kun se oli mua krodempi, kato kun mä en ruvennut uskomaan sen jeesuspaskaa. Musta tuli sitte 186-senttinen ja faija jäi tohon 164. Ei vetäny enää kuonoon kon mä kerran vähä käppänää tönäsin. Siinä uskovaisen suorat tiet. Se meni myöhemmin suoraa tietä hautaan ja ulisi mennessään kun syöpä poltti mahassa.
- teot Jeesuksen tuomittavaksi
Isäsi ei ollut Jeesus. Jeesus ei olisi ikinä lyönyt sinua tai ketään muutakaan. Nyt sinä syytät syytöntä, syyttämällä uskoa. Ei usko joka tekee hedelmää ole tuollaista kuin sinun isäsi usko oli. Älä anna isäsi synnin eksyttää itseäsi. On olemassa Jumala, joka todella rakastaa sinua. Hän ei sinua tuomitse, mutta se sana, jonka Hän on puhunut, tulee tuomitsemaan myös sinut viimeisellä tuomiolla.
- Lyydiat
Kaikilla meillä on noita esteitä. Ei aina kyetä näkemään sitä kokonaisuutta, jos keskitytään vain siihen yhteen asiaan.
- sielusta
Jeesus on järjestyksen Jumala, Hän tietää kaiken ja näkee kaiken. Hän ei ole ahdas, vaan Hän on avara.
- Lyydiat
sielusta kirjoitti:
Jeesus on järjestyksen Jumala, Hän tietää kaiken ja näkee kaiken. Hän ei ole ahdas, vaan Hän on avara.
"Jeesus on järjestyksen Jumala, Hän tietää kaiken ja näkee kaiken. Hän ei ole ahdas, vaan Hän on avara."
Sitä Jumala on, mutta me emme yllä samalle tasolle vaikka kuinka sitä haluaisimme.
- M@k3
Mikä saa ihmisen uskomaan että satu on todellisuutta?
Mikäpä muukaan kuin kuoleman pelko.
Kuoleman pelko saa sinut keksimään juttuja kuten sielu ja Jumala joilla voit lohduttaa itseäsi.
Mutta kumpaakaan ei ole todella olemassa, etkä niitä tarvitse.
Hyväksy vain rohkeasti se ettei kuoleman jälkeen ole enää mitään ja lopeta pelkurin kiemurtelu.- arvosteluunkin
Sinä olet täysin väärässä. Minä olen koetellut jopa ns. kuoleman pelon ollessani niin sairas, että lääkäritkin uskoivat minun kuolevan. Teho-osastolla ollessani tutkiskelin itseäni ja näin, että minulla ei ollut pienintäkään kuolemanpelkoa.
Jeesus on tehnyt minut vapaaksi, sanansa mukaan, ja Hän on vapauttanut myös kuolemanpelosta.
Tutustu rakas ystävä sanaan, jotta voit noin voimakkaita mielipiteitä tuoda esille. Ennen kuin sinulla on tietoa, et ole kelvollinen arvostelemaan. - m.u.s.t.a.l.a.m.m.a.s
arvosteluunkin kirjoitti:
Sinä olet täysin väärässä. Minä olen koetellut jopa ns. kuoleman pelon ollessani niin sairas, että lääkäritkin uskoivat minun kuolevan. Teho-osastolla ollessani tutkiskelin itseäni ja näin, että minulla ei ollut pienintäkään kuolemanpelkoa.
Jeesus on tehnyt minut vapaaksi, sanansa mukaan, ja Hän on vapauttanut myös kuolemanpelosta.
Tutustu rakas ystävä sanaan, jotta voit noin voimakkaita mielipiteitä tuoda esille. Ennen kuin sinulla on tietoa, et ole kelvollinen arvostelemaan.Olet päästänyt itsesi kuolemanpelosta valehtelemalla itsellesi taivaasta ja jumalasta. Ei niitä ole.
Heikko ihminen ei pysty kohtaamaan realiteetteja. Ensin kuolet, sitten mätänet haudassa, surullista, eikö?
Ihan sama, miten hyvää elämää olet viettänyt, ihan sama, minkä koulutuksen hankkinut. - M@k3
arvosteluunkin kirjoitti:
Tutustu rakas ystävä sanaan, jotta voit noin voimakkaita mielipiteitä tuoda esille. Ennen kuin sinulla on tietoa, et ole kelvollinen arvostelemaan.Jeesus on siis lohdutuksesi kuolemanpelkoon ja kuolemanpelko on ainoa syy miksi uskot Jeesukseen.
Mitä voi päätellä siitä, että ateistit eivät usko Jeesukseen, no ainakin sen että me emme pelkää kuolemaa. - EI KANNA
m.u.s.t.a.l.a.m.m.a.s kirjoitti:
Olet päästänyt itsesi kuolemanpelosta valehtelemalla itsellesi taivaasta ja jumalasta. Ei niitä ole.
Heikko ihminen ei pysty kohtaamaan realiteetteja. Ensin kuolet, sitten mätänet haudassa, surullista, eikö?
Ihan sama, miten hyvää elämää olet viettänyt, ihan sama, minkä koulutuksen hankkinut.Minä en ole heikko. Minä olen uskaltanut aina todistaa Jeesuksesta, vaikka tiedän, että sinä tulet oman viisautesi kanssa pilkkaamaan minua.
Sinä olet täysin väärässä siinä, että ihminen jää hautaan. Sinulla ei ole oikeaa tietoa. Ihmisellä on ruumis, sielu ja henki.
Ruumis jää hautaan tai vaikkapa poltetaan, hyvä niin, sielu jatkaa elämää ja ihmisen omasta valinnasta johtuu kumman hengen kanssa sielu jatkaa ikuisuudessa, Pyhän Hengen vai vastavoiman eli lihan hengen. Sana tuomitsee lihan. - PELKOJANNE
M@k3 kirjoitti:
Jeesus on siis lohdutuksesi kuolemanpelkoon ja kuolemanpelko on ainoa syy miksi uskot Jeesukseen.
Mitä voi päätellä siitä, että ateistit eivät usko Jeesukseen, no ainakin sen että me emme pelkää kuolemaa.Pelkäättekö te kaikki kuolemaa, koska useat syyttävät minua siitä pelosta. Minä en pelkää, en ole koskaan pelännyt, enkä tule pelkäämän. Minulla on vapahtaja, joka tulee minua vastaan, kun käyn kuoleman kautta elämään. Kuka sinua tulee vastaa, se riippuu sinun valinnastasi.
En halua ahdistaa sinua enkä pelotella, sillä sinulla on ripaus uskoa jäljellä, etkä voikkaan aivan kylmästi ohittaa mahdollisen ikuisuuden ajattelemista. Kyllä sinua kutsutaan ja sinä kyllä huomaat sen sitten. Elä nyt aivan rauhassa ja pyri tekemään hyviä ja oikeuden mukaisia tekoja, että rauha sinun ympäristössäsi kasvaisi. Jumala tarkkaa meitä kaikkia. - M@k3
PELKOJANNE kirjoitti:
Pelkäättekö te kaikki kuolemaa, koska useat syyttävät minua siitä pelosta. Minä en pelkää, en ole koskaan pelännyt, enkä tule pelkäämän. Minulla on vapahtaja, joka tulee minua vastaan, kun käyn kuoleman kautta elämään. Kuka sinua tulee vastaa, se riippuu sinun valinnastasi.
En halua ahdistaa sinua enkä pelotella, sillä sinulla on ripaus uskoa jäljellä, etkä voikkaan aivan kylmästi ohittaa mahdollisen ikuisuuden ajattelemista. Kyllä sinua kutsutaan ja sinä kyllä huomaat sen sitten. Elä nyt aivan rauhassa ja pyri tekemään hyviä ja oikeuden mukaisia tekoja, että rauha sinun ympäristössäsi kasvaisi. Jumala tarkkaa meitä kaikkia.Pelkäät kuolemaa ja yrität vähentää pelkojasi sadulla nimeltä Jeesus ja sielu.
Ja yrität vielä tartuttaa pelkoa muihinkin ihmisiin?
Kuolema on vapautus, olisi kauheaa joutua elämään ikuisesti.
Teen oikein mielelläni kunniallisia ja hyviä tekoja ilman että mikään mielikuvitus olento tai satukirja käskee minun tehdä niin.
- oikea uskovainen
Totta on että ihmiset itse valitsevat ja useat valitsevat väärin. Ihmettelen sitä, että miksi monet jotka kertovat olevansa uskovaisia, ovat kovia ja arvostelevia ja tuomitsevia, eivätkä auta valitsemaan uskon tietä, päin vastoin ajavat pois.
Joutuukin miettimään sitä, että toiset uskovaiset tuntuvat olevan hyviä ja toiset pahoja. Mikä on se oikea usko- kasvaa täydellisyyttä kohti
Eivät kaikki, jotka sanovat uskovansa usko, eivätkä kaikki jotka puhuvat Jeesuksesta ole Hänestä.
Uskovainen rakastaa lähimmäistään ja haluaa jokaisen lähimmäisen pääsevän tuntemaan totuuden. Uskovainen suree sitä, että hän tietää niin monen matkan johtavan harhaan ja hän tekee parhaansa auttaakseen ihmiset Jumalan tuntemukseen.
Uskovaiset ovat rehellisiä, rohkeita, iloisia, empaattisia, kärsivällisiä ja monia hyviä ominaisuuksia omaavia. He jotka todella uskovat kantavat Hengen hedelmiä, jotka ovat Jumalasta ja heissä on kuva Jumalasta, vaikkakin vielä vajavaisena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi423910Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal393506- 703118
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912970Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no851954- 351948
- 241789
- 321733
- 291721
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231684