Kauniit naiset jäävät varjoon

Brooke_88

Missejä pidetään bimboina, malleja anorektikkoina, isokokoisia tavisnaisia amatsooneina jne. Kauniit naiset toden totta kätkevät kauneutensa neljän seinän sisälle, kun eivät enää usko olevansa minkään arvoisia. "Pieni on kaunista". No ehkä keramiikassa! Mutta ihmiset ovat asia erikseen. Jos eivät runsaat hiukset, muodokas lantio, a-luokan sääret, muhkeat rinnat tai edes pitkä kaula enää miellytä miehiä vaan kaiken täytyy olla pientä ja nihkeätä, niin jo on kumma! Ovatko nykyajan miehet vaarassa tulla puolikkaiksi pedofiileiksi? anteeksi, nyt pilailen pienikokoisten naisten kustannuksella... vielä kerran: anteeksi siitä. Ei oikeastaan se konkreettinen koko, vaan se käytös! Valtaosa lyhyistä ihmisistä käyttäytyy pitkiä ihmisiä epäkohteliaammin, koska he tuntevat ikäänkuin tarvetta suojella itseään "uhkaavilta vaaroilta". Ottavat kaiken itseensä ja mainostavat lyhyyttään. Miehistä en tiedä, mutta naisilla ainakin näin on.

33

2627

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miekkonen_

ja tässä etsintäkuulutettiin mitä?

• minä

tunnen ainakin kaksi lyhyttä naista, ja molemmat parhaimpia kavereitani..ja ovat ihan tavallisia muiden joukossa,(oli kyllä hauskaa sinänsä että kun ne näkivät toisensa niin serkkuni sanoi että mikäs pullaleuka tuo on..(johtui eräästä näpystä))(ja mielipide on säilynyt.. :) ) ja sanottakoon nyt että ne ovat noin 10 senttiä lyhyempiä kuin minä. Että hauskoja molemmat.

• mä-mies

tämä keskustelun aihe ehkä kuuluisi jollekin muulle kuin etsintäkuulutus-palstalla, ehkä tuonne suhteet ja tunteet tai mikä se nyt oli... voisi ainakin saada paremman keskustelun aikaiseksi.

• Brooke_88

kuinka hyvin se tärppää täällä :)

• minun mielestä

ei lyhyissä naisissa ole mitään vikaa, sehän herättää vaan miehissä suojelunhalua, jos normaali mies. Mielestäni lyhyt ja keskipitkä nainen on naisellinen ja tää on tosiaan etsintäkuulutus palsta. Suhteet ja tunteet olis parempi palsta tämmöisille, koska viestissäsi et etsi ketään.

• Brooke_88

jään yksin. Muutan maaseudulle. Nimeän yhden taloni puista "minun miehekseni".

Miten pituus vaikuttaa naisellisuuteen? Kerro mulle.

Mä voin sanoa itsestäni sellaisen esimerkin, että mä jumaloin pikimustia hiuksia. Olen aina niin tehnyt. Mutta silti tulin pari vuotta sitten vahvasti ihastuneeksi erääseen mieheen, jolla hiukset olivat vitivalkoiset. Tämä tarina on tosi. Se mies oli silti äärimmäisen miehekäs ja todella hyvännäköinen... Varmaan suurin ihastus mitä mulla on koskaan ollut!
        Lähden olettamuksesta "tummat hiukset ovat miehekkäät", mutta silti se on se kokonaisuus mikä ratkaisee.

• Brooke_88

ettei mies pysty tuntemaan itseään mieheksi ilman että on koiran kokoinen nainen vieressä.

Tämäkö todistaa siis sen, että vain pitkät (190cm->) miehet ovat niitä todellisia miehiä?
        He eivät todellakaan kärsi mistään naisen pituudesta, vaan heille on ihan sama minkä mittainen nainen on, koska tuntevat jo muutenkin itsensä miehiksi. En halua kuitenkaan ihan yleistää, koska on lyhyissäkin miehissä itsevarmoja ja hyvännäköisiä. Tuo edellinen kirjoittaja ei tainnut vain olla. Taisi olla sen sijaan vasta pikkupoika... henkisesti näes.

• ikävää,......
        Brooke_88 kirjoitti:

ettei mies pysty tuntemaan itseään mieheksi ilman että on koiran kokoinen nainen vieressä.

Tämäkö todistaa siis sen, että vain pitkät (190cm->) miehet ovat niitä todellisia miehiä?
        He eivät todellakaan kärsi mistään naisen pituudesta, vaan heille on ihan sama minkä mittainen nainen on, koska tuntevat jo muutenkin itsensä miehiksi. En halua kuitenkaan ihan yleistää, koska on lyhyissäkin miehissä itsevarmoja ja hyvännäköisiä. Tuo edellinen kirjoittaja ei tainnut vain olla. Taisi olla sen sijaan vasta pikkupoika... henkisesti näes.

että käy oikeen sääliksi miessukupuolisia ihmisiä, kun joutuvat kestämään kaikkea..............
        mikäs meillä naisilla, on niin helppoa kaikki ja mukavaa...hyvä kun ollaan opittu seisomaan ja kirjoittamaan niin kaikki muukin luistaa....kävelystä ja juoksemisesta nyt puhumattakaan....
        nainen tuntee olonsa naiseksi jos on mies vierellä ja silloinkin vaan jos on oikea mies, että silleen..

• Brooke_88
        ikävää,...... kirjoitti:

että käy oikeen sääliksi miessukupuolisia ihmisiä, kun joutuvat kestämään kaikkea..............
        mikäs meillä naisilla, on niin helppoa kaikki ja mukavaa...hyvä kun ollaan opittu seisomaan ja kirjoittamaan niin kaikki muukin luistaa....kävelystä ja juoksemisesta nyt puhumattakaan....
        nainen tuntee olonsa naiseksi jos on mies vierellä ja silloinkin vaan jos on oikea mies, että silleen..

jään yksin. Ei ole enää halua yhteenkään mieheen.

Kun on "sukupuoleton", saa olla juuri sellainen kuin on. Se ei ole ikävää, vaan se on kivaa =)

• Brooke_88
        Brooke_88 kirjoitti:

jään yksin. Ei ole enää halua yhteenkään mieheen.

Kun on "sukupuoleton", saa olla juuri sellainen kuin on. Se ei ole ikävää, vaan se on kivaa =)

Yksi vagina jää käyttämättä. Mutta mitäs se haittaa? Käytän sitä itsekseni.

• ikinä
        Brooke_88 kirjoitti:

Yksi vagina jää käyttämättä. Mutta mitäs se haittaa? Käytän sitä itsekseni.

katsonut kauniita ja rohkeita ja niinkua Brookea... mä otan siltä mallia..
        kyllä aina kannattaa käyttää esim naamaansa hyväksi ;) jos se on söpö niin edes joku paikka mikä vähän viittaa naiseen... ja jos vaatteissa ei näy muuten sukupuoli niin ei sitten kannata edes yrittää...

• Brooke_88
        ikinä kirjoitti:

katsonut kauniita ja rohkeita ja niinkua Brookea... mä otan siltä mallia..
        kyllä aina kannattaa käyttää esim naamaansa hyväksi ;) jos se on söpö niin edes joku paikka mikä vähän viittaa naiseen... ja jos vaatteissa ei näy muuten sukupuoli niin ei sitten kannata edes yrittää...

Nyt kuulit sen, minkä halusitkin.

Jos olisin maailman kaunein nainen JOKAISEN MIEHEN MIELESTÄ, en yhtään itkisi pituuttani. Silloin oikeastaan nauraisin jutulle: "Hän ei suostu ottamaan maailman kauneinta naista, koska on itse liian lyhyt. Voi sentään, nyt se on hänen menetyksensä". Siis tosiaan, jos olisin maailman kaunein, näin ajattelisin.

Mutta kun olen naamastani keskiverto ja kooltani keskimääräistä naista pidempi..... Silloin siinä tulee sellainen ajatus, että onko naisellinen. Mutta en kyllä mikään 150 senttinenkään haluaisi olla. Silloin olisin puolestani liian lapsimainen. Mutta sellainen 165-170cm olisi hyvä. Ei lyhyt, eikä pitkä. Eikä kellään mitään arvostelemista.
        Siedän lyhyitä naisia, mutta ne eivät siedä mua. Taitavat liikaa pelästyä tällaista amatsoonia ;D
        Ja käytökseltäni olen pitkien ihmisten tavoin rauhallinen.

• voisi
        Brooke_88 kirjoitti:

Nyt kuulit sen, minkä halusitkin.

Jos olisin maailman kaunein nainen JOKAISEN MIEHEN MIELESTÄ, en yhtään itkisi pituuttani. Silloin oikeastaan nauraisin jutulle: "Hän ei suostu ottamaan maailman kauneinta naista, koska on itse liian lyhyt. Voi sentään, nyt se on hänen menetyksensä". Siis tosiaan, jos olisin maailman kaunein, näin ajattelisin.

Mutta kun olen naamastani keskiverto ja kooltani keskimääräistä naista pidempi..... Silloin siinä tulee sellainen ajatus, että onko naisellinen. Mutta en kyllä mikään 150 senttinenkään haluaisi olla. Silloin olisin puolestani liian lapsimainen. Mutta sellainen 165-170cm olisi hyvä. Ei lyhyt, eikä pitkä. Eikä kellään mitään arvostelemista.
        Siedän lyhyitä naisia, mutta ne eivät siedä mua. Taitavat liikaa pelästyä tällaista amatsoonia ;D
        Ja käytökseltäni olen pitkien ihmisten tavoin rauhallinen.

tehdä naamallesi mitään.. ei kannata, kannattaa vaan olla......

aina kannattaa tavoitella jotain muuta mitä ei ole...... siis (ei kannata)

• Brooke_88
        voisi kirjoitti:

tehdä naamallesi mitään.. ei kannata, kannattaa vaan olla......

aina kannattaa tavoitella jotain muuta mitä ei ole...... siis (ei kannata)

mitään. Mitä oikein sekoot siinä?

Enkä myöskään keholleni mitään tee. Olen sellainen kuin olen. Piste.

Tekstini tarkoitus oli sanoa, että miksi ihmeessä hyvästä asiasta tehdään huono?? Tottakai nainen voi olla kaunis, vaikka olisi lyhyt, mutta eihän lyhyys ketään kaunista. Lyhyyshän on köyhyyttä ulkonäössä. Ja miehellä, joka vaatii keholtaan "köyhännäköistä" naista itselleen, taitaa olla todellisia ongelmia oman itsensä kanssa. Ei pituus tai lyhyys sitä sano, onko kaunis, vaan naama ja hiukset!! Mutta pituus on sellainen kiva lisä siinä vain... Sellainen lisä, mitä kaiken maailman kompleksiset peet eivät osaa arvostaa. Ei tehdä hyvästä asiasta huono asia. Se on itselleen kusettamista.

• Brooke_88

Mä etsin juuri tuollaisia kompleksisia paskoja niinkuin sä. Tervetuloa klaaniin. Mä voin kertoa sulle, mikä on meidän naisten mielestä todellista miehekkyyttä, kun sä et puolikkaana miehenä sitä vielä tiedä.

• Brooke_88
        Brooke_88 kirjoitti:

Mä etsin juuri tuollaisia kompleksisia paskoja niinkuin sä. Tervetuloa klaaniin. Mä voin kertoa sulle, mikä on meidän naisten mielestä todellista miehekkyyttä, kun sä et puolikkaana miehenä sitä vielä tiedä.

Sinähän et voi tietää tätä, ellei sinulla ole sitten jopa tussua! Eihän sitä koskaan tiedä...

No niin, oppitunti yksi. Miehen tekee mieheksi hänen miesmäinen asenteensa. Rohkeus, pelottomuus ja itsevarmuus ovat avainsanoja. "Minä menen ja haen naiseni" -tyyliä.

• Brooke_88
        Brooke_88 kirjoitti:

Sinähän et voi tietää tätä, ellei sinulla ole sitten jopa tussua! Eihän sitä koskaan tiedä...

No niin, oppitunti yksi. Miehen tekee mieheksi hänen miesmäinen asenteensa. Rohkeus, pelottomuus ja itsevarmuus ovat avainsanoja. "Minä menen ja haen naiseni" -tyyliä.

Rohkeus ja itsevarmuus eivät sellaisenaan vielä riitä. Miehen täytyy olla myös jollakin lailla tunteikas ja osoittaa kiintymyksensä naiseen. Jos ei miehellä ole lainkaan kiintymystä naiseen, voidaan olla varmoja ettei myöskään naisella ole mieheen. Yleensä tunteet vaativat oman vastakaikunsa pysytelläkseen hengissä. Mikään panopuiden kerääjä/naistenmies ei ole naisten makuun!

• Brooke_88
        Brooke_88 kirjoitti:

Rohkeus ja itsevarmuus eivät sellaisenaan vielä riitä. Miehen täytyy olla myös jollakin lailla tunteikas ja osoittaa kiintymyksensä naiseen. Jos ei miehellä ole lainkaan kiintymystä naiseen, voidaan olla varmoja ettei myöskään naisella ole mieheen. Yleensä tunteet vaativat oman vastakaikunsa pysytelläkseen hengissä. Mikään panopuiden kerääjä/naistenmies ei ole naisten makuun!

Itsevarmuuden ja tunteikkuuden lisäksi vaaditaan kolmatta ominaisuutta miehessä. Se on jokin sellainen luonteenpiirre, josta kyseinen nainen aikalailla tykkää. Jonkun naisen mielestä se on hyvä huumorintaju, kun taas jonkun toisen mielestä ahkeruus. Makuja on siis monia...

• Brooke_88
        Brooke_88 kirjoitti:

Itsevarmuuden ja tunteikkuuden lisäksi vaaditaan kolmatta ominaisuutta miehessä. Se on jokin sellainen luonteenpiirre, josta kyseinen nainen aikalailla tykkää. Jonkun naisen mielestä se on hyvä huumorintaju, kun taas jonkun toisen mielestä ahkeruus. Makuja on siis monia...

ovat kaikki yhdessä miehessä, on hän aikamoinen pakkaus. Nainen lankeaa heti hänen vierelleen.

Ja mitä ulkonäköön tulee, se ei ole kovin keskeisessä roolissa. Kunhan miehellä ovat sellaiset neutraalit kasvot, niin se on siinä! Ja ihastuneita ollaan.

• Brooke_88
        Brooke_88 kirjoitti:

ovat kaikki yhdessä miehessä, on hän aikamoinen pakkaus. Nainen lankeaa heti hänen vierelleen.

Ja mitä ulkonäköön tulee, se ei ole kovin keskeisessä roolissa. Kunhan miehellä ovat sellaiset neutraalit kasvot, niin se on siinä! Ja ihastuneita ollaan.

vähemmästäkin ihastua, mutta se ihastus ei ole silloin kovin aitoa. Vain sellaista "kunnes löydän paremman tarkkailtavan" tyylistä.

• oot
        Brooke_88 kirjoitti:

mä tuu leipoo turpaa.. >:( HALUUKS SÄ ET KAIKKI ON PITKIIII??? HEI HALOOOO ota se järki kätee jos sitä korkeuksista löytyy?!? :| hanki elämä... :|

• Seer

Olen itte vaan 175 pitkä äijä ja tästä syystä pienet muijat tai samankokoset kun mä on mun makuun. Toinen asia on ruumiinrakenne, olen ite kohtalaisen hyvässä kunnossa kropan suhteen ja edellytän sitten suunnilleen samaa kumppanilta, tosin ei se nyt niin markan päälle ole.

Ohan se vähän niinkin et kaikki ettii pitkää miestä tai niin luullaan, mut tuskin se on niin. Kyllä ne maut vaihtelee ja kaikille on jotain. Sitten jos perustaa asiat jollekin damn ennakkotieto-teini-listalle niin vaikee on löytää mitään. Ennemmin vaan unohtaa kauheet kriteerit ja antaa mennä vaan.

• koko 34 70C

..kuin siihen huudetaan.. olisikkohan itse käytökseltäs sellainen että aiheutat olemuksellas "pienten naisten" käytöksen..?
      ja ikävää että katellisuutes paistoi kirjoituksestas läpi.. jokainen saa synnyinlahjanaan kokonsa ja näkönsä.. näölle voi tehdä jotain mutta kokoon ei voi vaikuttaa..
      ja onhan se niin ihanaa kun on pieni.. ei tuu ainakaan ongelmia että mies olis lyhyempi :)..
      ja huom.. saa käyttää seksikkäitä korkokenkiä ja jopa löytää nuorten vaatteista itselleen vaatteita eikä tarvi tyytyä mihinkään "mammavaatteisiin"..
      iloa talveen...

• Brooke_88

kauaa naisten vaatteita. Jos ei ole naisen ulkonäköä, niin eiköhän ole parempi pukeutua sukupuolettomasti.

Ja joo. Kiitos vain miehille kirjoituksistaan, että saan kadehtia LYHYITÄ ihmisiä.

• Brooke_88

kyllä sanoisi, ettei pituus vie naiselta yhtään naisellisuuta pois.

Mutta kaksimetrisiä miehiä on niin harvassa... Jään siis yksin. Ei siinä muu auta.

• Brooke_88

keksitään, että syöpäkasvain on naiselle edullinen asia. Mies voi tuntea itsensä terveemmäksi.

Huh huh, hullu maailma....

• Brooke_88
        Brooke_88 kirjoitti:

keksitään, että syöpäkasvain on naiselle edullinen asia. Mies voi tuntea itsensä terveemmäksi.

Huh huh, hullu maailma....

havaitseminen lisää miehellä suojelunhalua.

• Hoitoon
        Brooke_88 kirjoitti:

Olet selvästi jonkinlaisen hoidon tarpeessa.

• jenni
        Brooke_88 kirjoitti:

yks asia, mitä lyhyet ja kauniit naiset ei voi tehdä vaikka haluaisi.. mallintöitä nimittäin eikä hakea poliisiksi.
        monet lyhyet naiset ovat pitkille naisille siitä kateelisia, mut ei ne käy tääl palstoilla sitä tekemässä...
        juttusi ailahtelevuudella voisi päätellä että joko sulla on paha masennus tai olet synt. vuonna 88, jolloin olet 16-17 tai olet mielisairaalapotilas, joka on nuuskinut tiensä nettiin :P

ps. älä ota sitä vakavasti, elämä on!

• uko löydät.. <3

kyllä sä ukon löydät!!

• lyhyt ja onnellinen
        jenni kirjoitti:

yks asia, mitä lyhyet ja kauniit naiset ei voi tehdä vaikka haluaisi.. mallintöitä nimittäin eikä hakea poliisiksi.
        monet lyhyet naiset ovat pitkille naisille siitä kateelisia, mut ei ne käy tääl palstoilla sitä tekemässä...
        juttusi ailahtelevuudella voisi päätellä että joko sulla on paha masennus tai olet synt. vuonna 88, jolloin olet 16-17 tai olet mielisairaalapotilas, joka on nuuskinut tiensä nettiin :P

ps. älä ota sitä vakavasti, elämä on!

on siitä lyhyydest apua.. :D

• Nysä
        Hoitoon kirjoitti:

Olet selvästi jonkinlaisen hoidon tarpeessa.

Toivottavasti tää kaksmetrinen sekopää ei tuu vastaan pimeellä kujalla. Vois pelottaa...

• Lyhyt153!!!

Olen LYHYT JA YLPEÄ SIITÄ!!! >:( olkoon ihminen MILLANEN TAHANSA!! pitkä tai lyhyt!! kaikki on kauniita!! Rumaa ihmistä ei ole olemassakaa.. >:( mitä järkee olla MUOTISSA? :/ :( >:( jos toiset ei oo ns"kauniita" niin OLLAAN KAIKKI SITTE RUMIA!! :D x) "Kauniit naiset" määrittele se!! >:(
      Pieni on kaunista!! :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      92
      2127
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      33
      2070
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1835
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1360
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      86
      1251
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1141
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1060
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      56
      1003
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      67
      936
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      282
      895
    Aihe