Moondance

NoitaNainen

tänä täysikuun yönä...

18

608

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuunkulkija

neljä tuntia sitten. On se hyvä biisi. Myös Sametinpehmeä Yö oli kiva elämys eli Nights in White Satin. Alkas oleen takki tyhjä... kun oli vielä viitisenkymmentä muuta biisiä.

• NoitaNainen

on kans niin elämys kuin ikinä....

Missä kuunkulkija sen lauloi....? Sen Moondancen...

• Kuunkulkija
        NoitaNainen kirjoitti:

on kans niin elämys kuin ikinä....

Missä kuunkulkija sen lauloi....? Sen Moondancen...

täällä Uudellamaalla. Talviaikaan on kiva esiintyä yksityistilaisuuksissa ja saada ihmiset pysähtymään toisenlaisiinkin biiseihin. Sitten keväällä ja kesällä ulkona, naurattaa ihmisiä ja esittää kaikkia sellaisia biisejä mitä radio ei suolla koko ajan. Ihmiset tykkää... eivät ole tottuneet sellaiseen.
        Nyt on kyllä mentävä nukkumaan vaikka olisikin kanssasi kiva jutella elämän omituisuuksista ja vallitsevasta täysikuusta.

Hyvät yöt sulle, toivottavasti heräät raukeana ja rauhallisena aamulla!

• NoitaNainen
        Kuunkulkija kirjoitti:

täällä Uudellamaalla. Talviaikaan on kiva esiintyä yksityistilaisuuksissa ja saada ihmiset pysähtymään toisenlaisiinkin biiseihin. Sitten keväällä ja kesällä ulkona, naurattaa ihmisiä ja esittää kaikkia sellaisia biisejä mitä radio ei suolla koko ajan. Ihmiset tykkää... eivät ole tottuneet sellaiseen.
        Nyt on kyllä mentävä nukkumaan vaikka olisikin kanssasi kiva jutella elämän omituisuuksista ja vallitsevasta täysikuusta.

Hyvät yöt sulle, toivottavasti heräät raukeana ja rauhallisena aamulla!

mulle oletko muusikko?

• Kuunkulkija
        NoitaNainen kirjoitti:

mulle oletko muusikko?

osa-aikaisesti, ei liikaa muuten menee ruotsinlaivasoitoiksi... tehdään uutta musaa ja filmejä, kaikkea mitä mieleen tulee... sinulla näyttäisi tuo blues olevan aika pinnalla. Josta tuli mieleen että olihan tuo Midnight Specialkin joskus -34 hidas blues kun Joe niminen tumma sen teki Missisippijoen varrella, aika kaukana CCR:n ränttiksestä.... meidän täytyy tehdä joskus taikoja yhdessä ja saada täysikuu kokoaikaiseksi...

• NoitaNainen
        Kuunkulkija kirjoitti:

osa-aikaisesti, ei liikaa muuten menee ruotsinlaivasoitoiksi... tehdään uutta musaa ja filmejä, kaikkea mitä mieleen tulee... sinulla näyttäisi tuo blues olevan aika pinnalla. Josta tuli mieleen että olihan tuo Midnight Specialkin joskus -34 hidas blues kun Joe niminen tumma sen teki Missisippijoen varrella, aika kaukana CCR:n ränttiksestä.... meidän täytyy tehdä joskus taikoja yhdessä ja saada täysikuu kokoaikaiseksi...

ne vie noitsukkaa kesät talvet...1.4 Valkeakoskella ekat bluesit Jake's Blues Band..

Kuules Kuunkulkija jos semmosen taian keksit otan susta miehen ittelleni... :):D

• Törppö...

Ilmankos näinkin unta, jossa auto ei käynnistynyt.
      Autoni valui tien laidasta kokoajan syvemmälle ojaan ja lopulta vain katto näkyi. Ihmeellinen painajainen. Ei pidä leikkiä tuon noidan kanssa ;)

• NoitaNainen

tule vain törppö leikkimään.... :)

• Törppö...
        NoitaNainen kirjoitti:

tule vain törppö leikkimään.... :)

Noitani mun.. Mitä tuon noidalle kaupasta? Lego-palikoita, palapelin vai hammasharjan?

Nyt pitää mennä, kunhan pääsen irti koneesta. Olet taikonut minut kiinni näppäimistöön! ;)

• NoitaNainen
        Törppö... kirjoitti:

Noitani mun.. Mitä tuon noidalle kaupasta? Lego-palikoita, palapelin vai hammasharjan?

Nyt pitää mennä, kunhan pääsen irti koneesta. Olet taikonut minut kiinni näppäimistöön! ;)

Opettelin uuden loitsun viime lauantaina....se kävi sitte sulle ohrasesti....

..paitsi etten saa suklaarusinoita nyt kaupasta.. mitä mä leegoilla tai hammasharjalla...palapeli olis kiva..joo tuo semmonen,kun(jos) pääset irti..

• Törppö...
        NoitaNainen kirjoitti:

Opettelin uuden loitsun viime lauantaina....se kävi sitte sulle ohrasesti....

..paitsi etten saa suklaarusinoita nyt kaupasta.. mitä mä leegoilla tai hammasharjalla...palapeli olis kiva..joo tuo semmonen,kun(jos) pääset irti..

Nyt sitten kävin ostoksilla ja mukaan tarttui digitaalipiano aidolla pianokosketuksella ja eka kertaa pääsi soittamaan urkuja pedaalilla, loistavaa.
        En meinannut kuulla naapurin ovikellon soittoa, kun innoissani soittelin menemään kuulokkeet päässä.

Palapelihän meillä jo on. Minä ole pala yksi ja sinä pala kaksi. Mitenhän me kaksi palaa sovitaankaan yhteen? Kahden palan palapelinkin kokoaminen voi viedä aikaa, kun toinen pala on hukassa. Yleensähän se viimeinen pala aina puuttuu, joten heikolta näyttää..

• NoitaNainen
        Törppö... kirjoitti:

Nyt sitten kävin ostoksilla ja mukaan tarttui digitaalipiano aidolla pianokosketuksella ja eka kertaa pääsi soittamaan urkuja pedaalilla, loistavaa.
        En meinannut kuulla naapurin ovikellon soittoa, kun innoissani soittelin menemään kuulokkeet päässä.

Palapelihän meillä jo on. Minä ole pala yksi ja sinä pala kaksi. Mitenhän me kaksi palaa sovitaankaan yhteen? Kahden palan palapelinkin kokoaminen voi viedä aikaa, kun toinen pala on hukassa. Yleensähän se viimeinen pala aina puuttuu, joten heikolta näyttää..

..missä ne suklaarusinat? Häh! Sitte vasta aletaan palapeliä kasaamaan..

• Törppö...
        NoitaNainen kirjoitti:

..missä ne suklaarusinat? Häh! Sitte vasta aletaan palapeliä kasaamaan..

Suklaat taisi tulla jo syötyä, mutta rusinoita löytyy kunhan nuo mandariinit kutistuu tarpeeksi.

Ostin piparminttusuklaata josta puolet mureni tuonne näppäimistöön, että eiköhän ne sinne tule kun kerran kirjaimetkin. Nuole kirjainten ja rivien välistä. Rusinat tulevat myöhemmin postissa.

• NoitaNainen
        Törppö... kirjoitti:

Suklaat taisi tulla jo syötyä, mutta rusinoita löytyy kunhan nuo mandariinit kutistuu tarpeeksi.

Ostin piparminttusuklaata josta puolet mureni tuonne näppäimistöön, että eiköhän ne sinne tule kun kerran kirjaimetkin. Nuole kirjainten ja rivien välistä. Rusinat tulevat myöhemmin postissa.

Yäk...se ei oo hyväks noidille..siitä saa vakavan taikomattomuuskohtauksen...enkä mä tykkää mandariininmakusista rusinoistakaan...

Pah!

Eihä sun tekstiä voi lukea, kun kirjaimien välissä vilisee ruskeita murusia...käännä ne näppikset alaspäin ja ravista...

• Törppö...
        NoitaNainen kirjoitti:

Yäk...se ei oo hyväks noidille..siitä saa vakavan taikomattomuuskohtauksen...enkä mä tykkää mandariininmakusista rusinoistakaan...

Pah!

Eihä sun tekstiä voi lukea, kun kirjaimien välissä vilisee ruskeita murusia...käännä ne näppikset alaspäin ja ravista...

Sattuikin kiva juttu. Kun kirjoittelin unentulkintaa sinulle niin poistin yhtä kirjainta ja poistonäppäin jumittui pohjaan ja nieli koko kirjoitetun tekstin.

Kaivoin suklaamurun, joka piti näppäintä pohjassa pois hammastikulla. Käänsin näppiksen ja ravistelin. Nyt pitäis taas pelittää.

Kiitos siis hyvästä vinkistä.

• NoitaNainen
        Törppö... kirjoitti:

Sattuikin kiva juttu. Kun kirjoittelin unentulkintaa sinulle niin poistin yhtä kirjainta ja poistonäppäin jumittui pohjaan ja nieli koko kirjoitetun tekstin.

Kaivoin suklaamurun, joka piti näppäintä pohjassa pois hammastikulla. Käänsin näppiksen ja ravistelin. Nyt pitäis taas pelittää.

Kiitos siis hyvästä vinkistä.

nämä asiat..niin monta kertaa omatkin näppikset vaikka missä muruissa ja liemissä..kjäh!

Ole hyvä vaan vinkistä..se tietää viskipulloa...mulle! Sulta! Kiitokseksi!

• Törppö...
        NoitaNainen kirjoitti:

nämä asiat..niin monta kertaa omatkin näppikset vaikka missä muruissa ja liemissä..kjäh!

Ole hyvä vaan vinkistä..se tietää viskipulloa...mulle! Sulta! Kiitokseksi!

Itse olet minulle velkaa siitä viimeöisestä unesta. Tulen taas ensi yönä astraaliolentona kutittelemaan ja nyt näet sellaisen unen, että punastelet vielä Juhannuksenakin.
        Muuten jos tuon näppiken purkaa ja hiiren puhdistaa niin sieltähän saattaa löytyä kuivamuonat viikoksi, joten pitää säästellä pahan päivän varalle.

Sulle mitään viskejä, kastut näköjään jo muutenkin. Parempi kun vaan pidät sitä vesilasia yöpöydällä vanhaan malliin. Tarvii kunnon hörpyt, että jaksaa leijua takaisin..

• NoitaNainen
        Törppö... kirjoitti:

Itse olet minulle velkaa siitä viimeöisestä unesta. Tulen taas ensi yönä astraaliolentona kutittelemaan ja nyt näet sellaisen unen, että punastelet vielä Juhannuksenakin.
        Muuten jos tuon näppiken purkaa ja hiiren puhdistaa niin sieltähän saattaa löytyä kuivamuonat viikoksi, joten pitää säästellä pahan päivän varalle.

Sulle mitään viskejä, kastut näköjään jo muutenkin. Parempi kun vaan pidät sitä vesilasia yöpöydällä vanhaan malliin. Tarvii kunnon hörpyt, että jaksaa leijua takaisin..

lähden töihin,mutta i'll be back suomentamaan tuon viestisi..

Viime yö meni samaa rataa..ja nyt oli tulta...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      36
      11476
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9950
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      150
      5629
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3794
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3760
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3645
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3388
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3193
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      65
      2835
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2633
    Aihe