Hyvä Stara turhaa vaivan näköä

Aramiz

Esksi Haluat keskustella Jumalan itensä antamasta Sinetistä, Joka koskee, Jumalan kansaa joka on liittynyt Herraan Kristukseen. Siksi Jätän Olettamasi Varajumalan lausunnot aivan sivutekiöiksi.

Sapatti On Herran sinun Jumalasi Sapatti, Sen asettaja on ollut Jeesus Nazarealainen itse. Tämä Sapati Juutalaiseksi muuttamisen on tehnyt
Varajumala Vaticaanissa. Kuten kai itsekin
ymmärrät, Kuulut sinäkin nykyajattelun mukaan
Varajumalan Tytärkirkkoon.

Eihän tämä Sapattisuositus koske muita kuin, niitä, Jotka ovat liittyneet Herraan palvellakseen häntä luojana. Ninä en halua vaikuttaa millään muotoa sinun Varajumalan valintaasi. Voit aivan vapaasti pitää Häntä Kristuksen varamiehenä. Kuitenkin minä ja minun perheeni me palvalemme Herraa Jeesusta. Emmekä
Jeesuksen Varajumalia.

Kuten itse olet maininnut Sunnuntai on Catolisen kirkon vallan merkki. Sikäläinen Paavi kirjoittaa===of Kirjassaan Catecismus of Docdorine. Siitä minä tie olevan Jumalan tiedän olevani Jumalan edeustaja Maan päällä Koska minä omalla voimallani olen poistanut Sapatin pyhyyden ja tehnyt siitä tavallisen arkipäivän.

Jopa Protestantitkin hyväksyvät minun antamani
säädökset Ja pitävät, niitä ominaan, Kun minä olen tällaisia tekoja tehnyt voiko kukaan väitää ettenkö minä olisi Jumala===

Minä olen omalla voimallani muuttanut jopa kalenteterinkin. Joka aikoinaan alkoi Maaliskuun ensimmäinen päivä, mutta nyt vuosi alkaa minun
määräysteni mukaan 1 päivä Tammikuuta. Minulla on voima yli koko Kristikunnan ja minä voin omalla voimallani vapauttaa jopa Kristuksenkin käskyistä.

Toinen asia joka sai minun silmäni avautumaan
tarkemmin. Kun luin tarkaan Jeesuksen Kiusaukset
Ne selvittivät hyvin helppotajuiseti minulle mikä oli sielun vihollisen tarkoitus voittaa Jeesus. Saatana näyttää kaikki maailman valtakunnat ja lupaa ne Jeeuksen haltuun, jos vain Jeesus kumartaa häntä.

Ikivanhassa sodan käynnissä oli tapana voittajan käskeä kumartamaan omaa lippuaan. Kuuliasuuden osoitukseksi. Kuten luulisin sinulle selvinneen
mikä on Saatanan lippu ja mikä on Jumalan lippu

Näet Hesekiel maimnitsee erittäin selvästi, että hän Herra on asettanut Sapatin olemaan hänen ja hänen kansansa välillä olemaan sinettinä, että kansa tulee tietämään kuka on Herra joka pyhittää heidät.

Nyt Saatanalla on myös lippunsa joka on sunnutai joka on Saatanan Vallan merkki, siis kaikki jotka menevät Tämän lipun alle ovat toisen vallan pyhityken piiriin kuuluvoia.

Kuten olet Kuullut Tämän toisen Jumalaa vastustavan vallan sanovan. Minä itse olen
omalla valtuudellani muuttanut Jumalan käkyt ja
koko maailma seuraa minua!

Kuten olen tuonut julki nämä käskyt kuuluvat kaikille kansoille Jotka ovat liittyneet Herraan.
Jos sinä olet valinnut toisen Herran mitä Jeesus on suousitellut. Sille ei kukaan mitään voi koska meillä kaikilla on valinnan vapaus!

Jeesus Kristus on Sapatin Herra. Hän on sen itse antanut meille omakätisesti. Hän teki ainoastaan
Sapatista Ilon päivän. Poistamalla Seremonia lain
joka oli meitä Vastaan sen hän naulitsi ristille.

Me emme enää pelastu Kauristen ja Härkäin veren kautta , koska Jeesaus kuolemallaan poisti.
Mooseksen antaman uhrijärjestelmän. Hän poisti myös vanhinten Perinnäis säännöt jotka olivat meitä vastaan. Hän teki meille Kristityille lain suureksi ja ihanaksi. Ainoan Testamenttinsa hän
antoi asettaessaan ehtoollisen.

Tässä ehtoollisessa on todellinen Kristuksen henki. Jopa Juudas hänen pettäjänsä sai ehtoollisen. Sitten pitää vielä muistaa. Ettei
Henkilön kuoleman mukaan vaida Testamenttia muuttaa. Siis Tähän Kristuksen Vapahtajan uutteenlittoon Jäi vielä Hönen oma asetuksensa
Häntä kunnioittavien kristuttyhen käyttöön ja tämä Sinetti On Ei Jeesusta Hyväksyville kompastus kivi Se on Jeesuksen itsensä antama
Sapatti. Se kuuluu vain Jeesuksen vapahtajakseen
hyväksityille Kristityille.

Tiedän kuinka paljon sinä olet nähnyt vaivaa tuhotaksesi Jeesuksen dodellisen työn meidän hyväksemme. Kuitenkin vaikka Kristittyjen luku olisi kuin Meren hiekka tulee siitä pelastumaan vain Jäännös näin Kertoo Jumalan sana.

Sillä kirjoitettu on Herraa sinun Jumalaasi sinun tulee palveleman ja häntä ainoata kunniottaminen.

Lisäksi voin vielä mainita sen, jos jeesu olisi luopunut sinetistään olisi hänellä ollut aikaa
tehdä se näiden 40 vuorokauden aikana kun hän oli täällä maan päällä ennen taivaaseen astumistaan. Kuitenkaan hän ei tehnyt mitään muutoksia että hän olisi alkanut Saatanan palvonnan. Joten minä lopetan tähän ja jatkan
vielä Jeesuksen palvelemista. Toivotan sinulle
Jumalan rauhaa etsiessäsi Todellista Totuutta.

Maran ata

2

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aramiz

Helppoon asiaan: olen odottanyt Staralta oiken hyvää raamatun Factalla varustettua keromusta loppuaikojen Uskon kilvoittelujen loppumetreiltä.

Loppuiko Staralta mielikuvitus johon hän on teotiansa verhoillut?

Maran ata

• stara

Lueppas kirjoitukseni uudestaan ihan ajatuksen kanssa! Vaatii siis hieman ajattelua!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3839
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2974
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      9
      1882
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1608
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1089
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      741
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      731
    Aihe