käsitteistä ja todellisuuden kokemisesta.
no käsitteistä ollaan ilmeisesti samaa mieltä?ne me ollaan ite duunattu..jne.
todellisuuden kokemisesta..(en nyt rupea jauhamaan energiasta ku ei tunnu uppoovan)..mutta..kun käsitteitä määritellään,niin olettaisin että ollaan samaa mieltä siitä,että ilman hanskoja pystyy kuvaavamman määrityksen ruusun terälehdistä tekemään,kuin hanskat kädessä.olettaisin että ollaan samaa mieltä siitä,että ilman aurinkolaseja pystyy kuvaavamman määrityksen liikennevaloissa olevista valoista tekemään kuin lasit päässä.olettaisin että ollaan samaa mieltä siitä,että ilman kuulonsuojaimia pystyy kuvaavamman määrityksen äänistä tekemään kuin suojat päässä.olettaisin että ollaan samaa mieltä siitä,että paikanpäällä olija pystyy kuvaavamman määrityksen tilanteesta antamaa joka tapahtuu,kuin sellainen joka tilannetta televisiosta seuraa.
ollaan ilmeisesti samaa mieltä että noissa mainitsemissani vaihtoehdoissa kuvaavampaan määritykseen todellisuuden suhteen päästään ilman kyseisiä "apuvälineitä".
kuinka moni on käynyt avaruudessa munasilleen kokeilemassa kuinka ??? vaikuttaa?
melkein maanpäällä
5
272
Vastaukset
- ulalla
hullujenhuoneen päiväkirjasta?ei uponnut...
- mä vaa
"hullujenhuoneen päiväkirjasta"
näinkin voisi asiaa kuvainnoilstaa.sanoisin että "hauska" fiilis kun käsitys rupeaa menettämään merkitystään.
olisiko nyt aika ruveta suhtautumuaan kriittisesti ajatukseensa,että tässä käsitemaailmassa pystyy sen edellyttämällä tavalla toisiin vuorovaikuttamaan..ilman että nappeja ruvetaan suuhun pumppaamaan.
itse koen että nyt on parempi duunata lohko "narikkaa".kuinka tuo sitten onnistuu..onnistuu sillä että suhtautuu määritellyihin käsitteisiin niiden edellyttämällä tavalla.eli uskoo siihen että määritelty käsite on kuvaava/kuvaavin todellisuudesta.
nyt on mun aika keskittyä..tähän käsitemaailmaan. - m.u.s.t.a.l.a.m.m.a.s
mä vaa kirjoitti:
"hullujenhuoneen päiväkirjasta"
näinkin voisi asiaa kuvainnoilstaa.sanoisin että "hauska" fiilis kun käsitys rupeaa menettämään merkitystään.
olisiko nyt aika ruveta suhtautumuaan kriittisesti ajatukseensa,että tässä käsitemaailmassa pystyy sen edellyttämällä tavalla toisiin vuorovaikuttamaan..ilman että nappeja ruvetaan suuhun pumppaamaan.
itse koen että nyt on parempi duunata lohko "narikkaa".kuinka tuo sitten onnistuu..onnistuu sillä että suhtautuu määritellyihin käsitteisiin niiden edellyttämällä tavalla.eli uskoo siihen että määritelty käsite on kuvaava/kuvaavin todellisuudesta.
nyt on mun aika keskittyä..tähän käsitemaailmaan....ei ole ymmärrettävissä ilman päälausetta.
Missään kohtaa et ole määritellyt varsinaista asiaa. Mutta täsmennät sitä silti 8-|
Mutta mikä on aihe, ja miten se liittyy ateismiin?
- hattiwatti
Hmm..yritin saada selkoa. Anteeksi, mutta muotoilin ja siistin hieman lausettasi itselleni paremmin ymmärrettävään muotoon:
-- Olettaisin että ollaan samaa mieltä siitä, että paikanpäällä olija pystyy antamaan kuvaavamman määrityksen tilanteen tapahtumasta, kuin sellainen joka seuraa tilannetta televisiosta . --
Olen eri mieltä tuosta olettamuksestasi. Tuo kuvaus riippuu paljon havainnoijien verbaalisista kyvyistä, eli suomeksi ulosannista.
Ja sitten pelkästä visuaalisesta kuvauksesta:
Sillä joka televisiota töllöttää, on apunaan yleensä lukuisia "silmiä" eli kameroita eri suunnista ja kuvakulmista, kun taasen läsnä olevalla ihmisellä on (yleensä) vain kaksi silmää, nekin (yleensä) melko lähellä toisiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593225Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472921Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242749Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541837- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101091Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193991- 44839
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103835Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26830