Mistä sellainen sitten johtuu,että kun asennan päivityksiä,niin lopuksi tulee ilmoitus että päivitysten asennus epäonnistui???.No,hyvin pieni osa päivitysten asennuksessa onnistuu,mutta kuitenkin ...!!. =(
Tekee tämä manuaalisesti tai automaattisesti,niin AINA sama tulos!!.
Menee hermot?
Ongelmia päitysten latauksessa ja asennuksessa!!.
7
656
Vastaukset
- Jocu_
Minulla on ollut virustorjunta aina erinomaisessa kunnossa, ja vaikka päivitykset tulevat puhelinmodeemin kautta, ei ole mitään ongelmia.
- XP ja päivitykset.Menee her...
Tarkistin just asian.
XP:ssä saisi olla integroituna "vakoilu"-ohjelmien poisto,viruksentorjunta-ohjelma ja palomuuri!!!.
Mutta kun EI ole niin näin välillä käy!!.
Voi WinTOY!!.
=( - selain?
Wintoosan päivitykset kulkevat Internet Exploren kautta. Ei muiden selainten kautta onnistu.
Jollei tuosta kyse, niin mites Internet- tai virustentorjunta-asetukset? Päästävätkö esim. luotettavilta sivustoilta asennetut ohjelmat/päivitykset/niihin pääsyt?- mullakin
Ei päivity kaikki vaan jätti yhden suojauspäivityksen päivittämättä...ei viruksia..ei haittaohjelmia..ei ainakaan mun ohjelmat niitä löydä..Mikä lie taas..
- päivityksen lataamatta
mullakin kirjoitti:
Ei päivity kaikki vaan jätti yhden suojauspäivityksen päivittämättä...ei viruksia..ei haittaohjelmia..ei ainakaan mun ohjelmat niitä löydä..Mikä lie taas..
Ja olen kollannut koneen sekä varsinaisella pöpöntorjuntaohjelmalla että nettiskannauksella. Tutukaillut palomuuriasetukset sun muut.
Ei mitään ylimäätäistä eikä entisien latausten onnistumisiin verrattuna löytynyt.
Ja itse päivityksen onkelmaan olen selannut, löytääkseni ratkaisun, senkin seitsemän MSWinukan sivua...
Löytyiskö Winukan sivustoilta mistään luetteloa, jossa mainitaan itse virhekoodi ja siihen liittyviä tietoja? Mie kyllästyin moisia jo etsimään!!!
- Masa
Sama homma meikäläisellä! Ei lataa päivityksiä ollenkaan ja ilmoittaa epäonnistumisesta. Vikakoodi 0x80200010 enkä löytäny apuja edes sieltä vian määrityksistä! Osaisko joku auttaa? Vaihdoin siis just vanhaan koneeseen Me:n XP:ksi!
- KB913446
Itse sain asennettua tuon yhden puuttuvan päivityksen lueskeltuani yhtä Windows Update Newsgroupia ja sen perusteella kävin lataamassa yhden puuttuvan päivityksen täältä:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=fi&FamilyID=7bb21d74-c37b-472b-bb10-71d4680680a7
Sen jälkeen voi käydä vielä toteamassa Windows Update toiminnolla, että kaikki päivitykset on varmasti asennettu.
Vielä pitäisi ratkaista, miten saisi asennettua tuon Windows Defender (Beta 2)- ohjelman koneella...Error 1609...tai mennä vaihtoehtoisesti nukkumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 164662
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21625Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061587Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2281096Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 126889
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2846Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29817- 10815
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks47807