Kaupassa kerran kortonkeja ostamasa olin ja tietty eka paketin otin jonka huomasin kovasti ihmettelin asiaa kun paikalla ollut nuoriso porukka hiukan ihmetteli asiaa no kotona asia selvisi olivat vieneet sisällön:( no mitäs pienistä:)
Vastaukset 6
- paljaallako vetelit? :)
Käy nyt hyvä ihminen sanomassa kaupan kassalle, että tämmöistä on päässyt käymään.
- sulttis
Hain r-kiskalta määtsiggejä kuka sitä nyt tälläsenä aikana ilman..
- tutulta...
Mulle kävi kerran samalla tavalla, huomasin paketin olevan tyhjä vasta kun esileikitkin oli suoritettu. Kieritin sitten hädissäni elmu-kelmua pippelin päälle. No lapsihan siitä tuli ja varsinainen kusipää onkin :(
- zulttis
Eihän lapsista noin voi sanoa:( lapset ovat tärkeä asia maailmassa toivottavasti seuraava sukupolvi olis fiksumpaa eikä riitelis koko aikaa eikä tappelis.
- joker
Sinut on pantu veltolla vehkeellä
- zulttis
joker kirjoitti:
Sinut on pantu veltolla vehkeellä
Tuo oli kyllä ehdottomasti provo ja vieläpä erittäin huono ja typerä provo koska et saanut haluamaasi reaktiota aikaan:=) otan osaa puolestasi kenties seuraavalla kerralla onnistut paremmin:) (älä provosoidu vaikka sinua provosoidaan) sillä yleensä provosoijat ovat älyllisesti heikko lahjaisia henkilöitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032217
- 1011621
- 1141073
- 106970
Olen osastolla
Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.71882- 54745
- 65717
Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt
En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si42702- 27625
Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M78624