Kaupassa kerran kortonkeja ostamasa olin ja tietty eka paketin otin jonka huomasin kovasti ihmettelin asiaa kun paikalla ollut nuoriso porukka hiukan ihmetteli asiaa no kotona asia selvisi olivat vieneet sisällön:( no mitäs pienistä:)
Vastaukset 6
- paljaallako vetelit? :)
Käy nyt hyvä ihminen sanomassa kaupan kassalle, että tämmöistä on päässyt käymään.
- sulttis
Hain r-kiskalta määtsiggejä kuka sitä nyt tälläsenä aikana ilman..
- tutulta...
Mulle kävi kerran samalla tavalla, huomasin paketin olevan tyhjä vasta kun esileikitkin oli suoritettu. Kieritin sitten hädissäni elmu-kelmua pippelin päälle. No lapsihan siitä tuli ja varsinainen kusipää onkin :(
- zulttis
Eihän lapsista noin voi sanoa:( lapset ovat tärkeä asia maailmassa toivottavasti seuraava sukupolvi olis fiksumpaa eikä riitelis koko aikaa eikä tappelis.
- joker
Sinut on pantu veltolla vehkeellä
- zulttis
joker kirjoitti:
Sinut on pantu veltolla vehkeellä
Tuo oli kyllä ehdottomasti provo ja vieläpä erittäin huono ja typerä provo koska et saanut haluamaasi reaktiota aikaan:=) otan osaa puolestasi kenties seuraavalla kerralla onnistut paremmin:) (älä provosoidu vaikka sinua provosoidaan) sillä yleensä provosoijat ovat älyllisesti heikko lahjaisia henkilöitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va631732Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661179- 138963
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu15831Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63632- 41618
- 79610
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa92575- 45518
- 47495