EI PELKOA

EI EPÄTOIVOA

USKOVAINEN, JOKA USKOO TÄYDESTÄ SYDÄMMESTÄÄN JEESUKSEEN, EI PELKÄÄ.
"TÄYDELLINEN RAKKAUS ON KARKOITTANUT PELON"
"MITÄ YHTEISTÄ ON PIMEYDELLÄ JA VALOLLA"
Pelko kuuluu pimeyteen. Rohkeus kuuluu valoon.
Me Jeesukseen uskovat kuulumme valoon.
ME USKOVAT EMME OLE KOSKAAN EPÄTOIVOISIA, EMME MINKÄÄN ASIAN EDESSA, SILLÄ JUMALA, JEESUS KRISTUS ON TOIVON TUOJA.
Ei ole olemassa mitään asiaa, mitä Jeesus ei kykenisi hoitamaan.
ME OLEMME ILOISIA, ROHKEITA, KÄRSIVÄLLISIÄ JA KAIKKINAISIA HYVIÄ OMINAISUUKSIA OMAAVIA.

OLEMME UUSI LUOMUS HERRASSA.

29

993

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • YLÖS, ULOS

JA LUMIENKELEITÄ TEKEMÄÄN: ON SE VAAN NIIN IHANAA OLLA USKIS. KAIKKI SISKOT JA VELJET MUKAAN. JEESUS ANTAA MEILLE LUVAN OTTAA TÄNÄÄN VAATTEET POIS JA PYÖRIÄ LUMESSA. EIKÄ PAKKANEN PURE, KUN ON HERRAN HENKI SIELUSSA. VOI JEE, KUN YMMÄRTÄISITTE TYHMÄT ATEISTIT KUINKA ON VAPAUTTAVAA OLLA USKIS!!!

• ikuiseen tulevaisuuteen

Voi, jospa uskoisitkin ja tuntisit totuuden ja kulkisit ikuisen sielusi kanssa Pyhän Hengen johtamana ikuista kotiasi kohden.

Niin ikuista kotiasi kohden toki kuljet, mutta minkä hengen johtamana.

• KUN EN USKO
        ikuiseen tulevaisuuteen kirjoitti:

Voi, jospa uskoisitkin ja tuntisit totuuden ja kulkisit ikuisen sielusi kanssa Pyhän Hengen johtamana ikuista kotiasi kohden.

Niin ikuista kotiasi kohden toki kuljet, mutta minkä hengen johtamana.

NIIN SÄÄSTÖLIEKILLÄ PALAN IKUISUUDEN HELVETISSÄ, JOSSA ITSE LUCIFER (KAIKKI GRILLIEN KUNINGAS) HALLINNOI!

• ihmisen oma
        KUN EN USKO kirjoitti:

NIIN SÄÄSTÖLIEKILLÄ PALAN IKUISUUDEN HELVETISSÄ, JOSSA ITSE LUCIFER (KAIKKI GRILLIEN KUNINGAS) HALLINNOI!

Usko on lahja, ei voi omasta järjestään uskoa.
        Uskon lahjan saa jos haluaa.
        Jumala vetää ihmistä ensin puoleensa ja ihminen saa tarpeen miettiä näitä asioita ja tehdä valintaa. Jos hän pyytää uskon lahjaa, hän saa sen.

• oma valinta?
        ihmisen oma kirjoitti:

Jumala vetää ihmistä ensin puoleensa ja ihminen saa tarpeen miettiä näitä asioita ja tehdä valintaa. Jos hän pyytää uskon lahjaa, hän saa sen.

Yksi siisti kysymys!
        Mitä helvettiä sä sitten rupeat määkimään, jos se Jumala vetää ihmiset jo itsestään puoleensa. Haluat kalifiksi kalifin paikalle? Saatko bonusseteleitä? Antaisit ihmisten valita itse ja katselisit vaikka noita 'Tornion' kisoja.

• KUNNIAA ITSELLE
        oma valinta? kirjoitti:

Yksi siisti kysymys!
        Mitä helvettiä sä sitten rupeat määkimään, jos se Jumala vetää ihmiset jo itsestään puoleensa. Haluat kalifiksi kalifin paikalle? Saatko bonusseteleitä? Antaisit ihmisten valita itse ja katselisit vaikka noita 'Tornion' kisoja.

Sen vuoksi minä puhun, koska tunnen totuuden.
        Alkuseurakunnankin aikana oli todistajat, jotka johdattivat ihmisiä Jumalan tuntemukseen ja niin on nytkin, kun aika on yhä rajallisempi.
        En minä turhaa todista. Haluan nähdä sinut taivaassa tämän matkan päätyttyä ja sanonkin sinulle, että vaikka aivan viimeisellä hetkellä huudat Jeesusta avuksesi, Hän kuulee.

• KUNNIAA ITSELLE kirjoitti:

Sen vuoksi minä puhun, koska tunnen totuuden.
        Alkuseurakunnankin aikana oli todistajat, jotka johdattivat ihmisiä Jumalan tuntemukseen ja niin on nytkin, kun aika on yhä rajallisempi.
        En minä turhaa todista. Haluan nähdä sinut taivaassa tämän matkan päätyttyä ja sanonkin sinulle, että vaikka aivan viimeisellä hetkellä huudat Jeesusta avuksesi, Hän kuulee.

"Sen vuoksi minä puhun, koska tunnen totuuden."

Käännös: I AM THE GREAT CORNHOLIO!!! I NEED TP FOR MY BUNGHOLE!

Ovatko kaikki uskovat yhtä nöyriä?

• -nimimerkki-
        ihmisen oma kirjoitti:

Järjestään ei voi uskoa, mutta uskoon voi tulla järjen ja ymmärryksen kautta.

Usko on seuraus, järki on syy. Usko rakentuu järjelle, järki on vahva perusta.

• Elli
        -nimimerkki- kirjoitti:

Järjestään ei voi uskoa, mutta uskoon voi tulla järjen ja ymmärryksen kautta.

Usko on seuraus, järki on syy. Usko rakentuu järjelle, järki on vahva perusta.

alkanut käsittää, millainen järjen päätelmä johtaa uskoon.

Se menee jotenkin näin: "Tiede ei ole pystynyt selvittämään, mistä maailman syntyyn tarvittu nollaenergia on peräisin. Siispä minua odottaa ikuinen elämä autuudessa."

• Mitenkä on, jos ei tunne pakottavaa tarvetta palvoa jessee eikä pelkää tai ole epätoivoinen?

• AINOASTAA VAPAA TAHTO

Ei tarvitse peljätä eikä tuntea pakkotunteita.
        Jeesus voi kutsua sinua rakkaudellaan juuri silloin, kun elämäsi on hyvässä kunnossa ja kaikki on hyvin. Sinua voi alkaa kiinnostaa, että mitä tapahtuu tämän rajallisen elämän jälkeen.
        Niin minulle kävi aikanaan. Ei elämässäni ollut mitään, joka olisi ajanut minua uskomaan. Elämä oli parhaimillaan ja onnellisimmillaan, kun valintani tein. En ole hetkeäkään sitä katunut, enkä ole ollut hetkeäkään uskomatta, sillä Jeesuksen lähettämä Pyhä Henki tuli minuun Hänen lupauksensa mukaan ja Hän on tukenut uskoani koko ajan ja tukee loppuun asti.

• AINOASTAA VAPAA TAHTO kirjoitti:

Ei tarvitse peljätä eikä tuntea pakkotunteita.
        Jeesus voi kutsua sinua rakkaudellaan juuri silloin, kun elämäsi on hyvässä kunnossa ja kaikki on hyvin. Sinua voi alkaa kiinnostaa, että mitä tapahtuu tämän rajallisen elämän jälkeen.
        Niin minulle kävi aikanaan. Ei elämässäni ollut mitään, joka olisi ajanut minua uskomaan. Elämä oli parhaimillaan ja onnellisimmillaan, kun valintani tein. En ole hetkeäkään sitä katunut, enkä ole ollut hetkeäkään uskomatta, sillä Jeesuksen lähettämä Pyhä Henki tuli minuun Hänen lupauksensa mukaan ja Hän on tukenut uskoani koko ajan ja tukee loppuun asti.

"Sinua voi alkaa kiinnostaa, että mitä tapahtuu tämän rajallisen elämän jälkeen. " Kiinnostaa kyl ky kouralline muurahaisia.

• Rausku

Siis näin: pelko vaanii ihmistä -> ainoastaan jatkuva Jeesuksen nimen hokeminen pelastaa tuolta hirveältä pelolta -> kriittiset ajatukset ovat myös pahasta koska ne hälventävät pelkoa turruttavan kipulääkkeen vaikutusta. Kiitos kun autoit ymmärtämään.

Ja yksi asia mikä poistaa pelkoa on näköjään ylenpalttinen isojen kirjainten käyttö.

• MUTTA ISOT KIRJAIMET

Minua ei ainakaan pelko vaani, en pelkää mitään, miksi pelkäisin. Se, että todistan täällä johtuu Jumalan antamasta lähimmäisen rakkaudesta.
        Jokaisen elämässä on monia aikoja ja erillaisia tapahtumia ja Jeesukseen uskova on kaiken keskellä rauhallinen ja turvallinen.
        Sinä olet hyvin ulkona uskovan elämästä, ymmärrettävästä syystä, sinä et ole halunnut siihen tutustua, mutta uskonpa, että tulee aika jolloin sinä asennoidut erillalailla.

• Rausku
        MUTTA ISOT KIRJAIMET kirjoitti:

Minua ei ainakaan pelko vaani, en pelkää mitään, miksi pelkäisin. Se, että todistan täällä johtuu Jumalan antamasta lähimmäisen rakkaudesta.
        Jokaisen elämässä on monia aikoja ja erillaisia tapahtumia ja Jeesukseen uskova on kaiken keskellä rauhallinen ja turvallinen.
        Sinä olet hyvin ulkona uskovan elämästä, ymmärrettävästä syystä, sinä et ole halunnut siihen tutustua, mutta uskonpa, että tulee aika jolloin sinä asennoidut erillalailla.

Mielestäni monet uskovat ovat hysteerisiä ja peloissaan. Monet heistä myös pohtivat onko mm. masturbointi syntiä ja kyselevät asiaan varmistusta hädissään muilta. Melko perverssiä.

Ja monet iloiset uskovat ovat toisaalta kuin amfetamiinipöllyssä. Sekä netissä että elävässä elämässä. Se on pelottavan näköistä.

Ja useilla ihmisillä rauhallisuus ja tyyneys on pakotettua kipulääkettä. Toki monet kristityt, buddhalaiset, hindut, ateistit ja agnostikot osaavat säilyttää suhteellisuudentajunsa ja ottaa elämän päivä kerrallaan. Tyynesti, vailla jatkuvaa pelastuksesta unelmointia ja helvetin pelkoa.

"Sinä olet hyvin ulkona uskovan elämästä, ymmärrettävästä syystä, sinä et ole halunnut siihen tutustua,"

En ihan ymmärrä, mitä tuolla lauseella ajat takaa. Olen 'ulkona' myös terroristin, nasan insinöörin, sarjamurhaajan ja pygmin elämästä.

• Jos teillä ei ole pelkoa eikä epätoivoa, niin miksi jokaikinen tekonne ja sananne huokuu pelkoa ja epätoivoa?

Et sinä olisi täällä hehkuttamassa ja yrittämässä saada muut ajattelemaan ja uskomaan niin kuin sinä, ellei taustalla olisi pelko ja epätoivo oman uskonnollisen uskonsa heikkoudesta ja epätodenmukaisuudesta.

• PAKKOA

Minkähän tähden te kaikki luulette, että uskovainen pelkää. Olen jo vastaillut noihin pelkouskomuksiin, mutta vastaan vielä sinullekkin. Minä en pelkää mitään, enkä ole täällä minkään pakon sanelemana, mutta minä olen kertomassa totuuden. En minä vaadi, että sinä alat uskoa näiden minun viestieni takia. Ei se niin käy. Jumala on joka vetää ihmistä puoleensa ja me lähetetyt kerromme tien.
        Jumala on kertonut minulle, että yhtään ainoaa turhaa viestiä minä en tänne tuo.
        Elä elämääsi aivan rauhassa, sinä kyllä huomaat, kun tiesi kääntyy.

• PAKKOA kirjoitti:

Minkähän tähden te kaikki luulette, että uskovainen pelkää. Olen jo vastaillut noihin pelkouskomuksiin, mutta vastaan vielä sinullekkin. Minä en pelkää mitään, enkä ole täällä minkään pakon sanelemana, mutta minä olen kertomassa totuuden. En minä vaadi, että sinä alat uskoa näiden minun viestieni takia. Ei se niin käy. Jumala on joka vetää ihmistä puoleensa ja me lähetetyt kerromme tien.
        Jumala on kertonut minulle, että yhtään ainoaa turhaa viestiä minä en tänne tuo.
        Elä elämääsi aivan rauhassa, sinä kyllä huomaat, kun tiesi kääntyy.

"Minkähän tähden te kaikki luulette, että uskovainen pelkää."

Koska me emme ole sokeita.

"Jumala on kertonut minulle, että yhtään ainoaa turhaa viestiä minä en tänne tuo."

Jos jumala puhuu sinulle, se on mielenterveysongelma. Ehdotan, että käännyt psykologin tai psykiatrin puoleen juttelemaan vähän noista äänistä.

• Apostoli35

ja olemmme epätoivoisia teidän puolestanne. Mehän olemme JO uskossa. Te ette.

".....jotta YKSIKÄÄN joka Häneen uskoo ei hukkuisi..."

"Sydämen usko vanhurskauttaa ja suun tunnustus pelastaa."

Miksi siis pelkäisimme omasta puolestamme? Me luotamme Raamatun lupauksiin, ne pitävät. Mutta teidän puolestanne pelkäämme. Te ette vain usko sitä. Olen pahoillani.

Toinen asia on tietenkin se, että onko mitään mieltä käydä täällä "julistamassa." Eipä kai.

• Elli
        Apostoli35 kirjoitti:

ja olemmme epätoivoisia teidän puolestanne. Mehän olemme JO uskossa. Te ette.

".....jotta YKSIKÄÄN joka Häneen uskoo ei hukkuisi..."

"Sydämen usko vanhurskauttaa ja suun tunnustus pelastaa."

Miksi siis pelkäisimme omasta puolestamme? Me luotamme Raamatun lupauksiin, ne pitävät. Mutta teidän puolestanne pelkäämme. Te ette vain usko sitä. Olen pahoillani.

Toinen asia on tietenkin se, että onko mitään mieltä käydä täällä "julistamassa." Eipä kai.

Eihän sinun tarvitse alkajaisiksi kuin todistaa luonnontieteitä vaan ei raamattua apuna käyttäen että:

1) ihmisellä on kuoleman kestävä elävä sielu. Mielellään mukaan sieluhavainnot, sielun ominaisuudet ja miten ne on todettu, ja sielun kehityshistoria.

2) tätä sielua uhkaa kuoleman jälkeen muuan vaara, jonka kuvaat mahdollisimman tarkkaan. Jälleen raamatuton todistusaineisto mukaan.

3) sinä tiedät keinon jolla sielu pelastuu uhkaavasta vaarasta. Mukaan selostus kokemuksista, jotka osoittavat pelastumisreseptisi tepsivän.

• Apostoli35
        Elli kirjoitti:

Eihän sinun tarvitse alkajaisiksi kuin todistaa luonnontieteitä vaan ei raamattua apuna käyttäen että:

1) ihmisellä on kuoleman kestävä elävä sielu. Mielellään mukaan sieluhavainnot, sielun ominaisuudet ja miten ne on todettu, ja sielun kehityshistoria.

2) tätä sielua uhkaa kuoleman jälkeen muuan vaara, jonka kuvaat mahdollisimman tarkkaan. Jälleen raamatuton todistusaineisto mukaan.

3) sinä tiedät keinon jolla sielu pelastuu uhkaavasta vaarasta. Mukaan selostus kokemuksista, jotka osoittavat pelastumisreseptisi tepsivän.

Valitan, en voi auttaa sinua. Kolmoseen voisin kertoa omani, vaimoni ja muutaman muunkin kokemuksen, mutta en täällä ala repostelemaan yksityiselämääni. Toisekseen, ei minua uskottaisi kuitenkaan....;) Joten saat pitää epäuskosi edelleen! Hyviä haasteita kyllä heitit!

• Nasse
        Apostoli35 kirjoitti:

Valitan, en voi auttaa sinua. Kolmoseen voisin kertoa omani, vaimoni ja muutaman muunkin kokemuksen, mutta en täällä ala repostelemaan yksityiselämääni. Toisekseen, ei minua uskottaisi kuitenkaan....;) Joten saat pitää epäuskosi edelleen! Hyviä haasteita kyllä heitit!

Jumalan sanana kyllä todistaa miten asiat ovat.

Olisit vaan copypastennut jotain mielettömiä raamatunjakeita äärettömän listan tähän.

• Apostoli35
        Nasse kirjoitti:

Jumalan sanana kyllä todistaa miten asiat ovat.

Olisit vaan copypastennut jotain mielettömiä raamatunjakeita äärettömän listan tähän.

Oliko sinulla jotakin muuta sydämelläsi? Hyvää yötä!

• EPÄTOIVOA

USKOVAINEN, JOKA USKOO TÄYDESTÄ SYDÄMMESTÄÄN JEESUKSEEN, PELKÄÄ.
      "TÄYDELLINEN RAKKAUS ON TUONUT PELON"
      "MITÄ YHTEISTÄ ON PIMEYDELLÄ JA VALOLLA"
      Pelko kuuluu pimeyteen. Rohkeus kuuluu valoon.
      Me Jeesukseen uskovat kuulumme pimeyteen.
      ME USKOVAT OLEMME AINA EPÄTOIVOISIA, KAIKKIEN ASIOIDEN EDESSA, SILLÄ JUMALA, JEESUS KRISTUS ON TOIVON VIEJÄ.
      Ei ole olemassa mitään asiaa, mitä Jeesus kykenisi hoitamaan.
      ME OLEMME SURULLISIA, PELOKKKAITA, KÄRSIMÄTTÖMIÄ JA KAIKKINAISIA HUONOJA OMINAISUUKSIA OMAAVIA.

OLEMME UUSI LUOMUS HERRASSA.

• LANKEA OMAAN NILKKAAN

Tuo oli varmaankin vitsiksi tarkoitettu, no pikkupojan kirjoittamana vitsinäkään se ei sovellu minun ajatusmaailmaani. Minä en pilkkaa, en sinua enkä muita, sillä olen sivistynyt. Olenko sitten korkeampi persoonallisuus kuin sinä, sitä en tiedä. Kasva aikuiseksi. Tahdon varoittaa sinua varalta, jos kuitenkin haluat tuota jatkaa, varo ettet tee Jumalan pilkkaa.

• vai näin
        LANKEA OMAAN NILKKAAN kirjoitti:

Tuo oli varmaankin vitsiksi tarkoitettu, no pikkupojan kirjoittamana vitsinäkään se ei sovellu minun ajatusmaailmaani. Minä en pilkkaa, en sinua enkä muita, sillä olen sivistynyt. Olenko sitten korkeampi persoonallisuus kuin sinä, sitä en tiedä. Kasva aikuiseksi. Tahdon varoittaa sinua varalta, jos kuitenkin haluat tuota jatkaa, varo ettet tee Jumalan pilkkaa.

Voi Jumalauta, että Jumalan pilkkaa! Onko niin, että Jumalauta jos Jumalan nimen turhaan lausuu niin taivaallisen rovion lisäksi haastat oikeuteen vai mistä varoitat?

• toivo ei häpeään saata

Te kaikki, jotka käytte joko pilkkaamassa tai muuten vain kommentoimassa näihin viesteihin, jotka tulevat Jeesuksen omilta, olette joko alitajuntanne tasolla tai jopa ylitajunnankin tasolla alkaneet työstää tulevaa elämää. Te ette itsekkään tiedä mitä alitajunnassanne tapahtuu, sitten vasta, kun osa sieltä nousee ylitajuntaan te tunnistatte sen.
      Monilla on turhia pelkoja ja ahdistuksia ja jopa vihaa alitajunnan tasolla, niitä kutsutaan psykiatrissa tiedostamattomiksi tunne-, ahdistus-ja masennustiloiksi tai selittämättömiksi tunnelatauksiksi. Siis, tuolla edellisellä tahdoin osoittaa, että alitajunta työskentelee, silloinkin, kun teillä itsellänne ei ole siitä tietoa ja te voitte olla aivan erillaisia, mitä te itsestänne luulette. Varsinkin te, jotka pilkaten kuljette, voitte olla äärettömän lähellä toivon lähdettä, kuitenkin juominen ei vielä suju. Lopuksi vielä, Jeesus elää ja toimii, parantaa ja antaa uuden elämän. Kuitenkaan Hän Jumala, joka sanansa ja lupauksensaa pitää, ei pakota vapaatahtoista ihmistä yhteyteensä. Hän antaa kutsun, ihminen itse valitsee.

• SEEMOS

"Kuitenkaan Hän Jumala, joka sanansa ja lupauksensaa pitää, ei pakota vapaatahtoista ihmistä yhteyteensä. Hän antaa kutsun, ihminen itse valitsee."

Sinähän olet näköjään omasta mielestäsikin turha härö tässä yhtälössä! (Ja sitäpaitsi väärällä palstalla)
        Joten painuppas vaikka H*vettiin siitä huutelemasta minun ja jumalani välistä ;)>

• lääkärin apulainen

varaamaan aika mielenterveystoimistostamme, jos se ylitajuntanne ei muuten rauhoitu. Pami päivässä voi pehmentää oloanne kummasti. Suosittelemme myös ulkoliikuntaa, Aivojen sisäpuolinen kuori saa tällöin riittävästi happea. Tämän kertaiset neuvot annamme ilmaiseksi.
        PS. Älkää unohtako KeLa-korttianne kotiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      59
      3225
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2921
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2749
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1837
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1104
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1091
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      991
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      839
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      103
      835
    10. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      830
    Aihe