sinkkukerho kirkkonummelle

yhdessä mukavampaa

löytyykö innokkaita sinkkukerhon perustajia ja tulevia jäseniä!?
ilmoita tällä kirkkonummi palstalla kiinnostuksesi ja tehdään tästä
ajatuksesta totta! Iältäsi olet noin 40-60 v.

minä ainakin kaipaan seuraa ja yhdessätekemistä ja uskon, että meitä varttuneita sinkkuja on useita kirkkonummela. Järjetettäisiin yhteisiä tapaamisia, retkiä, teatteri/leffareissuja ja ihan mitä tahansa mikä kiinnostaa.

14

1486

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oliko vitsi?

Noin epätoivoinen en toivo ikinä olevani.Vaikka olisi sinkku, niin kai nyt ihmisellä ystäviä/tuttavia/sukulaisia jne on.ettei tarvitse kerjätä jollain palstalla, säälittävää.

• kavereita on

kerho kuin kerho kokoaa ihmisiä, joilla on joku yhteinen tekijä - harrastus, mielipide, elämisenmuoto. onko futiskerho epätoivoisten ? ei, vaan yhteinen asia kiinnostaa

• kavereita on

kerho kuin kerho kokoaa ihmisiä, joilla on joku yhteinen tekijä - harrastus, mielipide, elämisenmuoto. onko futiskerho epätoivoisten ? ei, vaan yhteinen asia kiinnostaa

• sinkkunainen+40
        kavereita on kirjoitti:

minä ainakin olisin kiinnostunut. Ei teidän muiden kateellisten tartte osallistua, istukaa vaan himassa ja mädätkää!!Pro Kirkkonummen sinkkukerho!!

• eikö mieluummin
        sinkkunainen+40 kirjoitti:

minä ainakin olisin kiinnostunut. Ei teidän muiden kateellisten tartte osallistua, istukaa vaan himassa ja mädätkää!!Pro Kirkkonummen sinkkukerho!!

Eikö "mummokerho" olisi parempi, jos ikämääritekkin on 40-60. Miksi muuten moinen ikähaitari, miksei korkeampi ikä?

• mumo/vaarikerho
        eikö mieluummin kirjoitti:

Eikö "mummokerho" olisi parempi, jos ikämääritekkin on 40-60. Miksi muuten moinen ikähaitari, miksei korkeampi ikä?

voi hyvä haitari, ikärasistiko olet? henkistä kasvuasinulle.
        40-60 ei ole mummo/vaarikerho, vaikka osa jo mummoja ja vaareja onkin. vai olisitko törkkäämässä meidänikäiset jo laitoksiin ja vaippoihin lääkehumalassa? ehei elämällä on paljon annettavaa ja meillä mukavaa koettavaa, odotas vaan kun olen 90 v!!!!

• tuumasta toimeen
        sinkkunainen+40 kirjoitti:

pro kirkkonummen sinkkukerho siis etsii nyt perustajajäseniä. ilmottaudu tänne!

• kahvia ja nisua

olet varmaan se sama joka jahtaa ukkomiehiä, eronneita, karanneita jne.. ihan millä asialla tahansa....nyt sitten kerholla

eikö se kahvikupponen riitäkkään...

• Sampo

Monenlaista aktiviteettia pääkaupunkiseudulla järjestää Eurosinkut. Keski-ikä on 35 ja ikäjaitari
        24 - 60. Tangosta teknomeininkiin. Tervetuloa ottamaan sinkkuajasta kaikki ilo irti :-)

• mkaan
        Sampo kirjoitti:

Monenlaista aktiviteettia pääkaupunkiseudulla järjestää Eurosinkut. Keski-ikä on 35 ja ikäjaitari
        24 - 60. Tangosta teknomeininkiin. Tervetuloa ottamaan sinkkuajasta kaikki ilo irti :-)

hei
        miten Eurosinkkuihin saa yhteyttä?

• Googleta.
        mkaan kirjoitti:

hei
        miten Eurosinkkuihin saa yhteyttä?

Kai osaat hakukonetta käyttää,eiköhän tietoa löydy.

• sinksink

Hei, hieno idea tuo K.nummen sinkkukerho! Huvittaa nuo sinkkujen "pelkääjien" kommentit....ovatkohan jotenkin kateellisia - hihii!Mutta rohkeasti kerhoa perustamaan, eikös!

• Yksin, vaan ei aina yksinäinen

Jaa, mikä ettei.
      Itsekin olen kolmevitonen sinkku, miestä en ole etsimässä, mutta kavereita vailla kyllä olen! Kaikki kaverini joko asuvat muualla tai ovat niin tiiviisti pariutuneet, ettei aika enää riitä sinkkukaverille. Muualta tänne muuttaneena on niin kovin vaikea tutustua uusiin ihmisiin, kun työpaikkakin on Helsingissä.

Kyllä olisi vappunakin kelvannut vaikka edes lenkkeilyseura, piknikkikaverista puhumattakaan. Vaan meneehän ne juhlapyhät kotitöitä tehdessäkin :)

• Esko

Hei!

Kuulin, että esim. Ylivieskaan olisi perustettu sinkkukerho. Sain Teidän kerhon perustamissuunnitelmanne internetistä.
      Koska ilmoituksenne oli lähes vuosi sitten, Teillä on varmaankin tuloksia tiedossanne.

Oulussa ei ilmeisesti ole sinkkukerhoa, mutta sitävastoin paljon sinkkuja, jotka eivät haluaisi olla sinkkuja.
      Olisiko mahdollista, että lähetätte sähköpostiini tiedot, miten teille kävi kerhon perustamisen suhteen sekä mahdollisia perustamisohjeita ja sääntöjä.

Kiitos etukäteen ja
      HYVÄÄ UUTTA VUOTTA TEILLE JA KERHOLAISILLENNE!

Esko

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      224
      4576
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      445
      3308
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2238
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1889
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      5
      1208
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      74
      1043
    7. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      26
      1035
    8. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1035
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      77
      966
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      54
      926
    Aihe