Haluatko tietää miksi et kykene uskomaan. Se johtuu sinun tai sinua ennen eläneen ja elävän sukupolven valinnoista.
Jeesuksen maanpäällisen vaikutuksen ajoista on nyt kulunut n. 2000 vuotta. Monet sukukunnat ovat sen ajan kuluessa pimentyneet, valo on jo sammunut.
Ehkäpä sinun esi-isäsi halusi tehdä asioita, jotka eivät kestäneet valoa. Hän paadutti itsensä ja kielsi Jumalan.
Koska niin monet käyvät täälläkän palstalla, Jeesuksen lähettämänä todistamassa, eikö sinun olisi aiheellista miettiä, miksi he tulevat ja miksi he tietävät niin selkeästi Jeesuksen elävän.
Jos sinä tahdot rohkea olla, niin myönnä, että nuo edellä kirjoittamani asiat ovat totta ja katkaise sukupolvien kirous kohdaltasi, älä anna esi-isiesi tai äitiesi tuhota tulevaisuuttasi joka on ikuinen.
Tutustumalla Raamattuun, sinä kolkutat Jeesuksen oveen ja Hän on luvannut: "kolkuttavalle avataan."
Esi-isäsi tai esi-äitisi
11
697
Vastaukset
- tulleen
hakemaan leipäsi päälle voita! Ole hyvä! Kyllä ateisti aina uskovaista auttaa vaikka taivaassa grillissä mua pyöritätkin.
- en kykene grillaamaan sinua
En halua pyörittää sinua grillissä ja miten kykenisin edes sen tekemään jos et kerran usko Jumalaan. Silloinhan sinulla ei pitäisi olla Jumalan pelkoakaan.
Mutta, jos tämä kirjoitukseni herätti sinussa ajatuksia, niin kiitos Jeesukselle, silloin sinä ehkä tulet tuntemaan totuuden ja totuus on tekevä sinut vapaaksi. - ei vaaraa
en kykene grillaamaan sinua kirjoitti:
En halua pyörittää sinua grillissä ja miten kykenisin edes sen tekemään jos et kerran usko Jumalaan. Silloinhan sinulla ei pitäisi olla Jumalan pelkoakaan.
Mutta, jos tämä kirjoitukseni herätti sinussa ajatuksia, niin kiitos Jeesukselle, silloin sinä ehkä tulet tuntemaan totuuden ja totuus on tekevä sinut vapaaksi.että oveesi tulisin kolkuttamaan. Enpä tosin toivota sinuakaan peremmälle. Haluan olla tekemisissä vain luotettavien ihmisten kanssa.
- squirrel
Olen 1. polven ateisti suvussa. Molemmilla puolilla katsottuna.
Että joku muu taitaa seurata kotonaan saamia aivopesuja. Minä olen kierouttanut itseni aivan itse. Mahdollisesti kauhukirjallisuudella ja itsepuolustuslajeilla. Jos olen biologisesti kykenemätön uskomaan, se tarkoittaa, ettei minulla ole samanlaista häiriötä etuaivolohkossa. Samat syyt, jotka aiheuttavat uskonnollisen kokemuksen ovat myös epilepsian taustalla.
- Canopus
Meidän esi-isämme eivät ole puissa mitään jumalaa palvoneet. Eläimet ovatkin siinä mielessä fiksumpia kuin ihmiset, että osa niistä tietää kyllä kuolevansa, mutta ne eivät tarvitse mitään harhakuvia lohduttamaan itseään. Hyväksy siis sinäkin kuolemasi lopullisuus; hyväksyväthän eläimetkin.
- Jumalan valo
---Eläimet ovatkin siinä mielessä fiksumpia kuin ihmiset, että osa niistä tietää kyllä kuolevansa, mutta ne eivät tarvitse mitään harhakuvia lohduttamaan itseään.----
Nämä eläimet ovat mm. mmuurahaiset, leppäkertut ja kirvat. Ateistit ovat näille sukua. - Canopus
Jumalan valo kirjoitti:
---Eläimet ovatkin siinä mielessä fiksumpia kuin ihmiset, että osa niistä tietää kyllä kuolevansa, mutta ne eivät tarvitse mitään harhakuvia lohduttamaan itseään.----
Nämä eläimet ovat mm. mmuurahaiset, leppäkertut ja kirvat. Ateistit ovat näille sukua.Krisselit tykkäävät kohottaa itsensä jollekin jalustalle, josta he sitten voivat hakkua ja väheksyä kaikkia muita elämänmuotoja ja kaikkia niitä, joiden he uskovat menevän helvettiin. Ateistien ei tarvitse sokeasti uskoa omaan paremmuuteensa, mutta krisseleillä ei ole muuta vaihtoehtoa, koska krisseleiden elämä olisi muuten niin tyhjää ja merkityksetöntä, että he vetäisivät itsensä narunjatkoksi. Jos tuo naurettava kuvittelu auttaa sinua jaksamaan, niin jatka sitä. Toivoisin kuitenkin, että joskus vahvistuisit ja pystyisit kohtaamaan tosiasiat.
"Haluatko tietää miksi et kykene uskomaan. Se johtuu sinun tai sinua ennen eläneen ja elävän sukupolven valinnoista."
Vau, ihanko tosi? Noh, eipäs sille sitten mitään mahda.
"Koska niin monet käyvät täälläkän palstalla, Jeesuksen lähettämänä todistamassa, eikö sinun olisi aiheellista miettiä, miksi he tulevat ja miksi he tietävät niin selkeästi Jeesuksen elävän."
Ensinnäkin, uskovat eivät ole täällä Jeesuksen lähettäminä, uskovat tulevat tänne uskontonsa lähettäminä.
Toiseksi, he eivät tiedä Jeesuksen elävän, he vain sokeasti uskovat näin.
"Jos sinä tahdot rohkea olla, niin myönnä, että nuo edellä kirjoittamani asiat ovat totta..."
Minä en myönnä noita kohtia tosiksi, koska en halua elää loppuelämääni pelkurimaisessa itsepetoksessa ja valheessa.
"Tutustumalla Raamattuun, sinä kolkutat Jeesuksen oveen ja Hän on luvannut: 'kolkuttavalle avataan.'"
Luin Raamatun kerran kannesta kanteen. Olen vieläkin uskonnoton ateisti. Tee omat (joskin kieroutuneet) johtopäätöksesi.- PUHUN TOTTA
Sinä olet väärässä luullessasi, että uskova uskoo sokeasti. Ymmärrän kyllä kantasi, sillä sinä et voi kokea sitä mitä me uskovaiset koemme. Kerron sinulle kuitenkin, että Jeesus sanoi lähtiessään takaisin taivaaseen, että: "En Minä jätä teitä yksin, Minä lähetän teille puolustaja Pyhän Hengen, hän on opastava teidät kaikkeen totuuteen." Ja se, että tämä on totta, Pyhä Henki asuu uskovissa, on saanut lukemattomat ihmiset todistamaan, pilkan, vainon ja jopa henkensä menettämisen uhallakin. Emme todellakaan usko sokeasti.
Uskovainen ei ole pelkuri, hän ei pelkää mitään.
Ajatteleppas, että oleT kaikkivaltiaan Luojan huomassa, mitä ihmettä voisit pelätä.
- Atte Ateisti
...olet vaarallisella tiellä...ehkä pahemmalla kuin yksikään tänne ennen kirjoittanut krisseli...
Minun ateistisuuteni siis on esi-isieni syntien syytä?
Tulipa mieleeni pari vuotta sitten Israelissa syntynyt kohu, kun yksi rabbi puheessaan esitti, että keskitysleireillä kuolleet juutalaiset menehtyivät siksi, että juuri heidän esi-isänsä olivat tehneet syntiä. Keskitysleirillä kuolleet saivat siis syyttää itseään (ja esivanhempiaan)omasta kohtalostaan.
Pelastuneet olivat siis vähemmän syntisiä kuin ne, jotka tuhoutuivat. Tai vielä pahempaa: tuhotumiseen riitti esi-isän syntisyys.
Sanomattakin selvää, että näkemys herätti ansaitusti suuren yleisön paheksunnan - ei varmaan vähiten niiden taholla, joiden sukulaisia oli kuollut keskitysleireillä.
Näkökulmasi lähestyy myös nk. "´menestyksen teologiaa", jonka mukaan vaurastuminen ja menestys tässä elämässä on todistus hyvästä suhteesta Jumalaan - ja kääntäen: oma köyhyys tai sairaus on merkki Jumalan vihasta sinua kohtaan ja rangaistus syntisyydestäsi.
Menestyksen teologia on miellyttänyt seurakuntia, jotka ovat rikastuneet menestyvien seurakuntalaistensa avokätisistä avustuksista seurakunnalle, jonka johtajat saarnaajat menestyjien otollisuutta Jumalalle.
Epäonnistujia menestyksen teologia on ajanut jopa itsemurhiin - mitäpä muuta voi Jumalan epäsuosion kohteeksi joutunut ja menestyvän yhteisön ulkopuolelle jätetty tehdä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593215Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472921Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242739Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541837- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101091Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193991Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26830- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822